logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
36

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Garfield Movie 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی گارفیلد 3 با کیفیت عالی

 

 

دانلود انیمیشن گارفیلد 3 دوبله فارسی The Garfield Movie 2024
دانلود انیمیشن گارفیلد 3 دوبله فارسی The Garfield Movie 2024

 

 

گارفیلد یک انیمیشن کمدی ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۴ است که بر اساس کمیک استریپ گارفیلد ساخته جیم دیویس ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی مارک دینال بر اساس فیلمنامه ای از پل آ. کاپلان، مارک تورگوو و دیوید رینولدز، کریس پرت به عنوان صداپیشگی شخصیت اصلی در کنار صداپیشگی ساموئل ال جکسون، هانا وادینگهام، وینگ ریمز، نیکلاس هولت بازی می کند. ، سیسیلی استرانگ، هاروی گیلن، برت گلدشتاین، بوون یانگ و اسنوپ داگ. در این فیلم، گارفیلد با پدر گمشده‌اش، گربه‌ای خیابانی به نام ویک، قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود در یک ماجراجویی پرمخاطره به او بپیوندد.

توسعه اولین انیمیشن گارفیلد برای اکران در سینماها در Alcon Entertainment در ماه می 2016 آغاز شد. دینال به عنوان کارگردان فیلم در نوامبر 2018 معرفی شد و پیش تولید آن از ماه بعد آغاز شد. تا سال 2021، سونی پیکچرز حقوق فیلم را برای توزیع جهانی خریداری کرده بود و پرت به عنوان گارفیلد انتخاب شد و بقیه بازیگران سال بعد به آن ملحق شدند. انیمیشن توسط DNEG Animation ساخته شد، در حالی که جان دبنی، یکی از همکاران دائمی دینال، آهنگسازی را انجام داد.

فیلم گارفیلد در ۱۹ می ۲۰۲۴ در تئاتر چینی Grauman در لس آنجلس اکران شد و در ایالات متحده توسط کلمبیا پیکچرز از طریق Sony Pictures اکران شد و در ۲۴ می ۲۰۲۴ منتشر شد. در سراسر جهان.

گارفیلد یک گربه چاق، کم تحرک و نارنجی رنگ است که با دوست صمیمی سگ بیگل خود، اودی، و صاحبشان، جان آرباکل، سبک زندگی آرامی دارد. یک شب، در حالی که یک میان وعده نیمه شب می خورند، گارفیلد و اودی توسط یک شارپی و یک ویپت به نام رولاند و نولان ربوده می شوند و آنها را به عنوان زندانی به یک مرکز خرید متروکه می برند. گارفیلد و اودی به زودی توسط پدر جدا شده گارفیلد، ویک، که گارفیلد از او متنفر است به خاطر رها کردن او در یک کوچه زمانی که بچه گربه بود، نجات می یابند. رئیس سگ ها، جینکس، یک گربه ایرانی دیوانه، وارد می شود تا از ویک انتقام بگیرد که او را در حین دزدی شیر در مزارع لاکتوز رها کرده بود، قبل از اینکه او دستگیر و زندانی شود. او موافقت می کند که ویک را ببخشد اگر او، گارفیلد و اودی وارد مزارع لاکتوز شوند تا مقدار زیادی شیر را به عنوان غرامت زندانی بدزدند، که آنها با اکراه موافقت کردند، در حالی که رولاند و نولان از نزدیک آنها را مشاهده می کنند.

صبح روز بعد، جان متوجه ناپدید شدن گارفیلد و اودی می شود، اما در یافتن افرادی برای کمک به جستجوی آنها مشکل دارد. ویک که با قطاری به سمت مزارع لاکتوز می رود، تلاش می کند با گارفیلد پیوند برقرار کند، اما فایده ای نداشت زیرا گارفیلد از تعامل با او امتناع می کند. این سه به مزرعه می رسند که به شدت توسط یک سیستم امنیتی پیشرفته محافظت می شود. آنها با اتو، یک گاو نر و طلسم سابق مزرعه آشنا می شوند که پس از اینکه شخصی مزرعه را تصاحب کرد و او را از دوست دختر گاوش، اتل جدا کرد، بیرون رانده شد. آنها موافقت می کنند که اگر اتل به آنها کمک کند وارد مزرعه شوند، به بیرون بردن آنها از مزرعه کمک کنند.

در حالی که برای دزدی آماده می شدند، گارفیلد و ویک اغلب با یکدیگر درگیر می شوند و اودی و اتو را مجبور می کنند تا آن دو را به درختی ببندند. در خلال یک مشاجره شدید، ویک با بی حوصلگی فاش می کند که در شبی که او را رها کرده بود، در واقع در حال تهیه غذا برای گارفیلد در آن سوی کوچه بوده است اما بازگشت به او بسیار طول کشیده است. وقتی بالاخره این کار را کرد، دید که جان در رستوران ایتالیایی که به آنجا سرگردان بود، از او مراقبت می‌کرد. ویک با متأسفانه پذیرفت که جان ارائه دهنده مراقبت بهتر از همیشه خواهد بود، تصمیم گرفت به او اجازه دهد گارفیلد را قبول کند و از پسرش فاصله گرفت. سرانجام گارفیلد با درک شرایط، پدرش را می بخشد. در همین حال، جینکس که فاش می‌کند در مورد رها کردن کینه‌اش از ویک دروغ گفته است، مخفیانه با افسر کنترل حیوانات مزرعه، مارج مالون، تماس می‌گیرد تا او را از دزدی آینده مطلع کند.

این سه نفر با موفقیت به مزرعه نفوذ می کنند و تجهیزات خطرناک کارخانه را دور می زنند، اما مارج در پایان آنها را رهگیری می کند و گارفیلد و اودی را دستگیر می کند. ویک علیرغم درخواست پسرش، آنها را رها می‌کند، کامیون شیر را می‌دزدد و با موفقیت آن را به جینکس تحویل می‌دهد، اما او به او خیانت می‌کند و اسیر می‌شود، زیرا او فاش می‌کند که می‌خواست ویک را به همان شکلی که بود به پوند بفرستند. گارفیلد و اودی دلشکسته و گیج به پوند برده می شوند و در آنجا با خدمه قدیمی ویک ملاقات می کنند. با این حال، آنها مدت‌هاست که از او فاصله گرفته‌اند، زیرا او مدام کاپرهای خود را ترک می‌کرد تا گارفیلد را بررسی کند و هر زمان که گارفیلد را ملاقات می‌کرد از دور تماشا می‌کرد، اما گارفیلد از باور آنها امتناع می‌کرد. جان به زودی برای ضمانت گارفیلد و اودی می آید و آنها را به خانه می برد. گارفیلد در بازگشت به زندگی عادی خود، نشانه های آماری ویک را بر روی درختی در آن سوی خانه که خدمه گربه به او گفته بودند، می یابد و متوجه می شود که ویک او را دوست دارد و تنها او را در لبنیات رها کرده تا از او محافظت کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن گارفیلد 3 دوبله فارسی The Garfield Movie 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!