logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم ساهو دوبله فارسی Saaho 2019

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ساهو 2019 با کیفیت عالی

کیفیت  BluRay 720p دوبله فارسی

دانلود فیلم Saaho 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Saaho 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

[codein_imdb]

خلاصه داستان :درمورد قدرتی فوق العاده که در مناطق بالاتر قدرت در حال وقوع می باشد. اپیزودهای غیرمرتبط و غیر مرتبط با هم در نقاط مختلف جهان به روشی غیرقابل پیش بینی و آشکار بازی های ذهن در هم تنیده شده است

تیزر

دانلود صوت دوبله فارسی جداگانه

نارانتاک روی ، رئیس جنایت زیرزمین شهر واجی ، در تصادف عمدی در بمبئی کشته شد. Devraj ، پسر رئیس سابق جرم ، خود را رهبر بعدی سندیكای جنایت اعلام می كند. او توسط برخی از اعضا حمایت می شود اما با بقیه مخالف است. ابراهیم به کالکی ، مشاور حقوقی گروه روی ، فاش می کند که خانواده روی کشته شده اند و او 25 سال است که وقتی زنده بود ، یک راز را مطرح می کند. راز این بود که وی پسری داشت که به اسم ویشوانک زنده مانده بود. ویشوانک با جانشینی پدرش به عنوان رئیس بعدی ، برنامه های Devraj را خنثی می کند. ویشوانك همچنین مصمم است كه قاتل پدرش را آشكار كند و قصد دارد تا شهر واجی را رهبری كند.

روی مجبور بود یک نیروگاه برق آبی در هند راه اندازی کند اما با مخالفت وزیر امور خارجه هند مواجه شد. با این حال ، وی موفق به دریافت امضای اجازه نامه بر روی نامه ای از وی می شود. سپس ، پول این گانگسترها روی کشتی است که در انفجار بمب نابود می شود.

سپس داستان به هند تبدیل می شود ، جایی که یک مغز متفکر با سهولت حدود دو تریلیون روپیه سرقت می کند. یک مانیتور در سطح کشور برای یافتن مقصر بدست می آید. نماینده مخفی آشوک چاکراواتی به عنوان رئیس نیروی کار منهینگ منصوب می شود. اگرچه در ابتدا امتناع می ورزد ، اما پس از فهمیدن اینکه آمریتا نیر ، زنی که از او عصبانی شده است ، ابراز نگرانی می کند. این تیم وظیفه پرده از محل سارقین به نام جی می برد و در جریان سرقت بعدی خود ، پس از عاشق شدن آمریتا و اشوک ، او را به دام می اندازد. آنها به جی اجازه می دهند یک جعبه سیاه تهیه کند که ویشوانک به کالکی و دیگران معرفی می کند و این می تواند قفل وی را که حاوی گنجینه هایی است در یک ساختمان امن در شهر واجی باز کند.

بعداً تعقیبی وجود دارد كه در آن آمریتا ، اشوك و داوود با یی در یك پل مقابله می كنند. سپس آشکار می شود که دزد واقعی اشوک بوده و افسر کسی که با آنها بوده است سااهو است که شخص واقعی سرقت های سرقت است و جی در واقع افسر پلیس مخفی اشوک چاکراواتی بود. وقتی سااهو با شریک زندگی خود دیوید فرار می کند ، آمریتا به همراه کل اداره پلیس هند متعجب می شوند.

پس از آن ، فاش می شود که Devraj برای بدست آوردن قدرت ، روی را به قتل رساند و پول گانگسترها با وی است و او کسی بود که این انفجار را برنامه ریزی کرد. سپس آمریتا سااهو را ردیابی می کند و وانمود می کند که هنوز عاشق اوست اما در واقع به اشوک کمک می کند. در همین حال ، در واقع آمریتا برای سااهو می افتد و به اشوک خیانت می کند. سااهو آمریتا را به جاهای مختلف می برد ، که چیزی نیست جز نقاشی های کتاب آمریتا که سااهو هنگام دیدن در بمبئی دید. حتی بعد از این اتفاق ، امریتا احساس می کند که آنها مخالف هستند و هیچگاه نمی توانند یکی باشند اما سااهو این مسئله را پاک می کند و وقتی سعی می کند او را ببوسد ، توسط دیواریج مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. سااهاهو توسط Devraj مجبور است جعبه سیاه را به او بدهد اما بعداً به وی حمله می کند که به توافق می رسد و جعبه سیاه را به ویشوانک می دهد. سایاهو همچنین ساختمان Devraj را تخریب می کند و پولی را که با او داشت سرقت می کند. سپس آمریتا بعداً توسط ابراهیم ، یکی از همکاران ویشوانک نجات می یابد. سپس سایاهو توسط اشوک و پلیس تعقیب می شود ، با آمریتا در هلیکوپتر با تیرانداز از خفا. در حالی که تیرانداز از او شلیک می کند ، آمریتا با منحرف کردن تک تیرانداز سعی می کند سااهو را نجات دهد ، اما تیرانداز از خفا او را به سمت انتهای هلیکوپتر سوق می دهد. سااهو او را با یک جت پک نجات می دهد اما بعدا توسط پلیس دستگیر می شود.

كالكي كه تمام مدت با ويشوانك بود ، مشخص شده است كه در سمت Devraj قرار دارد. او به طاق می رود و با اثر انگشت ویشوانک که قبلاً آنرا دزدیده بود ، آن را باز می کند. او با جعبه سیاه به طاق دسترسی پیدا می کند و تصاویری از روی و پسرش پیدا می کند. او همچنین نسخه ای از باگاواد گیتا را پیدا می کند ، بنابراین دو چیز گرانقدر روی را در طاق فاش می کند ، در عین حال آمریتا الکس را پیدا و تعقیب می کند ، مردی که با دیدن وی در یک نوار در بمبئی فرار کرد و اشوک با ویشوانک ملاقات می کند.

سااهو توسط شیند به روستای کارانا منتقل می شود و در آنجا با مشاعره Devraj می جنگد و آنها را به راحتی شکست می دهد. Devraj وارد می شود ، و سایاهو به او فاش می کند که او سیهانت ناندان سااهو ، پسر واقعی روی است. او همچنین به Devraj فاش می کند که این کار را برای انتقام از مرگ پدرش انجام داد. ویشوانک و الکس نیز به ترتیب این موضوع را برای اشوک و آمریتا آشکار می کنند. کالکی همچنین شاهد پرتره ای از روی و سااهو در داخل طاق است و از این طریق همه آنها را شوکه می کند. پس از همه اینها ، سایاهو دِروج را به قتل می رساند و از این طریق انتقام مرگ رووی را می گیرد.

ابراهیم فاش می کند که ویشوانک پسر روی نیست ، بلکه پسر خودش بود و نام واقعی او اقبال بود. وی سپس به آنها می گوید که اقبال در آنجا برای نجات تاج و تخت روی بود. او همچنین هویت واقعی سااهو را برای اعضای باند آشکار می کند و سااهو پادشاه بعدی عالم اموات می شود. ماهها بعد ، سااهو آمریتا را در اینسبروک اتریش مستقر کرد و به عشق او اعتراف کرد. آنها بوسه ای به اشتراک می گذارند و یکدیگر را در آغوش می گیرند. در فاصله ، یک تیرانداز با هدف چشم از ساهاهو به سمت سااهو می رود و به دنباله ای بالقوه برای فیلم اشاره می کند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Saaho 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!