logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Penance Lane 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Penance Lane 2020 با دوبله فارسی ( بزودی )

دانلود فیلم Penance Lane 2020
دانلود فیلم Penance Lane 2020

 

نام فارسی : خط تنش

نقد فیلم

از پرش ، این فیلم لحن جدی را درست در سکانس افتتاحیه تنظیم می کند. با نمایش هوشمندانه کارت عنوان نیز بلافاصله مکیده شدم و می دانستم که برای نوعی سوار شدن در آن هستم. این فیلم در حوالی Crimson Matthews (با بازی تایلر مانه) محور است ، که سابق قبلی است که اخیراً از زندان آزاد شد. او در یک شهر کوچک و به ظاهر جنوبی گیر می افتد ، به دنبال کار می شود و وعده ای را که به همبازی اش ، تیرانداز ، داده است ، که توسط بوکر هافمن با نام مستعار بوکر تی.

به محض اینکه کریمسون راهی شهر شد ، با قطعه زباله همسر کلانتر کلانتر و کلانتر “پسر خوب” مشکلی پیدا نکرد. با همه اینها ، او همچنین به یک زن که در رستورانهایی که به نظر می رسد تنها رستوران در شهر است علاقه نشان می دهد. اندکی پس از این کار ، وی از پستی که می خواهد سرپرست خانه در PENANCE LANE باشد درخواست می کند و توسط یک واعظ محلی استخدام می شود.

در اولین شب که کریمسون در خانه می ماند ، او اتفاق عجیبی را تجربه می کند. می بینید چه چیزی به نظر می رسد یک زن محروم در حالی که در اتاق خواب است وارد اتاقش شود و این باعث می شود نوعی دوربین خاموش در طرف دیگر درب باشد. این روز بعد توسط برخی از نوجوانان در حال میزبانی از خانه به میهمانی می رود ، که منجر به حمله آنها به کریمسون می شود که من فقط می توانم به عنوان برخی از افراد یا موجودات ارتش فرانکنشتاین توصیف کنم. آنها مانند آزمایشهای عجیب علوم انسانی هستند. چند صحنه وجود دارد که شامل این موجودات “شخصیت” می شوند که در صفحه تاریکی قرار دارند. این یک تاکتیک در فیلم های ترسناک است که من هرگز برای خودم اثربخش ندیده ام ، اما به احتمال زیاد در مورد افرادی که مرتبا تماشای فیلم های ترسناک ندارند ، خوب عمل می کند.

دانلود فیلم Penance Lane 2020

بعد از اینکه شخصیت های موجودات ظاهر می شوند ، این جایی است که فیلم چرخش بسیار سخت و پیچشی را به خود می گیرد که نمی خواهم آن را فاش کنم. با این حال ، من می گویم این زمانی است که شما شروع به دیدن بخشی از کارهای عملی می کنید که به طور موثری انجام می شود. تقریباً در این صحنه حمله وجود دارد ، و قتلی که بیشتر از همه برای من برجسته است ، یک پسر است که بین پاها چاقو زده می شود و بلافاصله شروع به نشت از همه جا می کند. صحنه دیگری با مقدار زیادی خون و استخوان در محوطه ای از قفس قرار گرفته است که کاملاً عجیبی به نظر می رسد. به هر حال ، این زمانی است که همه چیز دیوانه می شود و راز شهر آشکار می شود. من صادقانه انتظار ندارم که این فیلم راهی را انجام دهد و من واقعاً خودم را از آنچه در مقابل من پرده برداری شده متحیر کردم.

فکر می کنم ذکر این نکته حائز اهمیت است که شخصیت ها نقش مهمی در تن این فیلم برای من بازی کرده اند. در ابتدای این بررسی ، من ذکر کردم که “لحن جدی” وجود دارد. دلیل این است که شخصیت اصلی ما این مرد سابق است که افراد را به چپ و راست می کشد. شخصیت های دیگر این فیلم یعنی کلانتر ویلسون (با بازی دانیل روبوک) و پدر جان (با بازی جان اشنایدر) ، با این مردانگی توانمندسازی مرد که فیلم را کفن می کند ، چکه می کنند. من اصلاً به آن توجه نمی کردم اما دوره هایی در حین تماشای من وجود داشت که احساس می کردم خودم در بعضی از صحنه های آنها دچار پوستی می شوم. با این وجود شخصیت برجسته کمیک کمیک وجود دارد که با نام Crazy Ray بازی می کند ، ویلیام توکارسکی بازی می کند. ممکن است شما او را به عنوان قاتل فیلم کوتاه Too Many Cooks که در بزرگسالان شنا پخش شده است و همانطور که ویلیام دیوون در “چهره زیبای شما به جهنم می رود” ، که در بزرگسالان شنا نیز هست ، می شناسید. Crazy Ray شخصیتی است که به نظر می رسد فقط در آنجا وجود داشته باشد تا شما را به طور مرتب شگفت زده کند و به شخصیت های دیگر فریاد بزند.

علی رغم اینکه تنها تأکید من از این فیلم تأکید بر این مردانگی توانمندسازی مرد است ، اما واقعاً از آن لذت بردم. شاید این موجودات آزمایشگاهی علمی و سطح خشونت بوده اند اما این فیلم اندکی از حادثه ها را در یک شبح غربی به من یادآوری کرد. اگرچه این فیلم ها بسیار متفاوت هستند ، اما فیلم های واضحی به دست آوردم که این دومی را به من گوشزد کردند. من فکر می کنم PENANCE LANE فیلمی است که یک خانه زیبا را در کنار سایر اصالت های Shudder در سکوی جریان فیلم ترسناک خود جای داده است. اگر فرصتی به دست آوردید ، آن را بررسی کنید زیرا این قطعاً یک عمل جالب ، تلنگر وحشت است که هیچ مانعی ندارد.

تریلر

https://youtu.be/iGt2QAuNNjE

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Penance Lane 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!