logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
69%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تنت (انگاشته) 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی

Tenet یک فیلم علمی-تخیلی اکشناکشن هیجان انگیز است که در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان ساخته شده و آن را با اما توماس تهیه کرده است. در تولید مشترک بین انگلستان و ایالات متحده ، جان دیوید واشنگتن ، رابرت پتینسون ، الیزابت دبیکی ، دیمپل کاپادیا ، مایکل کین و کنت برانا بازی می کنند. این فیلم یک مأمور مخفی را دنبال می کند که یاد می گیرد برای جلوگیری از حمله ای از آینده که تهدید به نابودی دنیای کنونی است ، جریان زمان را دستکاری کند.

نولان پس از بیش از یک دهه درمورد ایده های اصلی تنت ، بیش از 5 سال زمان برد تا فیلمنامه را بنویسد. پیش تولید در اواخر سال 2018 و انتخاب بازیگران در مارس 2019 آغاز شد و فیلمبرداری اصلی سه ماه در دانمارک ، استونی ، هند ، ایتالیا ، نروژ ، انگلستان و ایالات متحده از ماه مه تا نوامبر ادامه داشت. Hoyte van Hoytema ، فیلمبردار ، روی 70 میلی متر و IMAX شلیک کرد. صحنه های دستکاری زمان به عقب و جلو فیلمبرداری شد. بیش از صد کشتی و هزاران وسیله اضافی استفاده شد.

دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی

به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 سه بار به تأخیر افتاد ، Tenet در انگلیس در 26 آگوست 2020 و ایالات متحده در 3 سپتامبر 2020 در IMAX ، 35 و 70 میلی متر آزاد شد. این اولین قطب چادر هالیوود بود که پس از تعطیلی همه گیر در سینماها افتتاح شد و با فروش 362 میلیون دلار در سراسر جهان ، این فیلم را به پنجمین فیلم پردرآمد سال 2020 تبدیل کرد. با این حال ، به دلیل هزینه تولید و بودجه بازاریابی ، حتی شکستن آن شکست. ، از دست دادن توزیع کننده Warner Bros. Pictures به اندازه 100 میلیون دلار. این فیلم با انتقادهای منتقدین درباره Metacritic به طور کلی نظرات مطلوبی را دریافت کرد ، به طوری که Rotten Tomatoes گفت این فیلم “تمام تماشای تماشای مغزی تماشاگران از تولید کریستوفر نولان را دارد”

یک مأمور سیا ، “شخصیت اصلی” ، در یک عملیات مخفی در یک اپرای تئاتر کیف شرکت می کند. جان او را یک سرباز نقابدار با یک زنجیر قرمز نجات می دهد ، که یک گلوله را از طریق یک فرد مسلح “شلیک نمی کند”. پس از تصرف یک مصنوعات ، قهرمان داستان توسط مزدوران اسیر می شود. او قبل از مصرف سیانور شکنجه را تحمل می کند. او بیدار شد و یاد گرفت سیانور یک آزمایش وفاداری است. تیم او کشته شده است ، و مصنوع از دست رفته است.

Protagonist توسط سازمانی به نام Tenet استخدام می شود. یک دانشمند گلوله هایی را با آنتروپی “وارونه” به او نشان می دهد که در آن آنها در طول زمان به عقب حرکت می کنند. وی معتقد است که آنها در آینده ساخته می شوند و سلاحی وجود دارد که می تواند گذشته را از بین ببرد. با کمک یک تماس گیرنده نیل ، شخصیت اصلی گلوله ها را به فروشنده اسلحه پریا سینگ در بمبئی می رساند. او کشف می کند که او یکی از اعضای Tenet است. کارتریج های او توسط آندره ساتور ، الیگارشی روسی خریداری و معکوس شد.

دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی

قهرمان داستان به همسر بیگانه ساتور ، کات ، یک ارزیاب هنر ، نزدیک می شود ، که یک نقاشی گویا را که توسط یک مرد جعلی ساخته شده بود ، “Arepo” تأیید کرد ، که ساتور از او خریداری کرد. ساتور از این نقاشی برای سیاه نمایی او و کنترل او استفاده می کند. قهرمان داستان نقشه می کشد تا نقشه را با نیل از تاسیساتی در فرودگاه اسلو بدزدد. آنها در آنجا ماشینی پیدا می کنند ، یک “تورنسیل” و دو مرد نقابدار را دور می کنند. پریا توضیح می دهد كه دوربرگردان می تواند آنتروپی اشیا objects و افراد را معكوس كند ، و مردان نقابدار همان شخص بودند.

در ساحل آمالفی ، ایتالیا ، کت شخصیت اصلی را به ساتور معرفی می کند ، اما می داند که نقاشی سالم است. این سه نفر قایق سواری می کنند ، جایی که کت سعی می کند ساتور را غرق کند ، اما قهرمان داستان او را نجات می دهد. او پیشنهاد می کند تا به ساتور کمک کند تا پرونده ای را بازیابی کند ، پرونده ای که ، به گفته او ، حاوی پلوتونیوم -241 است. در تالین ، شخصیت اصلی و نیل در کمین یک کاروان قرار می گیرند و پرونده را که حاوی مصنوع گمشده در کیف است ، می دزدند. آنها توسط یک ساتور وارونه ، که کت را گروگان گرفته است ، کمین می کنند. قهرمان داستان یک پرونده خالی به ساتور می دهد ، و او عقب نشینی می کند. قهرمان داستان کت را نجات می دهد ، اما دستگیر می شود و به انبار ساتور منتقل می شود ، که دارای یک تورنمنت معکوس است.

دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی

ساتور معکوس با دور معکوس به کت شلیک می کند ، در حالی که ساتور عادی محل مصنوع را می طلبد. قهرمان داستان به او اطلاعات نادرست می دهد. در حالی که ساتور فرار می کند ، عوامل تنه به رهبری ایوز شخصیت اصلی را نجات می دهند. گروه کات را از طریق چرخش گردان ساتور برمی گردانند تا او را واژگون کند ، و نتیجه دور را معکوس می کند. قهرمان داستان به محل کمین برمی گردد و ساتور را تعقیب می کند. وسیله نقلیه وی واژگون شده و به آتش کشیده می شود. قهرمان داستان نجات می یابد. نیل فاش می کند که او یکی از اعضای تنت است.

قهرمان و نیل به گذشته به بندر آزاد اسلو سفر می کنند. قهرمان داستان با خود گذشته خود می جنگد و وارد تورنمنت گردیده و برمی گردد ، و به دنبال او نیل و کت. پریا به آنها می گوید آثار باستانی قطعاتی از “الگوریتم” هستند ، كه ساتور مونتاژ می كند و قادر است فاجعه بار آنتروپی را وارونه كند.
میدان ساتور ، ارائه عنوان فیلم ، محل سکانس آغازین (اپرای کی یف) و نام شخصیت ها یا شخصیت ها (A. Sator؛ Arepo جعل کننده گویا؛ و Rotas Security در اسلو فریپورت)

کت فاش کرد ساتور از سرطان لوزالمعده در حال مرگ است. او معتقد است که جهان باید با او بمیرد ، الگوریتم را راه اندازی خواهد کرد. کت معتقد است ساتور در تعطیلات خود را خواهد کشت. نیروهای قهرمان ، نیل ، کت و تنت به آن روز برمی گردند ، بنابراین کت می تواند مرگ ساتور را به تأخیر بیندازد ، در حالی که تنت الگوریتم را امن می کند.

Tenet این الگوریتم را به زادگاه ساتور در سیبری شمالی پیگیری می کند. در “حرکت ناخنک زمانی” ، سربازان تیم قرمز به موقع جلو می روند ، در حالی که نیروهای تیم آبی به عقب حرکت می کنند. با جسد نقابدار یک سرباز آبی پوش با یک خرده قرمز روی کوله پشتی ، پس از دیدن عکس او در حال مرگ معکوس ، به شخصیت اصلی و ایوز کمک می شود. در ویتنام ، کت سوار قایق بادبانی قایق Sator شده و او را می کشد ، زیرا قهرمان و Ives الگوریتم را ایمن می کنند.

قهرمان ، نیل و آیوز الگوریتم را شکسته و راه های جدائی را از هم جدا می کنند. قهرمان داستان متوجه خرده ریزهای موجود در کوله پشتی نیل می شود. نیل نشان می دهد که در آینده توسط قهرمان داستان جذب شده است و این ماموریت پایان یک دوستی طولانی مدت است. پریا تلاش می کند کت را ترور کند ، اما توسط قهرمان داستان ، که متوجه می شود مغز متفکر تنت است ، کشته می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Tenet 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!