logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Farmer And The Belle Saving Santaland 2020 با کیفیت بالا

دانلود فیلم کشاورز و بل نجات دهندگان سانتالند با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Farmer And The Belle Saving Santaland 2020
دانلود فیلم The Farmer And The Belle Saving Santaland 2020

کشاورز و بل: نجات سانتالند Belle Winters را دنبال می کند ، یک سوپرمدل خسته که نگران پیری خارج از صنعت است. یک شب در آپارتمان خود در شهر نیویورک ، بیل یک دستبند جذاب را به یاد آورد که زیبایی های کتاب مقدس را تأیید کرده بود و مادربزرگش از بچگی به دختر خانم بل داد. بل دیگر دستبند ندارد اما فکر می کند که ممکن است در Santaland باشد ، مزرعه ای برای کریسمس که در جوانی بازی می کرد. بل که ناامید از یافتن دستبند است ، برای پیدا کردن آن دست به کار می شود و در نهایت خود را در این راه می یابد.
THE FARMER AND THE BELLE: SAVING SANTALAND یک ویدیوی گسترده در زمینه تقاضا است. این واقعیت که داستان مبتنی بر وقایع واقعی است به جذابیت آن می افزاید. SAVING SANTALAND دارای یک جهان بینی قوی مسیحی و مقدس است. پیام آن تأكید بر این است كه ارزش خود را از حقیقت خدا پیدا كنید تا معیارهای جهان. همچنین ، چندین صحنه نماز ، معنای واقعی کریسمس و ارزش اعتراف و توبه عمومی را به نمایش می گذارد. کشاورز و بله: صرفه جویی در سانتالند یک فیلم “احساس خوبی” برای خانواده ها است ، با محتوای کمی سوال برانگیز.

جهان بینی غالب و سایر مطالب و عناصر جهان بینی: جهان بینی بسیار قوی مسیحی ، کتاب مقدس با تأکید بر ارزش یافتن شخص از حقیقت خدا و نه معیار جهان ، چندین صحنه نماز و معنای واقعی فصل کریسمس را نشان می دهد ، ارزش اعتراف عمومی و توبه تحسین می شود زبان ناپاک: زبان زشت نیست ، اما اسبی در یک صحنه ادرار می کند جنسیت: بدون فساد جنسی ، اما زن و شوهر بر لب می بوسند ، مرد با محبت بر پیشانی زن را می بوسد ، و یک مرد چند زن در حالی که غرفه بوسیدن را برای جمع آوری پول برای امور خیریه اداره می کنید برهنگی: بدون برهنگی استفاده از الکل: بدون الکل سیگار کشیدن و / یا مصرف و سوuse مصرف مواد مخدر: سیگار کشیدن یا مواد مخدر و ، بی اخلاقی متفرقه: دروغ گفتن ، اما بعداً مورد سرزنش و اصلاح قرار می گیرد ، و یک زن با عصبانیت به شخصی می گوید از طریق تلفن از او متنفر است.

THE FARMER AND THE BELLE: SAVING SANTALAND ویدئویی گسترده در مورد تقاضای انتشار یک سوپرمدل در نیویورک است که نگران پیری از صنعت است ، تا اینکه روزی به یاد یک دستبند جذاب با اظهارات زیبایی کتاب مقدس افتاد که در مزرعه کریسمس از دست داده است سانتالند او به عنوان یک جوان به ملاقات می رفت. کشاورز و بله: صرفه جویی در سانتالند یک فیلم سرگرم کننده “احساس خوب” برای خانواده هایی است که دارای جهان بینی مسیحی ، کتاب مقدس و عناصر کمی قابل بحث و بدون هیچ مشکوکی هستند.

این فیلم با Belle Winters جوان آغاز می شود ، دختری که با پسری به نام Josh قلم می زند. بل یک دستبند جذاب از مادربزرگ گویای خود می گیرد که درباره زیبایی واقعی ، مسیح محور تأیید می کند. بل به مزرعه ای می رود که سالانه یک رویداد کریسمس با نام Santaland برگزار می کند. در حالی که آنجا بود ، جاش بل را متقاعد می کند که بالای نرده ای بنشیند تا بتواند از او عکس بگیرد. در کمال تعجب بل ، او در گودالی از گل می افتد و کاملا خجالت زده و مادربزرگ خود را از Santaland ترک می کند.

وقتی بل به خانه برگشت ، مادرش به او گفت که زندگی در مزرعه برای دختر خوشگل نیست. در عوض ، او یک مجله جذاب را جلوی Belle می گذارد. این مسیر زندگی Belle را کاملا تغییر می دهد.

برش تا امروز. Belle Winters یک مدل فوق العاده معروف است که همراه با یک آرایشگر مشهور و دستیار شخصی کامل است. دختر خوشگل در مورد ظاهر و پیر شدن در صنعت ناامن است. یک شب در آپارتمان خود در منهتن ، او متوجه شد که دستبند جذابیتی را که مادربزرگش درست قبل از رفتن به Santaland در جوانی به او داده بود ، از دست داد. بل با آرزوی یافتن دستبند سفر به سانتالند را انجام می دهد ، زیرا او به شدت به صلحی که کلمات جذابیت به او می رسانند احتیاج دارد.

Santaland در طول دهه ها به سختی تغییر کرده است. با این حال ، جاش ، قلم سابق Belle ، پیرتر است. او اکنون یک کشیش تمرین ، یک همسر بیوه و یک پدر 7 ساله به نام آدل است. جاش انتظار نداشت که بل ظاهر شود ، اما اکنون باید یک میزبان مهمان نوازی را به او نشان دهد.

بل از افرادی که به سانتالند اهمیت می دهند یاد می گیرد که در مشکلات مالی به سر می برد. به احتمال زیاد ، این مکان پس از بیش از 80 سال فعالیت باید خاموش شود. بل از برخی از دوستان معروف خود مانند جان اشنایدر و آرایشگرش می خواهد تبلیغات و بودجه ای را برای کمک به جاش به Santaland بیاورد. اندکی پس از آن ، بل فهمید که جاش در تمام مدت بازدید خود دستبند جذابیت خود را داشته است.

آیا بِل اجازه خواهد داد که این خیانت بر دید او درباره زیبایی یا احساساتش به جاش تأثیر بگذارد؟ آیا سانتالند قادر به تأمین هزینه های زندگی خود خواهد بود؟

THE FARMER AND THE BELLE: پس انداز سانتالند مانند یک فیلم Hallmark خوب احساس می شود و برای مخاطبان خانواده در فصل کریسمس عالی است. با توجه به اینکه این داستان براساس وقایع واقعی است جذابیت فیلم را بیشتر می کند. سازندگان فیلم با انتقال خود در بین صحنه ها کار بزرگی انجام می دهند و بازیگران آشنا مسیحی فیلم به داستان یک حس اضافی می بخشند.

کشاورز و بله: نجات سانتالند دارای یک جهان بینی بسیار قوی مسیحی و مقدس با تأکید بر ارزش یافتن ارزش خود از حقیقت خدا و نه پایین بودن سطح استاندارد جهانی است. همچنین ، چندین صحنه نماز ، معنای واقعی فصل کریسمس و ارزش اعتراف و توبه عمومی را به نمایش می گذارد. SAVING SANTALAND دارای محتوای کمی و بدون سوال است. در یک صحنه ، یک شخصیت مرد غرفه بوسیدن را اداره می کند و چندین زن را می بوسد. همچنین یک لحظه ناخوشایند وجود دارد که یک مدل فوق العاده کنار اسب ظاهر می شود. کشاورز و بله: صرفه جویی در سانتالند یک فیلم سرگرم کننده برای خانواده ها “احساس خوبی” است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Farmer And The Belle Saving Santaland 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!