logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
65
97%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Gangster The Cop The Devil 2019

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم گانگستر ، پلیس و شیطان 2019 با کیفیت عالی

 

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی 

دانلود فیلم The Gangster The Cop The Devil 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم گانگستر ، پلیس و شیطان دوبله فارسی 2019

 

 

گانگستر، پلیس، شیطان (کره ای: 악인전; Hanja: 惡人戰; RR: Ak-in-jeon) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز کره جنوبی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی لی وون تائه است. در این فیلم ما دونگ سوک، کیم مویول و کیم سونگ کیو به ایفای نقش پرداخته اند. داستان حول محور سه شخصیت می چرخد: یک قاتل زنجیره ای، گانگستری که تقریباً قربانی قاتل شده بود و پلیسی که می خواهد قاتل را دستگیر کند. پلیس و گانگستر تصمیم می گیرند برای دستگیری قاتل به نیروها بپیوندند، اما با چالش هایی از جانب دشمنان مربوطه خود در محل کار روبرو می شوند.

این فیلم در 15 می 2019 در کره جنوبی اکران شد و همچنین در بخش “نمایش های نیمه شب” در جشنواره فیلم کن 2019 و همچنین در جشنواره بین المللی فیلم فانتزیا 2019 به نمایش درآمد.

بعد از اینکه ماشین یک مرد توسط یک غریبه برخورد می‌کند، مرد غریبه او را می‌کشد در حالی که او از خسارت وارد شده عکس می‌گیرد تا به بیمه ماشینش ارائه کند. جونگ تائه سوک پلیسی است که از صحنه جنایت می گذرد و مشکوک است که این کار یک قاتل زنجیره ای است، اما افسر فرمانده او حرف او را باور نمی کند. جانگ دونگ سو یک رئیس جنایتکار است که در حالی که پس از یک جلسه به خانه می رود، مورد اصابت همان قاتل قرار می گیرد که سعی می کند او را نیز بکشد. درگیری وحشیانه ای رخ می دهد که هر دو مجروح می شوند. در نهایت قاتل پس از ضربه زدن به دونگ سو با ماشینش فرار می کند. دونگ سو در بیمارستان بستری می شود و سرسپردگان او تصور می کنند که حمله توسط یک باند رقیب انجام شده است که آنها به آنها حمله می کنند.

با این حال، دونگ سو معتقد است که قاتل یکی از اعضای باند رقیب نبود زیرا حرکت های او تصادفی و بی هدف به نظر می رسید. تائه سوک به ملاقات دونگ سو در بیمارستان می رود و از او می خواهد که همکاری کند تا پلیس بتواند قاتل را برای او دستگیر کند، اما دونگ سو قبول نمی کند. در عوض، دونگ سو به افرادش دستور می دهد قاتل را پیدا کنند. با استفاده از یک طرح و خاطره دانگ سو از پلاک قاتل، آنها موفق می شوند ماشین و چاقوی او را پیدا کنند. دونگ سو در نهایت تائه سوک را از یافته ها مطلع می کند و آنها تصمیم می گیرند برای دستگیری قاتل مرموز با هم متحد شوند. دونگ سو موافقت می کند که نیروی انسانی و مخارج را تامین کند – اما به شرطی که قاتل متعلق به کسی باشد که اول او را پیدا می کند. دونگ سو می خواهد او را برای انتقام بکشد در حالی که تائه سوک می خواهد او را دستگیر کند تا پنج پرونده قتل مرتبط را حل کند و در نهایت ارتقا یابد.

در همین حال، دونگ سو به دست راست خود، کوون اوه سونگ، دستور می دهد تا رقیب خود، هیو سانگ-دو را با چاقوی قاتل که از قبل آثاری از خون قربانیان قبلی قاتل دارد، بکشد. یک تائه سوک خشمگین پس از اینکه متوجه می شود چه کاری انجام داده است با دونگ سو درگیر می شود زیرا قتل کار یک قاتل زنجیره ای است و باعث می شود پرونده به تیم اصلی پرونده منتقل شود. دونگ سو در تشییع جنازه سانگ دو شرکت می کند. قاتل نیز ظاهر می شود و به نفر دوم سانگ دو اطلاع می دهد که سانگ دو با چاقوی قاتل کشته شده است، اما توسط شخص دیگری. وقتی تائه سوک و دونگ سو ماشین قاتل را برای یافتن هر گونه مدرکی بررسی می کنند، توسط سرسپردگان سانگ دو مورد حمله قرار می گیرند. درگیری رخ می دهد که منجر به مرگ مرد دست راست سانگ دو در حالی که با تائه سوک درگیر بود.

دونگ سو او را دفن می کند و صحنه را پاک می کند. تائه سوک مأمور بررسی یک پرونده آدم ربایی می شود و در حین حل آن، قاتل را شناسایی می کند. تعقیب و گریز آغاز می شود، اما قاتل می تواند فرار کند. از طریق آزمایش پزشکی قانونی، Tae-suk متوجه می شود که قاتل یک فرد گم شده است. او این موضوع را به دونگ سو اطلاع می دهد و به او اجازه می دهد تا یک کلیپ صوتی را بشنود تا تایید کند که فرد گمشده قاتل است. بعداً، دونگ سو با دادن چتر به دختر دبیرستانی کمک می کند، اما به زودی متوجه می شود که دختر به قتل رسیده است و چتر او در صحنه جنایت پیدا شده است. دونگ سو و تائه سوک و مردانشان شروع به جستجوی قاتل در منطقه ای می کنند که دختر به قتل رسیده است و در نهایت او را در ماشین پیدا می کنند. در تعقیب و گریز بعدی، قاتل موفق می شود او سونگ را بکشد اما در نهایت توسط دونگ سو دستگیر و ناتوان می شود. دونگ سو قاتل را می برد تا او را شکنجه کند و بکشد، اما تائه سوک آنها را ردیابی می کند و درست زمانی که دونگ سو قصد کشتن قاتل را دارد، ماشینش را به مخفیگاه می زند. تائه سوک با ماشینش به دونگ سو برخورد می کند و قاتل را دستگیر می کند.

پلیس هیچ مدرک قطعی علیه قاتل کانگ کیونگ هو ندارد. به عنوان آخرین راه، تائه سوک از دونگ سو، تنها بازمانده حملات، می خواهد که شهادت دهد. به طور همزمان، تائه سوک تهدید می کند که نواری از اعتراف دونگ سو به کشته شدن سانگ دو را منتشر خواهد کرد. در طول محاکمه کیونگ هو، دونگ سو برای شهادت می آید و شهادت قاطعی را ارائه می دهد. دونگ سو با موفقیت وجود یک ضربه چاقو بر بدن کیونگ هو را پیش بینی می کند که قبلا توسط دونگ سو در اولین برخورد آنها ایجاد شده بود. دونگ سو همچنین شواهد گمراه‌کننده‌ای ارائه می‌کند که کیونگ‌هو را برای قتل سانگ‌دو نشان می‌دهد. دادگاه کیونگ هو را به اعدام محکوم کرد. با این حال، دونگ سو نیز به دلیل فعالیت های غیرقانونی خود دستگیر می شود.

تائه سوک در نهایت ارتقاء می یابد در حالی که دونگ سو به زندانی که کیونگ هو در آن نگهداری می شود فرستاده می شود: شرطی که دونگ سو از تائه سوک خواسته بود در ازای شهادت و سپس دستگیری او عمل کند. دونگ سو با دیدن کیونگ هو، با خوشحالی وارد زندان می شود. در حالی که کیونگ هو در حال دوش گرفتن است، با طنابی در دست و لبخندی بر لب با دونگ سو روبرو می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Gangster The Cop The Devil 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!