logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Postcard Killings 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی The Postcard Killings 2020 با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم کارت پستال کشتار

دانلود فیلم The Postcard Killings 2020

نام فارسی: کارت پستال کشتار

[codein_imdb]

یک کارآگاه در نیویورک در مورد مرگ دخترش که هنگام ماه عسل در لندن به قتل رسیده بود ، تحقیق می کند. او وقتی سایر زوج ها در سرتاسر اروپا دچار سرنوشت مشابهی می شوند ، به کمک یک روزنامه نگار اسکاندیناوی استخدام می کند.

واقعاً جای تعجب ندارد که فیلم The Kardings of Postcard بر اساس یک کتاب ساخته شده است (نوشته لیزا مارکلوند و جیمز پترسون ، با کمک قبلی ارائه شده به اقتباس فیلمنامه که توسط اندرو استرن نیز نوشته شده است) ، زیرا پیچش مرکزی به عنوان مفهومی در می آید. ذاتاً مقصر عدم موفقیت در صفحه نمایش در مقایسه با خواندن یک داستان هستند. واضح است که در آغاز چه اتفاقی می افتد و چه فاش می شود (مگر اینکه به سادگی اسرار بسیاری از سریال های قاتل سریال یا فقط تعداد زیادی فیلم را ندیده باشید) ، اما به هیچ وجه محکوم به روایت واقعی نیست. مطمئناً ، این ماده زباله آور مهم نیست که چطور آن را قطعه قطعه می کنید ، اما تجزیه و تحلیل شخصیت تقریباً در رمان جایی که داستان دارای زمان بیشتری برای نفس کشیدن است بهتر عمل می کند ، همچنین این امکان را فراهم می کند تا پیچش پنهان تر شود و شگفت زده شود.

دانلود فیلم کارت پستال کشتارThe Postcard Killings 2020

گفت: افشاگری در حدود 45 دقیقه ای رخ می دهد که بیش از نیمی از فیلم باقی می ماند تا شخصیت ها را زیر سؤال ببرد که هر دو چه چیزی را کشف می کنند و بینندگان برای درک بهتر انگیزه ها و مصیبت های ناشی از این شرایط هستند. مشکل این است که هنوز زمان کافی نرسیده است ، به این معنی که بقیه افشاگری های دیگر احمقانه ، اجباری ، تحت تحریم و در بدترین حالت مانند افرادی که لعنت خود را انجام می دهند برای تهیه نسخه موفق از Se7en روبرو هستند. با تمام صداقت ، طرح بسیار مضحک است و من همچنین مطمئن نیستم که می خواهم آن را گسترده تر ببینم و استدلال همه چیز را به طرز چشمگیر تری بررسی کند.

آنچه می توان گفت این است كه قاتل / قاتلان (قصد ندارند اسپویلر كنند) اساس عمل اجساد مثله كننده ، جدا كردن اجزای بدن ، بازسازی آنها در بدن های دیگر و آماده سازی آنها برای عكاسی است ، همه با دانش و ابزار تقلید تاریخی. هنر برای ارسال یک پیام به ظاهر عمیق تر. اگر قبلاً آن را شنیده اید ، هفت گناه کشنده را شنیده اید ، مرا متوقف کنید. تصاویر این اجساد به طرز مناسب نگران کننده است (خون نیز از بدن تخلیه می شود) ، اما هرگز با تأثیر هیچ گونه تصاویر ماندگار. این فقط یک مقدار شوک است که فوراً از بین می رود.

در مرکز تحقیقات جیسون کانون کارآگاه نیویورک (جفری دین مورگان) است که ارتباط شخصی با قتل ها دارد. یکی از قربانیان دخترش که ماه عسل در اروپا بود ، بود. طبیعتا ، او را به دنبال تلاش در خارج از كشور برای كنار گذاشتن در كنار مقامات محلی در سرتاسر جهان (قتل ها در كشورهای مختلف می داند) با كارگردان دانیس تانوویچ (سرزمین نه انسان) به ظاهر می خواست اظهار نظر در مورد تضاد بین مقامات آمریكایی و مقامات اروپایی انجام دهد. چنین وضعیتی (که اساساً برای آمریکایی ها جوش می خورد مانند گاو در یک فروشگاه چینی است که به جای رویه حرفه ای بر روی احساسات عمل می کند) ، اما فقط برای چند تبادل گفتگو قبل از این که پویا کاملاً کاهش یابد. در مورد جفری دین مورگان ، او به ترکیبی از فشار بیش از حد و ظاهراً غیرقابل استفاده در کل فیلم اشاره دارد.

جیسون همچنین با یك روزنامه نگار اسكاندیناوی به نام دسی (كوش جامبو) در رابطه با عنوان این فیلم ارتباط برقرار می كند ، کارت پستال ها به طور تصادفی برای روزنامه نگاران با نقل قول های عجیب و غریب در مورد قتل ها و بیضی های ناگوار تهدید می شوند كه آسیب بیشتری به دنبال خواهند داشت. دسی همچنین اتفاق می افتد که مقاله ای را با عنوان “جیسون” آغاز کند که بدون هیچ دلیل واقعی در آن ریخته می شود ، جز این که به عنوان هدفی باشد زیرا فیلم به اوج خود نزدیک می شود. این به عنوان یک زیر مجموعه بی فایده است به اندازه کل شخصیت همسر Famke Janssen که جیسون را به دلیل تأمین بودجه تعطیلات سرزنش می کند ، و سپس برخی از تحقیقات خود را در عمل سوم انجام می دهد (تحقیقاتی که پیچش دیگری را که تاکنون در چهره شما دارد تلخ می کند) آن خنده به وجود می آید. وقتی در واقع در درون فیلم توضیح داده شده است).

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کارت پستال کشتار The Postcard Killings 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!