logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Grudge 2020 دوبله فارسی

دانلود فیلم The Grudge 2020 با کیفیت بالا Full HD

دانلود فیلم کینه 2020 با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Grudge 2020

درباره فیلم:
فیلم کینه (The Grudge) یک فیلم ترسناک و معمایی محصول مشترک کشورهای کانادا، آمریکا و ژاپن به کارگردانی و نویسندگی نیکلاس پشه است که در سال 2020 توسط کمپانی Ghost House Pictures تهیه و از طرف کمپانی سونی پیکچرز منتشر شد. در این فیلم که به نوعی دنباله قسمت اول آن که در سال 2004 منتشر شد میباشد، هنرمندانی همچون تارا وستوود، جانکو بایلی، دیوید براون، زویی فیش، آندره‌آ ریسبرو، دمیان بیچیر، جوئل گارلند، بردلی ساواتزکی، لین شی، جان چو، بتی گیلپین، استفنی سای و… به ایفای نفش پرداخته اند.

The Grudge (که بعداً برای انتشار در خانه با عنوان The Grudge: The Untold Chapter به بازار عرضه شد) یک فیلم ترسناک ماوراء طبیعی آمریکایی در سال 2020 است که توسط نیکولاس پسس به نویسندگی و کارگردانی آن ساخته شده و توسط سام رایمی ، راب تاپرت و تاکا ایچیز تهیه شده است. این فیلم در ابتدا به عنوان راه اندازی مجدد از بازسازی آمریکا در سال 2004 و فیلم اصلی ترسناک ژاپنی 2002 Ju-On: The Grudge اعلام شد که این فیلم به عنوان یک حاشیه جانبی که قبل و در جریان وقایع فیلم 2004 و دو دنباله مستقیم آن اتفاق می افتد ، به پایان رسید. و چهارمین قدم در سریال آمریکایی The Grudge است. این فیلم آندره ریزبورو ، دمیان بیچیر ، جان چو ، بتی گیلپین ، لین شای و جکی ویور را بازی می کند و یک افسر پلیس را دنبال می کند که چندین قتل را که ظاهراً با یک خانه مجرد مرتبط هستند ، دنبال می کند.

دنباله ای در سال 2011 اعلام شد ، با تاریخ انتشار 2013 یا 2014. در مارس 2014 رسماً اعلام شد که یک راه اندازی مجدد در کارها است ، با این که جف Buler قصد داشت فیلم نامه را بنویسد. در ژوئیه سال 2017 ، فیلمساز نیکلاس پسس برای بازنویسی ها ، بر اساس فیلمنامه بولر ، و برای کارگردانی فیلم استخدام شد. عکاسی اصلی از این فیلم از 7 مه 2018 آغاز شد ، در وینیپگ ، مانیتوبا ، و در 23 ژوئن 2018 به پایان رسید.

Grudge در 3 ژانویه سال 2020 توسط سونی پیکچرز منتشر شد و در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم بیش از 49 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورده است و به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرده است ، با انتقاد از نقشه ، شخصیت ها و اعتماد به نفس بیش از حد به ترسناک های پرش ، اما تمجید از اجراها و جو.

در سال 2004 ، پرستار زنده فیونا لندرس خانه ای را در توکیو ترک می کند ، که از حوادثی که در داخل شاهد آن بوده است مختل شده است. فیونا به همکار خود اطلاع می دهد که قبل از روبرو شدن با ارواح کایاکو ساکی ، به آمریکا باز می گردد. فیونا در 44 ریورن درایو در یک شهر کوچک در پنسیلوانیا وارد خانه خود می شود و با همسرش سام و دختر جوان ملیندا به هم می پیوندد. با این حال ، نفرین کایاکو ، فیونا را در اختیار دارد و باعث می شود که وی با لگد زدن سام ، به قتل برسد و قبل از اقدام به خودکشی با ضرب و شتم خود در گلو ، ملیندا را غرق کند.

کارآگاهان گودمن و ویلسون در مورد قتل ها تحقیق می کنند. گودمن که در خانه اسیر نشده بود ، از ورود به آن در حالی که ویلسون وارد صحنه می شود ، امتناع می ورزد. به محض خروج ، ویلسون به آرامی شروع به از دست دادن عقل خود می کند و سرانجام هیستریک می شود که روح فیونا را بیرون از اتومبیل گودمن نشان می دهد. پس از آن او با شلیک خود سعی می کند خودکشی کند اما ناموفق است. این ویلسون را با چهره ای از هم گسیخته و متعهد به پناهندگی روانی می کند در حالی که گودمن متوقف می شود به بررسی پرونده بپردازد.

اندکی پس از قتل لندرز ، اما قبل از اینکه کسی مرگ خود را کشف کند ، عوامل املاک و مستغلات پیتر و نینا اسپنسر یاد می گیرند که فرزند متولد نشده آنها به احتمال زیاد با یک بیماری ژنتیکی نادر ALD متولد می شود و این زوج را ناراحت می کند. پیتر می رود به جستجوی فروش 44 ریوبورن درایو بپرد و در شبح ملیندا گنگ می زند ، فرض می کند که او یک دختر گمشده است ، که از شدت بینی خود خونریزی می کند. نینا هنگام تلفنی با پیتر موافق است که آنها باید فرزند خود را نگه دارند. پیتر قبل از فرار از خانه توسط ارواح فیونا و ملیندا مورد حمله قرار می گیرد و به سرعت در اثر نفرین فاسد می شود. پیتر صاحب دار به خانه خود باز می گردد ، جایی که نینا و فرزند متولد نشده آنها را می کشد قبل از اینکه خود را غرق در وان کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کینه دوبله فارسی The Grudge 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!