logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Owners 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم صاحبان سال 2020

دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی

میسی ویلیامز در فیلم ترسناک جولیوس برگ در مورد گروهی از دوستان بازی می کند که هنگام سرقت از خانه یک زوج مسن ، بیش از آنچه برای چانه زنی دریافت می کنند ، می گیرند.

اگر آنها به اندازه کافی فیلم ترسناک تماشا کنند ، مجرمان مشتاق تاکنون یاد گرفته اند که حمله به خانه می تواند پیشنهاد ویژه ای باشد. حتی اگر قربانیان یک زوج مسن به ظاهر بی خطر باشند ، ممکن است شگفتی های ناخوشایند در انتظار شما باشند. چنین سناریویی بر اساس یک رمان گرافیکی فرانسوی در اولین ویژگی جولیوس برگ رونمایی شده است. با بازی Maisie Williams (بازی تاج و تخت ، جهش های جدید) و حضور خوشامدگویی پیشکسوتان سینما Rita Tushingham (طعمی از عسل ، دکتر ژیواگو) و سیلوستر مک کوی (سه گانه هابیت). The Owners یک تریلر ترسناک ، اگر نه کاملاً معتبر ، اثبات کند.

تنظیم ساده است. سه نوجوان بریتانیایی بر اساس دانستن اینکه خانه شامل صندوق امانات پر از پول است ، تصمیم به سرقت از منزل حومه یک پزشک به ظاهر ثروتمند و همسرش می گیرند. بدخواهان جوان مجموعه ای سینمایی از شخصیت های متفاوت را به طور معمول سینمایی نشان می دهند: گز (جیک کوران) ، رهبر ، بسیار پرخاشگر است و با روانپزشکی هم مرز است. ناتان (ایان کری) ویژگی های بازخریدی دارد اما به دلیل ناامیدی مالی مشتاق ادامه کار است. و تری (اندرو الیس) دارای اراده ضعیف و کودکانه است. در حالی که این سه نفر منتظر خروج زن و شوهر از خانه هستند ، دوست دختر نیتان مری (ویلیامز) در آن حاضر می شود و علی رغم شیطنت هایش ، قصد دارد در این سرقت شرکت کند.

دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی

هنگامی که پسران قادر به گشودن گاوصندوق نیستند ، تصمیم می گیرند صبر کنند تا ساکنان خانه برگردند تا بتوانند آنها را مجبور به ترک ترکیب کنند. به زودی دکتر هاگینز (مک کوی) و همسرش الن (توشینگهام) حاضر می شوند و روند کار کاملاً چرخش عجیبی دارد. در ابتدا ، این زوج بی ضرر به نظر می رسند ، هوگن های پاپوش پوش ، نرم و مودبانه رفتار می کنند و همسرش به وضوح از نوعی زوال عقل رنج می برد. اما پیرمردها سرانجام رنگهای بسیار متفاوتی از خود نشان می دهند و در نتیجه بازی موش و گربه بین سارقین و قربانیان احتمالی آنها از نظر گرافیکی خشن می شود.

متأسفانه ، با وجود مجموعه ای از افشاگری های چشمگیر که در پی دارد ، چیزهای کمی که پس از آن اتفاق می افتد قانع کننده یا قانع کننده است. مطمئناً لحظات سرگرم کننده ای وجود دارد ، مانند الن توشینگهام که ناگهان از مه مطیع خود بیدار می شود و درباره یکی از شکنجه گران اظهار نظر می کند: “فکر می کنم کسی در حالی که کوچک بود به اندازه کافی تکان نمی داد!” اما فیلمنامه ماتیو گومپل و برگ ، تحولات زیادی را در شخصیت ایجاد می کند که احتمالاً برای حفظ سرمایه گذاری احساسی ما طراحی شده اند اما صرفاً به هم ریختگی روند کار هستند. کمکی نمی کند که شخصیت ها کاملاً قابل تمایز هستند و فیلم در یک ابهام هدفمند که بیشتر گیج کننده است تا جذاب ، قاچاق می کند.

دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی

کارگردان برگ یک سبک سبک انکار ناپذیر را به نمایش می گذارد و سکانس های فوق العاده خشونت آمیز با گریم و جلوه های ویژه مبتکرانه و روح انگیز زنده می شوند. از طرف دیگر ، به نظر می رسد که فیلمساز بیش از حد تلاش می کند ، که این امر نشان می دهد تغییر اواخر نسبت ابعاد از عریض به حالت تمام صفحه. فرض بر این است که دستگاه حیله گر برای انتقال وحشت کلاستروفوبیک باشد ، اما عمدتا به عنوان حواس پرتی بینایی عمل می کند.

مجریان جوان تر ، با ویلیامز از جذابیت ذاتی خود استفاده می کنند تا شخصیت خود را تا حدی دلسوزانه ، مجری باشند. اما افتخارات بازیگری فیلم قطعاً به توشینگهام و مک کوی تعلق دارد که به نظر می رسد توپ دارند. اولی کمیک بی نظیر و تاریکی را برای الن به ظاهر بی روح که ممکن است رابطه اش با همسرش آنطور که به نظر می رسد شکوفا نکند ، در حالی که دومی ، پزشک قبلی است ، به عنوان یک پزشک به ظاهر خلق و خوی که یک بازیگوشی سادیستی را نشان می دهد ، یک مسئله کاملاً جذاب است . هیچ یک از اتفاقات The Owners معنایی ندارد ، اما حداقل برای مدتی ، مجریان باسابقه آن را به یک سواری شیطانی سرگرم کننده تبدیل می کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Owners 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!