logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم

 

دانلود سریال The Walking Dead با زیرنویس فارسی

دانلود سریال The Walking Dead
دانلود سریال The Walking Dead

 

 

 

The Walking Dead یک سریال تلویزیونی ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی برای AMC است که براساس سریال های طنز توسط رابرت کرکمن ، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. این سریال دارای یک گروه بزرگ است که به عنوان بازمانده از یک آخرالزمان زامبی بازی می شود و سعی می کند در معرض تهدید تقریباً مداوم حملات زامبی های بی ذهن ، که به صورت محاوره ای به عنوان “واکر” معروف است زنده بماند. با این حال ، با سقوط بشریت ، این بازماندگان همچنین با دیگر بازماندگان زنده که گروهها و اجتماعات خود را با مجموعه قوانین و اخلاق خاص خود تشکیل داده اند ، با تضاد روبرو هستند و اغلب منجر به درگیری خصمانه ای بین جوامع بشری می شوند. اندرو لینکلن شخصیت اصلی سریال ریک گریمز را تا زمان عزیمتش در فصل نهم بازی کرد. سایر اعضای بازیگران بلند مدت شامل نورمن ریدوس ، استیون یون ، چندلر ریگز ، ملیسا مکبرید ، لورن کوهان ، دانایی گوریرا ، جاش مک ددریت و کریستین سراتوس هستند.

این سریال به طور انحصاری از طریق AMC در ایالات متحده و بین المللی از طریق گروه شبکه های فاکس پخش می شود. این سریال در تاریخ 31 اکتبر 2010 اجرا شد. فصل دهم پیش فروش در 6 اکتبر 2019 و برای یک فصل یازدهم تمدید شده است. AMC اعلام کرد قصد خود را برای ادامه توسعه بیشتر سریال و رسانه های مرتبط است. یک سریال spinoff از ترس از Walking Dead در 23 آگوست 2015 آغاز شد و برای یک فصل ششم تمدید می شود. دومین فیلم Spinoff با عنوان The Walking Dead: World Beyond قرار است در سال 2020 به نمایش درآید. AMC اعلام کرده است كه قصد دارد سه فیلم را دنبال كند تا داستان ریك را پس از عزیمت لینكلن دنبال كند.

The Walking Dead توسط AMC Studios در ایالت جورجیا تولید می شود که اکثر فیلمبرداری ها در فضاهای بزرگ فضای باز Studios Riverwood در نزدیکی Senoia ، Georgia انجام می شود. این سریال توسط فرانک دارابونت ساخته شده از طنز اقتباسی شده است که او همچنین برای اولین فصل به عنوان نشان دهنده برنامه حضور داشت. با این حال ، درگیری بین دارابونت و AMC مجبور به خروج وی از این سریال شد و در حال حاضر نیز تحت پیگرد قانونی چندین پرونده دارابونت و دیگران قرار دارد. پس از دارابونت ، گلن مززارا ، اسکات م. گیمپل و آنجلا کانگ همگی به عنوان پیشکسوتان حضور داشتند.

با شروع فصل سوم خود ، The Walking Dead بیننده های 18 تا 49 ساله سریال های تلویزیونی کابلی یا تلویزیونی را به خود جلب کرده است ، هرچند که در فصل های بعدی تماشا کاهش یافته است. این سریال با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبرو شده است ، اگرچه با پیشرفت این سریال ، روند دریافت کاهش یافته است. نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزه Writers Guild of America برای سری جدید و جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – درام است.

The Walking Dead پس از شروع آخرالزمان آخرالزمان انسان زنده می شود. زامبی ها ، که به طور محاوره ای به عنوان “واکر” خوانده می شوند ، نسبت به انسانهای زنده و موجودات دیگر متلاشی می شوند تا آنها را بخورند. آنها به عنوان سر و صدا ، مانند شلیک اسلحه و رایحه های مختلف ، به عنوان مثال جذب می شوند انسان. اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که فقط انسان هایی که توسط واکرها گزیده و خراشیده می شوند می توانند به واکرهای دیگر تبدیل شوند ، اما در اوایل سریال مشخص می شود که همه انسانهای زنده عامل بیماری زایی را بر عهده دارند. این جهش پس از مرگ میزبان پاتوژن فعال می شود و تنها راه کشتن دائم واکر این است که به مغز خود آسیب دیده یا بدن را از بین ببرد ، مانند ایجاد کرم آن.

این سریال روی معاون کلانتر ریک گریمز قرار دارد که از حالت اغما بیدار می شود. در حالی که در حالت اغما قرار دارد ، جهان “زامبی ها” به دست گرفته شده است. او رهبر گروهی از بازماندگان از آتلانتا ، جورجیا ، منطقه می شود زیرا آنها سعی می کنند نه تنها در برابر حملات واکرها بلکه از طریق سایر گروه های بازماندگان که می توانند از هر وسیله لازم برای زنده ماندن استفاده کنند ، حفظ و محافظت کنند.

The Walking Dead اکثراً در جورجیا فیلمبرداری شده است. از سال 2002 ، این کشور برای تولیدات بزرگ فیلم انگیزه مالیاتی ارائه کرده است تا تولید کنندگان را به سمت دولت سوق دهد و اقتصاد آن را تقویت کند.
فصل اول در درجه اول در آتلانتا فیلمبرداری شد ، گرچه برای خاموش کردن خیابان ها و پارک ها برای فیلم نیاز به هماهنگی زیادی با شهر داشت. تولید برای فصلهای بعدی عمدتا به استودیوی ریوروود (انجام کار با عنوان Raleigh Studios Atlanta) ، زمینی حدود 120 هکتار (0.49 کیلومتر مربع) در خارج از سنوویا ، جورجیا منتقل شد. برخی از ساختمانهای موجود در اینجا مورد استفاده قرار گرفته است ، از جمله زیر مجموعه ای که توسط چندین خانواده مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان منطقه ایمن اسکندریه استفاده می شود ، در حالی که ساختمانهای دیگر به صورت مجموعه ساخته می شوند ، مانند عکس های بیرونی عمارت اصلی Hilltop ، تپه های زباله مورد استفاده Scavengers یا کلیسای پدر گابریل. در صورت لزوم ، مجموعه ها پاره می شوند. این کلیسا پس از استفاده در فصل پنجم ، حذف شد و نقطه آن برای تنظیم نخستین دیدار بین گروه ریک و نگان در فصل هفتم از مکان نمادین استفاده شد. این ویژگی شامل مراحل صوتی است که برای عکس های داخلی ساخته شده است ، که در آن صورت استفاده مجدد می شود. از مجموعه های داخلی زندان در فصل سوم برای استفاده به عنوان ساختمان ها و مجموعه های پناهگاه منجی در فصل هفتم استفاده شد. در ژوئیه سال 2017 ، AMC استودیوی زیادی را از Riverwood با 8.25 میلیون دلار خریداری کرد.

بعضی از صحنه ها در خارج از استودیو فیلم برداری می شوند. وودبری در فصل سوم ، در مرکز شهر Senoia فیلمبرداری شد. استثنائات دیگر شامل پادشاهی ، که در پایگاه نظامی سابق فورت مک فرسون فیلمبرداری شده است ، اکنون برای تایلر پری به استودیو تبدیل شده است.

این سریال کاملاً روی فیلم 16 میلی متر فیلمبرداری شده است. دیوید تاترسال به عنوان مدیر عکاسی قسمت پایلوت با دیوید بوید به عنوان مدیر عکاسی در قسمتهای باقی مانده کارگردان بود. طراحی تولید توسط گرگ ملتون و الکس حاجو انجام می شود. تیم تأثیرگذار شامل طراحان گرایش ویژه جلوه های گرگان ، گرگ نیکوترو و توبی Sells ، هماهنگ کننده جلوه های ویژه Darrell Pritchett و سرپرستان جلوه های دیداری سام نیکلسون و جیسون سوپرلینگ است.

پس از عزیمت اندرو لینکلن به عنوان ریک گریمز در فصل نهم ، مدیر ارشد محتوای اسکات گیمپل اظهار داشت که قصد دارند سه فیلم اصلی AMC را برای کشف وقایع مربوط به شخصیت ریک در آینده بسازند و با لینکلن بازی کنند. علاوه بر لینکلن ، دانایی گوریرا (میکون) و پوللیانا مکینتاش (جادیس / آن) نیز در این فیلم ها بازی می کنند. گیمپل اظهار داشت كه اینها فقط به عنوان قسمتهای طولانی گسترش نخواهند یافت و سعی در تطبیق هر كدام از داستانهای طنز نخواهند داشت ، بلكه كیركمان را به شدت در پیشرفت آنها درگیر خواهد كرد.

انتظار می رود این فیلم ها از گروهی به نام سه حلقه دنبال شود ، یک نیروی نظامی گرا که خود را آینده بشریت می دانند. این نیرویی است که جادیس با او در تماس بود و ریک را در انتهای “What Comes After” نجات داد ، گروهی که میشون در انتهای “آنچه ما می شویم” می بیند ، گروهی که ایزابلا در آن قرار دارد در قسمت ” پایان همه چیز “از Fear the Walking Dead ، و نوجوانان در World Beyond از یکی از اجتماعاتی هستند که توسط سه حلقه تنظیم شده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال The Walking Dead مرده متحرک

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!