logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Atlas 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اطلس با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم اطلس دوبله فارسی Atlas 2024
دانلود فیلم اطلس دوبله فارسی Atlas 2024

 

اطلس یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی برد پیتون و نویسندگی لئو سرداریان و آرون الی کولیت است. در این فیلم جنیفر لوپز، سیمو لیو، استرلینگ کی براون و مارک استرانگ به ایفای نقش پرداخته اند.

محصول مشترک ASAP Entertainment، Safehouse Pictures، Nuyorican Productions و Berlanti-Schechter Films، Atlas توسط نتفلیکس در ۲۴ مه ۲۰۲۴ منتشر شد. عموماً نقدهای منفی منتقدان دریافت کرد.

اطلس شپرد، تحلیلگر با بی اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی، به دنبال تروریست فراری هوش مصنوعی هارلان می گردد. 28 سال پیش هارلان رهبری شورش هوش مصنوعی را برعهده داشت که 3 میلیون کشته برجای گذاشت، قبل از اینکه نیروهای نظامی ائتلاف بین المللی جدید ملل (ICN) هارلان را به فضا بفرستند. پس از دستگیری یکی از ماموران هارلان و بازجویی، اطلس متوجه می شود که هارلن به سیاره ای در کهکشان آندرومدا فرار کرده است و اصرار می کند که ماموریت نظامی را برای یافتن و گرفتن آن همراهی کند.

لحظاتی قبل از نزول رنجرز ICN مجهز به مکانیک به سیاره، پهپادهای هارلان به کشتی در حال گردش آنها حمله می کنند. برای زنده ماندن، اطلس مجبور می شود خودش وارد یک مکانیک شود و در حالی که کشتی نابود می شود به سیاره می افتد. اطلس علیرغم عدم اعتمادش به هوش مصنوعی که خود را اسمیت معرفی می کند، موفق می شود کنترل اولیه مکانیک را به دست آورد. اطلس به اسمیت دستور می دهد تا به نقطه سقوط برنامه ریزی شده برود، جایی که او بقیه محیط بان ها را مرده می یابد. او با اکراه موافقت می کند که مستقیماً ذهن خود را با اسمیت ارتباط برقرار کند، و اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر مکانیک داشته باشد. همانطور که آنها به سمت یک غلاف نجات حرکت می کنند، اطلس و اسمیت شروع به پیوند می کنند و او به آن فاش می کند که مادرش کسی بود که هارلن را ایجاد کرد.

اگرچه قدرتش کم است، اما اطلس اسمیت را متقاعد می کند که به پایگاه هارلن برود تا آن را برای یک حمله دوربرد علامت گذاری کند. با این حال، پس از قرار دادن یک بیکن در پایگاه، اسمیت هک و غیرفعال می شود. اطلس دستگیر شده و به هارلان آورده می شود، او قصد دارد بیشتر بشریت را نابود کند و به بازماندگان منتخب فرصتی بدهد تا تحت هدایت هوش مصنوعی پیشرفت کنند. برای انجام این کار، هارلن ارتش را به این سیاره کشاند تا کشتی و بمب های کربنی آن را که جو زمین را می سوزاند، بدزدد.

هارلان کدهای امنیتی را از مغز اطلس استخراج می کند تا از دفاع زمین عبور کند، سپس او را رها می کند تا با سرهنگ بنکس، تنها بازمانده دیگر ماموریت بمیرد. پس از اینکه بنکس دستگاه رابط عصبی مکانیکی خود را به او می‌دهد، اطلس از راه دور اسمیت را دوباره فعال می‌کند، که برای نجات آنها می‌آید. اطلس در ادامه به اسمیت فاش می‌کند که هارلن پس از آن که اطلس جوان – به حسادت توجه مادرش به هارلن – به هارلان ارتباطی نامحدود با ذهن او ایجاد کرد، مادرش را کشت. هارلن که برای نجات بشریت از خطر برنامه ریزی شده بود، سپس دید که تاریخچه رفتار مخرب بشریت آن را به خطری برای خود تبدیل کرده است. اسمیت به اطلس کمک می کند تا بر گناه خود به خاطر اعمالش غلبه کند و با فداکاری بنکس برای پاک کردن مسیر آنها، اطلس و اسمیت قبل از شکست دادن هارلان در نبرد تن به تن، راه خود را به مبارزه می پردازند و کشتی هارلن را نابود می کنند. اسمیتی که به شدت آسیب دیده است، قبل از اینکه اطلس پس از دفیبریلاسیون مکرر نجات یابد، خاموش می شود.

بر روی زمین، اطلس مطلع می شود که تجزیه و تحلیل CPU پیچیده هارلان سال ها طول می کشد. اطلس که اکنون یک تکاور است، جدیدترین مدل مکانیک را که با تغییرات پیشنهادی او ایجاد شده است، آزمایش می کند. همانطور که او ماشین جدید را راه‌اندازی می‌کند، هوش مصنوعی عبارت خاصی را تکرار می‌کند که اطلس در لحظات پایانی ماموریت بیان کرده است، سپس به شوخی به او می‌گوید که نام آن را حدس بزند و نشان می‌دهد که برنامه اسمیت زنده مانده است.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اطلس دوبله فارسی Atlas 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!