logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Seberg 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سیبرگ 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی Seberg 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Seberg 2019

 [codein_imdb]

این داستان جذاب در پشت “Seberg” و همیشه جالب کریستن استوارت وعده عظمت است. اما این biopic رژیم هر دو; آن مطلوب دوره قطعه با یک تحریک کننده عدم تمرکز.

Jean Seberg, یک بازیگر آمریکایی بود که بهترین و شناخته شده فرانسوی در نقش ژان-لوک گدار را در سال 1960 با فیلم “از نفس افتاده.” در پایان آن دهه دو زبانه مجری خسته شد از بازیگری و شیفته با فعال سیاست به ویژه Black Panthers.

در دو سوی اقیانوس اطلس پرواز Seberg ارائه می دهد به او کلاس اول صندلی برای بتی Shabazz بیوه از مالکوم ایکس و پسر عموی خود را حکیم جمال (آنتونی مکی). تعامل منجر به یک امر بین Seberg و جمال هر دو ازدواج کرده و به او surveilled توسط FBI و شات در توسط Jamal همسر (Zazie Beetz طور خیلی خلاصه).

مدیر بندیکت اندروز (“اونا”) slogs همراه در یک اهسته سرعت برش بین Seberg و FBI مردان موظف به وسیله او به عنوان بخشی از سازمان COINTELPRO برنامه اختصاص داده شده به اخلال سیاسی مخالفت.

Vince Vaughn نقش nastily تندخو عامل (اگر چه آن را سخت به او را کاملا جدی) در حالی که جک اوکانل (“Unbroken”), شریک زندگی خود را از نظر اخلاقی مشکل خود را درمان بازیگر — اما نه به اندازه کافی به آن را متوقف کند.

“Seberg” نیست کمک آن uninspired فیلمنامه. ما هستیم گفت: در شروع این است که بازیگر به شدت سوخته بود بازی Joan of Arc در سال 1957 را “سنت جوآن” بعد unsubtly تکرار هنگامی که او را هشدار داد او را “بازی با آتش است.”

دولت درمان این بازیگر که در 40 در آشکار خودکشی رسیده است برای اکتشاف — آن را بیش از حد بد “Seberg,” استوارت با وجود بهترین تلاش را انجام نمی دهند اسم آن عدالت است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Seberg 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!