logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Pandamonium 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Pandamonium 2020

دانلود فیلم Pandamonium 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Pandamonium 2020  با لینک مستقیم

دانلود فیلم Pandamonium 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

[codein_imdb]

با وجود نه ویژگی و تعداد بسیار زیادی از شورت ، Pandamonium اولین فیلم فیلم Mj Dixon است که من دیده ام. از آنچه من شنیده ام حق رای دادن حق رای دادن حق رای دادن همه به یک جهان مشترک مرتبط هستند. از طرف دیگر ، پاندامونیوم ، طنز نسبتاً خوبی را در داستان خود می آمیزد ، اما هنوز به دیگران متصل است. این است که پاندا به سر Stripper Ripper (David Hon Ma Chu) نیز در Slasher House 2 ظاهر شد.

آریل (اوریانا چارلز) و دانیل (ویل جونز ، من جیغ می زنم در ساحل!) هر دو کار جدید را در یک موسسه حقوقی بزرگ شروع می کنند. برای هیچکدام خوب نیست ، به خصوص آریل که آزار و اذیت های زیادی را از وکلا در طبقه ششم انجام می دهد. شب قبل یکی از شرکای ارشد این شرکت به قتل رسید ، ما این را در یک پیش نویس جالب می بینیم. دامین (جیمز هامر-مورتون ، مرده هوا) تصمیم به جشن گرفتن یک مهمانی برای جشن گرفتن یکی از آنها برای گرفتن جای خالی گرفته است. یک مهمانی واقعی با بوز ، کوکائین و استیکر.
پاندامونیوم 1

اما هنگامی که جاسمین (دانی تامپسون ، نیش نایت ، ناز کوچولوی ناز) و دخترانش ظاهر می شوند وقتی آشکار می شود که آریل یکی از آنها بوده است کمی ناراحت می شود. وقتی متوجه می شوند در طبقه ششم با یک قاتل سریالی به دام افتاده اند ، بدتر می شوند.

Pandamonium یک کارگزار مدرسه قدیمی است با ترکیبی از شخصیت های زیبا که می خواهید مرده و آنهایی که می خواهید زنده بمانید را ببینید. این یک تغییر خوب از بسیاری از فیلمهای اخیر است که همه در آن مکنده می شوند و کسی نیست که بتواند با آنها ارتباط برقرار کند. آریل دختری عالی عالی ، ناز ، مبهم و مصمم برای زنده ماندن می کند. از طرف دیگر ، کشته شدگان زیادی برای تشویق و جدای از دیمین وجود دارد. به ویژه دیک (لی مارک جونز ، کالاهای سفید ، ژوراسیا درنده) به ویژه در یک سرنوشت مناسب ترین ملاقات کرد.

برای آنچه که بدیهی است یک فیلم با بودجه کم است ، تأثیرات موجود در پاندامونیوم بسیار زیاد و عمدتاً خوب انجام می شود. سرقت از گارد امنیتی (ناد عبدولخان) کمی خاموش است. اما چندین ضرب و شتم خوب و نسبتاً خونین وجود دارد. این یک تغییر خوب دیگر از قتل های خارج از صفحه است.

یک جایی که پاندامونیوم انجام می دهد ، متاسفانه ، دنبال جمعیت با استریپ است. اگر نمی خواهید آنها را واقعاً نوار بزنید ، فقط آنها را رقصنده بنامید و با آن انجام شود. تماس با آنها به نوارها ، انتظارات خاصی را برای مخاطب ایجاد می کند. به خصوص در فیلمی که از نظر خانوادگی دوستانه نیست ، از ابتدا شروع می شود. و وقتی شما بازیگرانی مانند دنی تامپسون را بازی می کنید که کاملاً برهنگی کرده اند ، هیچ بهانه ای واقعی نیست.

اما این پاندامونیوم یک کنترلی محکم و فقط با طنز کافی برای جبران جلب توجه است. بهترین خنده مستلزم اشاره به آهنگ خاصی توسط The Talking Heads است. من مطمئن هستم که می توانید حدس بزنید کدام یک. مارتین پین (هزاره قاتل) و آنی ناکس نیز در این پیش نویس کاملاً خنده دار هستند. تا وقتی که خونین نشود.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Pandamonium 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!