logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Rising Hawk 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم خیزش شاهین سال 2019

دانلود فیلمThe Rising Hawk 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلمThe Rising Hawk 2019 با دوبله فارسی

The Rising Hawk یک فیلم اکشن تاریخی اوکراینی-آمریکایی محصول سال 2019 به کارگردانی جان وین و کارگردانی مشترک آخمت سیتابلا یف است. این کتاب بر اساس کتاب داستانی تاریخی زاخار برکوت ، نویسنده و شاعر اوکراینی ایوان فرانکو ساخته شده است. اولین نمایش فیلم در 10 اکتبر 2019 بود.

در طول قرن سیزدهم ، زاخار برکوت و همسرش رادا رهبری گروهی از فرودستان در کوههای کارپات را بر عهده داشتند. متأسفانه بوروندا خان ، یک ژنرال قدرتمند مغولستانی که ارتش های عظیم خود را به غرب در جستجوی سرزمین های جدید برای تسخیر هدایت می کند ، به زودی موجودیت آرام آنها را تهدید می کند.

زاخار و رادا که مجبور به محافظت از دهکده خود شدند ، پسران خود ، ایوان و مکسیم را برای درخواست کمک از Tuhar Volk ، یک بویار ثروتمند که اخیراً از کینگ وارد شده است ، می فرستند. بعد از اینکه دخترش با اراده قوی میروسلاوا و مکسیم از یک برخورد خطرناک با هم جان سالم به در بردند ، توهار ووک متعهد شد که از دهاتیان در برابر مغول ها دفاع کند. اما هنگامی که یک جاذبه متقابل بین میروسلاوا و ماکسیم ایجاد می شود ، توهار ووک آنها را از ادامه رابطه منع می کند.

در همین حال ، بوروندا خان در مورد انگیزه و استراتژی نظامی خود برای حمله قریب الوقوع با سوالاتی از رزمندگان خود روبرو می شود. با شروع جنگ ، هر دو طرف تلفات ویرانگری را متحمل می شوند. باروندا خان با تلاش مضاعف ، خشم کامل نیروهای خود را به راه انداخت. در مواجهه با هلاکت خاصی ، ماکسیم و میروسلاوا باید برای نجات مردم خود فرار یا فداکاری نهایی را انجام دهند.

دو زبانه : فایل فیلم The Rising Hawk بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلمThe Rising Hawk 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!