logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال آنتن با لینک مستقیم

دانلود  سریال anten با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال آنتن
دانلود سریال آنتن

دانلود سریال ایرانی آنتن

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1401

پخش : چهارشنبه ها

کارگردان : سید ابراهیم عامریان

بازیگران: ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام

خلاصه داستان : درباره پيرزني است كه پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم‌دانشگاهی می‌شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه بوجود می‌آورد

 

سال‌های اخیر بازار سریال‌های شبکه نمایش خانگی رونق گرفته اند و بسترهایی نیز برای پخش این آثار آماده شده‌اند. آثار نمایش خانگی با کنار گذاشتن برخی خط قرمزها و پرداختن به مسائلی که در صدا و سیما کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود، توانسته‌اند موفق عمل کنند. سال 1401 نیز تاکنون توانسته در زمینه سریال‌های شبکه نمایش خانگی موفق عمل کند.

سریال آنتن یکی از جدیدترین مجموعه‌های ایرانی است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالح قرار است از چهارشنبه 30 شهریور 1401 از بستر نماوا پخش شود. از بازیگران شاخص این اثر باید به پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رویا افشار و مرجانه گلچین اشاره کنیم.

دانلود سریال ایرانی آنتن

این سریال هر چهارشنبه ساعت 20 منتشر خواهد شد و برای تماشای آن باید به بستر نماوا مراجعه کنید و هر قسمت را در آن‌جا تماشا کنید. مدت زمان سریال ایرانی آنتن در هر قسمت حدودا یک ساعت است.

داستان سریال آنتن

در خلاصه سریال آنتن آمده است که گوهر زنی که همسرش فوت شده، پس از مرگ او یک سال درس می‌خواند و با پشتکار فراوان در رشته پزشکی پذیرفته می‌شود. او که حالا با نوه خود هم دانشگاهی شده، ماجراهایی در خانواده دارد که حول همین موضوع می‌گردد. ژانر سریال ایرانی آنتن طنز است و انتظار لحظات مفرحی را از آن خواهیم داشت.

عوامل سریال آنتن

ابراهیم عامریان تهیه کننده و کارگردان سریال

سید ابراهیم عامریان تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی متولد اولین روز اسفند ماه سال 1360 است. او از سال 1394 فعالیت خود را به عنوان مجری طرح و مدیر تولید فیلم «من سالوادور نیستم» شروع کرد و پس از آن مجری طرح فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» شد. بعد از این دو کار او به تهیه‌کنندگی در سینما مشغول شد و سریال آنتن نیز اولین تجربه کارگردانی اوست.

سایر عوامل سریال ایرانی آنتن

  • نویسنده: حمزه صالحی
  • آهنگساز: امیر صالحی
  • مدیر فیلم‌برداری: سید میلاد حسینی
  • تدوین: حسن ایوبی
  • خواننده تیتراژ: امین بانی
  • گریم: میشا جودت
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  • طراح لباس: مهناز غنی
  • صدا گذار: حسین ابوالصدق
  • صدا بردار: منصور شهبازی

 

 

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آنتن

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!