logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دوبله فارسی فیلم The Huntress: Rune of the Dead شکارچی: نشان مرموز مردگان سال 2019

 

دانلود فیلم The Huntress: Rune of the Dead 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

نشان مرموز مردگان
دانلود فیلم The Huntress: Rune of the Dead 2019 با دوبله فارسی

 

نام فارسی : شکارچی: نشان مرموز مردگان

[codein_imdb]

 

شکارچی: نشان مرموز مردگان فیلمی اکشن از سال 2019 توسط Rasmus Tirzitis با موا Enqvist Stefansdotter ، Yohanna Idha و Ralf Beck است.
در تریلر اکشن وایکینگ ساگا – Rune of the Dead ، زن جوان در حالی که پدرش با وایکینگ ها خارج است ، باید مراقب خواهر و برادرهای خود در جنگل باشد.

شکارچی: نشان مرموز مردگان

در سال 811 میلادی ، خانواده ای به سختی با شکار و ماهیگیری در جنگلهای نزدیک بیرکا زنده ماندند. برای تأمین آینده خانواده ، پدر جوار تصمیم می گیرد به یك اعزامی وایكینگ بپیوندد. با این حال ، او مدت زیادی به خانه برنمی گردد و دختر بزرگترش رونا شروع به به عهده گرفتن وظایف خود به عنوان رئیس خانواده می کند. در حالی که رونا در حال افزایش نگرانی است که او دیگر هرگز پدرش را نبیند ، او همچنین احساس تهدید نزدیک از جنگل را می کند. وقتی او مردی زخمی را پیدا کرد که شکار می کند ، باید با حقیقت روبرو شود.

“شکارچی: Rune of the Dead” ساخته شده است که در بسیاری از رسانه ها در سراسر جهان به عشق فراوان رسیده است. من برای آن بسیار عالی هستم در اینجا چند نتیجه از بررسی ها آورده شده است:

شکارچی: نشان مرموز مردگان

“صدای تیره و عمیق و تقریبا عمیق ضربان دهنده و ناخوشایند گل به ثمر رسیده است ، حتی لحظه های دلخراش تر از جمله حس زمینه ای ناخوشایند. این آهنگساز همچنین از طریق سازهایی که او را به عنوان پخش می کند ، برای ایجاد یک موسیقی متن دراماتیک اما در عین حال موسیقی متن فیلم دلپذیر ، اثر را نیز ارائه می دهد. این امتیاز همچنین شامل کار هنرمند و نوازنده سوئدی است که Mohlavyr صداگذاری منحصر به فرد خود را بر اثر اثری که ذاتی و دوست داشتنی است قرار می دهد.

شکارچی: نشان مرموز مردگان

آهنگ The VIKING FAMILY احتمالاً بهترین نشانه ای است که در آن می شنوید تلاش های مشترک آهنگساز و هنرمندان Runberg و Mohlavyr. این یک تجربه شنیدن شلوغ کننده و بسیار لذت بخش است ، با رنگ های ظریف موسیقی و مجموعه ای از بافت های ترکیبی که برای ایجاد یک صدای جذاب و کمی جذاب و هیپنوتیزم جذاب است. در این اثر صداها و سبک های بی شماری وجود دارد ، آن را مجبور می کند تا به طور کامل در مکان ها ، و صمیمیت و شکنندگی خود را ایجاد کند ، اما همچنین یک ویژگی موسیقی خام ، راننده و سخت گیر وجود دارد که هر چند وقت یکبار به جلوه فوق العاده ای سر خود را بالا می برد. ترکیبی از بسیاری از صداها و سبک ها باعث می شود موسیقی متن فیلم خلاقانه و سرگرم کننده باشد. “

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Huntress: Rune of the Dead 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!