logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Red Shoes and the Seven Dwarfs 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی انیمیشن Red Shoes and the Seven Dwarfs کفش قرمزی و هفت کوتوله سال 2019

دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی
دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی

ویرایش نوشته

پیش‌نمایش(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)افزودن عنوان

 

نام فارسی : کفش قرمزی و هفت کوتوله

[codein_imdb]

 

 

پس از 10+ سال تولید ، یک شکستگی بازاریابی و انتشار تاخیر ، “کفش قرمز و هفت کوتوله” از هونگ سونگ هو سرانجام در تاریخ 25 ژوئیه در سینماهای کره قرار گرفت. انیمیشن CGI قبلاً در کن 2017 زیر آتش بود. محتوای خانوادگی : تبلیغات برای این فیلم به دلیل شرم آور بودن ضعف ، واکنش معکوس دریافت کرد ، و پیش نمایش سال 2017 دو کوتوله را نشان می داد که روی یک برف سفید پر هیجان زده بودند. پس از حذف تریلر از یوتیوب و عذرخواهی گسترده ، سرانجام Locus Animation نسخه جدیدی از کلاسیک Snow White را ارائه می دهد. “کفش قرمز” نشان می دهد كه چیزهای بیشتری نسبت به آنچه كه چشم را در بر می گیرد وجود دارد – به خصوص در دنیای خیالی-هاجگرد-پر از جادو.

دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی

داستان از افسانه اصلی Grimms از get-go منحرف می شود. سفید برفی اضافه وزن (Chloe Grace Moritz) به طور معصومیتی یک سیب سرخ را از یک درخت نفرین شده بر می دارد. سیب به یک جفت کفش پاشنه بلند تبدیل می شود که کاربر خود را به “زیباترین زن سرزمین” تبدیل می کند – بنابراین در مورد سفید برفی ، او به طرز چشمگیری کاهش می یابد. جادوگر ملکه جادوگر (جینا گرشون) شاهزاده خانم را از پادشاهی خارج می کند تا تاج و تخت سلطنت را به دست بگیرد ، و برفی سفید را مجبور به فرار می کند. پس از سکته مغزی ، او به خانه هفت کوتوله ها (یا به عبارت دقیق تر تصادفات) فرو می رود.

سفید برفی تزئین شده خود را به عنوان “کفش قرمز” معرفی می کند. مانند فیلم دیزنی “سفید برفی” در سال 1937 ، کوتوله ها به دست او می مانند. با این حال ، آنها چیزی شبیه یاران عاطفی اصلی نیستند. درعوض ، این کوتوله ها در واقع اعضای “هفت بی باک” هستند ، گروه مشهور شکارچیان هیولا که اکنون به شکل فعلی آنها نفرین شده اند. مفهوم اصلی در اینجا نهفته است: کوتوله ها به بوسه یک شاهزاده خانم برای بازگشت به جذابیت های خود و انسان های خود نیاز دارند. از طرف دیگر ، سفید برفی ، از بدن جدید و باریک و طلسمش لذت می برد. بین یک شکار دیوانه وار ، حیوانات چوبی مسحور و جستجوی کلاسیک برای عشق واقعی ، فیلم تأکید می کند که ظاهر بیرونی به اندازه زیبایی درون اهمیتی ندارد.

دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی

در حالی که داستان بهمراه نیک نیک می خورد ، “کفش قرمز” پیام ظاهراً فمینیستی احساس ناخوشایند در کنار هم می کند. برف برخلاف نسخه دیزنی ، سفید برفی به هیچ وجه یک خانه دار نیست. با این حال ، او هنوز هم در سال 2019 یک شخصیت استاتیک است ، که به عنوان یک موضوع رضایت جنسی ضمنی مورد بررسی قرار می گیرد. کوتوله ها استقبال نمی کنند ، اما او را وحشت می کنند. آنها او را با پیراشکی و الماس در یأس بوسه نترسانند. برای آنها ، او هیچ دوست نیست. او صرفاً چشم پوشی از لعنت خود است ، جایزه‌ای که باید بدست بیاید تا بتواند شکل واقعی خود را به دست آورد.

علاوه بر این ، سفید برفی فراتر از چهره زیبا نیست. حتی وقتی او هویت واقعی خود را با صدای بلند تأیید می کند ، کفش های قرمز – که فقط آنها را به کسانی که جادوی خود را می خواهند متصل شود – دلالت بر این دارد که آرزوی سفید برفی به نظر رسیدن متفاوت (خواندن: لاغر) در اکثر فیلم ادامه دارد. او دور دیسورفیا بدن کمرنگ دامن خود را می پوشاند ، و فقط تمایل قریب به اتفاق او را برای زیبایی با تأیید مرد حل می کند. سفید برفی مدرن هنوز چیزی بیش از یک شیء زنانه خالی و حتی استعاره گسترده از کفش های قرمز او نیست: او یک شیء درخشان است که باید در آن مورد گلوله قرار گیرد ، جایزه ای که بدون هیچ شخصیتی عمیق تر از آن کسب می شود.

دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی

“کفش های سرخ” نیز به طرز ملودی متلاشی می شوند ، و از متن غزلیات دیزنی به مدرنیته نرم و صاف گفت و گو می روند. فیلم مانند یک موتور شکسته ، تعداد موسیقی خود را شروع کرده و متوقف می کند ، ناگهان نمره را با انتقال خیالی شروع می کند و ناگهان آن را کوتاه می کند تا به خاطر یک punchline. علاوه بر این ، تصاویر به سادگی به صداها نمی رسند. مکالمات طولانی تر شخصیت ها از حرف های خود عقب مانده اند ، گویی فیلم نمی تواند چرخه همگام سازی لب را طولانی تر کند. این به ویژه در مورد کوتوله ها مشهود است. ضرب و شتم پان اروپایی با لهجه های بیش از حد برای عبارات زیر اغراق آمیز ، نقاب سبز نشان دهنده یک سری کلیشه های ملی شده است که به نظر می رسد بیش از حد – و حتی مرزهای ارزشمند برای مرزهای – برای حرکات ظریف شخصیت ها. این فیلم در تلاش های ضعیف خود برای خنده دار بودن ، لمس تخیلی خود را از دست می دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن کفش قرمزی و هفت کوتوله دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!