logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Pailwaan 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم هندی پهلوان ۲۰۱۹ دوبله فارسی با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

دانلود فیلم هندی Pailwaan 2019 ” با سه کیفیت عالی و متوسط

دانلود فیلم Pailwaan 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم Pailwaan 2019 با دوبله فارسی

[codein_imdb]

خلاصه داستان :درمورد کشتی گیری کاملا شورشی و قدرتمند به نام کیخا با ظلم وحشیانه ای به مبارزه می پردازد. و سمبل امید برای افراد ضعیف تبدیل شده است. آیا او در رینگ یا در مقابل سیاستمداران قدرتمند می شود…

تیزر

دانلود فیلم پهلوان Pailwaan 2019 دوبله فارسی

دانلود صوت دوبله فارسی جداگانه

تونی سباستین (کبیر دوهان سینگ) یک بوکسور مشهور است که برای پیروزی در مسابقات ، اغلب به تاکتیک های کثیف متوسل می شود. او حریف خود را به پایان می رساند تا پایان یک مسابقه از این دست ، پس از آن مربی ویجیایندرا (شرات لوهیتاشوا) تلاش کند تا او را درک کند اما تصمیم می گیرد وقتی تونی گوش ندهد ، شاگرد دیگری را به عنوان جایگزین خود پیدا کند.

Vijayendra وارد خانه کشتی گیر سابق به نام Sarkar (Suniel Shetty) ساکن گاجندراغ می شود و داستان یک یتیم جوان به نام کریشنا را می آموزد که سارکار در ازای کمک به سایر بچه ها برای تهیه غذا ، با گروهی از پسران دعوا کرد. این سارکار تحت تأثیر قرار گرفت ، که پس از آن کریشنا را به تصویب رساند و او را به یک کشتی گیر ، کیچا (سودوپ) تبدیل کرد ، که در هر مسابقه کشتی ای که در آن شرکت می کرد ، پیروز شد. با این حال ، یک گاو در طول مسابقه سارکار را مسخره کرد و باعث شد که کیچچا با او و قهرمانانش بجنگد. در معبدی که Rukmini (Aakanksha Singh) او را دید. آنها با وجود نذر کیچچا عاشق نشدند تا اینکه وی قهرمان ملی شود ، آنها ملاقات کردند و عاشق شدند.

كسى كه كيچچا آن را مورد ضرب و شتم قرار داد ، معلوم شد كه دزدى از راجا رانا پراتاپ سینگ (سوشانت سینگ) ، یک حاكم ستمگر Ranasthalipura است كه اگر كیچچا می خواست رویای پدرش را انجام دهد ، در یک مسابقه کشتی گیر شد. در این میان ، پدر رکمینی (آوینیاش) با تصور اینکه کیچا پس از ثروتش بوده ، با ازدواج آنها مخالفت کرد. پدر ركميني كيچچا را به سكار گزارش داد كه به طور غيرمستقيم به او دستور داد فقط بر كشتي تمركز كند. با ازدواج رکومینی و مسابقه کشتی اش با رانا در همان روز اتفاق افتاد ، کیچا ابتدا جنگید و رعنا را شکست داد. وی سپس بر خلاف خواست پدرش به ازدواج رکمینی پرداخت. كیچا همچنین به ساركار كه به كیچا دستور داد خانه را به همراه همسرش ترك كند ، همراه با تاكتیك های كشتی كه به او آموزش داده شده است.

سالها می گذرد و كیچا با همسر و دخترش (شرواری) با صلح و آرامش زندگی می كند و غالباً مشاغل كوچكی را برای تأمین درآمد انجام می دهد. از طرف دیگر ، رانا هنوز هم در این شکست آسیب دیده است و دیدارهایی را در خانه کیچچا انجام می دهد و او را برای یک مسابقه دیگر دعوت می کند. با این حال ، علی رغم تهدیدات ، كیچا با صلح از بین می رود. از طرف دیگر ، ویجایندرا در نهایت مکان کچچا را پیدا می کند و تصمیم می گیرد که با او ملاقات کند. پدر بیمار ركمینی با ساركار ملاقات می كند و به او می گوید كیچا پس از ثروت دخترش نبود و او و دخترشان را در بیمارستان آوردند تا با او ملاقات كنند ، از این رو تمام مشكلات در روابطشان را از بین می برد. با این حال ، رانا دختر كیچچا را ربوده ، و افراد كسی او را هنگام امتناع از كشتی كیچچا را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. سارکار با دیدن اینکه او وعده خود را برای عدم کشتی گیری حفظ کرده است ، می رسد و با برخی از سرکوب ها می جنگد ، بقیه را رها می کند و خود رانا نیز توسط کیچا مجروح کتک می خورد. رانا توسط پلیس دستگیر می شود و كیچچا با ساركار می پیوندد.

ویجیاندرا با دیدن مهارتهای جنگی کیچا ، از وی می خواهد که برای مسابقه بوکس تمرین کند. کیچچا به سارکار می گوید که با پول جایزه می خواهد به کودکان فقیر اما با استعدادی که به دلیل فقر قادر به تحقق رویاهای خود نیستند ، کمک کند. سارکار و ویجایندرا تمرین Kichcha را آغاز می کنند و در روز مسابقه ، Kichcha در ابتدا قادر به جنگ صحیح نیست و در بعضی مواقع با استفاده از تکنیک های کشتی گیری که طبق قوانین مجاز نیستند به پایان می رسد. با این حال ، او به زودی شروع به شکست دادن حریفان خود یک به یک می کند ، در نتیجه مسابقه ای با تونی به وجود می آید که در آخر او کثیف می جنگد و با استفاده از حرکات غیرقانونی Kichcha را مجروح می کند و او را در شرایطی قرار می دهد که کم بینایی می تواند منجر به صلاحیت شود. با این وجود ، پزشک با آزمایش بینایی به کیچا کمک می کند و مبارزه از سر گرفته می شود. علی رغم مصدومیت بد ، کیچا موفق به شکست تونی می شود. پس از مسابقه ، تونی به عنوان پاسخی به شوخی که قبلاً او را ترک کرده بود ، کوکی از نانوایی های ویجاندرا دریافت می کند و کیچا حالا با ورود به یک مسابقه کشتی ، قصد دارد رویای سرکار را تحقق بخشد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Pailwaan 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!