logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم The Donkey King 2020 با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم الاغ شاه با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Donkey King 2020
دانلود فیلم The Donkey King 2020

پادشاه الاغ (به اردو: دی ڈونکی كِنگ) یک فیلم کمدی انیمیشن کامپیوتری پاکستانی محصول سال 2018 به کارگردانی عزیز جیندانی است. در این فیلم صدای جان رمبو ، اسماعیل تارا ، هینا دلپازیر ، غلام محی الدین و جاوید شیخ حضور دارد. این فیلم در پاکستان در تاریخ 13 اکتبر 2018 توسط Geo Films و Talisman Studios منتشر شد. این فیلم پس از موفقیت ملی ، به اولین فیلم پاکستانی تبدیل شد که برای اکران های نمایشی بین المللی متعدد به ده زبان دوبله شد.

این فیلم در حال حاضر پردرآمدترین فیلم بلند انیمیشن پاکستان است و همچنین در مجموع یکی از پردرآمدترین فیلم های پاکستانی است.

مانگو یک واشر خر ناچیز است که در آرزوی شهرت و ثروت است. اگرچه عموی او ، پهلوان چاچا آرزوهایش را دلسرد می کند ، اما روح پدرش چانگو اغلب به او می گوید که به رویا ادامه دهد. سرزمین مانگو توسط نخبگان بزرگ گربه اداره می شود که در کنار گیاهخواران زندگی می کنند. بسیاری از اعتراضات غالباً توسط عموم مردم انجام می شود که بی فایده است. مانگو هنگام تحویل لباسشویی خود ، وارد قلعه می شود و با مشاور ارشد حیله گر خانم فیتنا آشنا می شود. در همین حال ، پادشاه خان که در حال پیر شدن است ، به فیتنا خبر می دهد که آرزو دارد تاج فرزند نالایق و خودجوش شهزاده خان خود را بگیرد. هنگامی که فیتنا از طریق تبلیغات بر حیوانات تأثیر می گذارد ، پادشاه با این تصور که هیچ کس قادر به ایستادن در برابر شاهزادا نخواهد بود ، در مورد نوعی “دموکراسی” تصمیم می گیرد.

خانم فیتنا و همرزمانش بیهوده به دنبال یک کاندیدای مناسب می گردند. سپس خانم فیتنا الاغ ساده لوحی را به یاد می آورد که به راحتی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. مانگو پس از تشویق پدرش با این کارزار موافقت می کند. او و شاهزاده از راه های خنده دار بسیاری مانند گفتگوهای مطبوعاتی و نبردهای رپ برای گرفتن تاج رقابت می کنند ، در حالی که فیتنا از طریق نفوذ اخبار و روانشناسی معکوس از مانگو حمایت می کند. سرانجام ، مانگو از ته قلب خود سخنرانی الهام بخشی می کند که بر حیوانات پیروز می شود. گربه ها تبعید می شوند و مانگو زندگی تجملی را در قصر آغاز می کند و از وظایف خود غافل می شود. در همین حال ، فیتنا به طور مخفیانه برنامه خاص خود را دارد. او به Ringmaster انسانی خدمت می کند و حیوانات را برای سیرک او می رباید. مانگو به طور تصادفی در زندان آنها تصادف می کند. او متوجه اشتباهات خود می شود ، از حیوانات عذرخواهی می کند و مهمانی فیتنا را متوقف می کند. فیتنا از صخره به دریا می افتد. مردم و گربه ها مشکلات خود را برطرف می کنند و مانگو را به عنوان پادشاه خود می پذیرند. در همین حال ، روحیه چانگو حرکت می کند ، متقاعد شد که پسرش به آرزوهای خود رسیده است.

در آگوست 2018 ، اولین نگاه این فیلم انیمیشن به کارگردانی عزیز جیندانی ، تهیه و تولید شده توسط استودیوهای تالیسمان و جئو فیلم منتشر شد. جیندانی فاش کرد که او ایده این فیلم را از سال 2003 داشت و کار بر روی فیلم را در سال 2013 در زمان A آغاز کرده بود

در حال کار بر روی مجموعه انیمیشن فرمانده حفاظت خود است. در این فیلم صدای جان رمبو ، اسماعیل تارا ، هینا دلپازیر ، غلام محی الدین ، شبیر جان ، جاوید شیخ و دیگران بازی می شود.

در سال 2016 ، عزیز استودیوی انیمیشن Talisman Studios را تأسیس کرد ، مستقر در کراچی و کار روی شاه الاغ را آغاز کرد ، این فیلم در Autodesk Maya انیمیشن شد و در Fox Renderfarm ارائه شد.

تیزر فیلم در 20 آگوست و پیش پرده در 23 سپتامبر منتشر شد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Donkey King 2020

نظرات

  1. داریوش
    داریوش

    بسیار انیمیشن پر مفهومی بود. دست شما درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید!