logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی تام و جری گاوچران 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن تام و جری گاوچران دوبله فارسی
دانلود انیمیشن تام و جری گاوچران دوبله فارسی

تام و جری : گاوچران تام (به انگلیسی: Tom and Jerry: Cowboy Up) فیلمی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن ساخته شده و توسط کمپانی برادران وارنر به صورت دی وی دی و دیجیتال منتشر شده است. در 25 ژانویه 2022 منتشر شد.

غرب وحشی و وحشی با تام و جری در مزرعه وحشی تر شد! این بار، رقبا برای کمک به یک دختر گاوچران و برادرش متحد می شوند تا خانه خود را از دست یک زمین خوار حریص نجات دهند و آنها به کمک نیاز دارند! سه برادرزاده جری همگی آماده عمل هستند و تام در حال جمع آوری سگ های دشتی است. اما آیا گروهی از شرورها می توانند یک ناامید فریبکار را که مصمم به فریب دختری در پریشانی است، شکست دهند؟ مهم نیست که با تام و جری در زین چه اتفاقی می‌افتد، زمان بسیار خوبی خواهد بود!

این دومین فیلم مستقیم به ویدیویی است که از همان انیمیشن استفاده شده در نمایش تام و جری (2014) برخوردار است، اولین فیلم تام و جری: یاوران کوچک بابا نوئل بود.
با این حال، یاران کوچک بابا نوئل از انیمیشن فصل اول استفاده کردند، در حالی که این فیلم از انیمیشن فصل دوم و بعد استفاده می کند. بنابراین، این اولین فیلم مستقیم به ویدیو است که از انیمیشنی مشابه فصل دوم نمایش تام و جری استفاده می کند.
این اولین فیلم تام و جری برای چندین مورد است:
اولین فیلم تام و جری که به‌طور مستقیم روی دی‌وی‌دی و دیجیتال پس از تام و جری: ویلی ونکا و کارخانه شکلات‌سازی در سال 2017 منتشر شد، پنج سال قبل از این فیلم.
اولین فیلمی که اسپایک بولداگ در آن حضور ندارد.
اولین فیلمی که در آن بوچ، میت هد، رعد و برق و تاپسی به سبک انیمیشن جدید معرفی شده در فصل نمایش تام و جری ظاهر می شوند.
این فیلم در دوره وسترن (همچنین به عنوان غرب وحشی شناخته می شود) تمرکز دارد.
هنر جعبه دی وی دی فیلم، همانطور که در تریلر فیلم در زیر مشاهده می شود، الهام گرفته از کارت عنوان ابتدایی کمیاب 1943-1946 تام و جری است که از “بچه گربه” (1943) تا “Trap Happy” (1946) دیده می شود. ، که گفته می شود در طول زمان به دلیل انتشار مجدد تئاتر و همچنین از دست دادن نگاتیوهای اصلی آنها از آتش سوزی طاق MGM در سال 1965 از بین رفته است.
بوچ، میت هد، لایتنینگ و تاپسی نیز در این فیلم حضور دارند اما هیچ خط گفتاری ندارند. Topsy با نام Shorty نیز شناخته می شود.
عمو پکوس در یک تمبری که روی دیوار در سوراخ موش جایی که جری و برادرزاده‌هایش زندگی می‌کنند دیده می‌شود، یک عکس کوتاه می‌سازد.
این دی‌وی‌دی هیچ ویژگی خاصی ندارد، اگرچه می‌توانست تگزاس تام را به عنوان یک ویژگی جایزه داشته باشد.
باپی و آگوست کریچلی تنها شخصیت های جدید این فیلم هستند که لهجه جنوبی یا آمریکایی ندارند. در این مورد، بامپی با لهجه مکزیکی صحبت می کند در حالی که کریچلی با لهجه بریتانیایی صحبت می کند.
صدای کلم با توجه به صدای عمیق و لهجه جنوبی او بسیار شبیه شخصیت لونی تونز یوسمیت سام است. به طور تصادفی، صداپیشگی هر دو شخصیت بر عهده فرد تاتاسیوره است.
دوک، نام یکی از شخصیت های این فیلم، به احتمال زیاد اشاره ای به نام مستعار جان وین فقید است که در بسیاری از فیلم های کلاسیک وسترن مانند West of the Divide، The Desert Trail، The Dawn Rider بازی کرده است. ، دره بهشت ​​و جستجوگران.
اتفاقاً از وین در آهنگ “کاوبوی بالا” به همراه گری کوپر فقید نام برده شد که در فیلم های وسترن کلاسیک مانند The Last Outlaw، The Virginian و The Westerner نیز بازی کرده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن تام و جری گاوچران دوبله فارسی Tom and Jerry: Cowboy Up 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!