logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم My Spy 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جاسوس من 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم My Spy 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم My Spy 2020 با دوبله فارسی

 

نام فارسی: جاسوس من

[codein_imdb]

 

 

گویندگان: میثم نیکنام، مهشید اژده فر، ندا آسمانی، الهام فقانی، میشا جلالی، سعید پور شفیعی، مهدی کیوان، حجت پناه، فرخنده داوودی، گلنوش طلایی، تیوا طباطبایی و عارفه رخشانی

 

My Spy یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی پیتر سگال است که توسط جان و اریش هوبر نوشته شده است و در آن بازیگران دیو باتیستا ، کلو کلمن ، کریستن شائال و کن جونگ هستند. این فیلم از یک مأمور سیا است که خودش را به رحمت یک دختر پیشرو 9 ساله یک خانواده دنبال می کند که او و پشتیبانی فنی وی در حال مخفی سازی در مخفیگاه هستند.

My Spy در 9 ژانویه سال 2020 در استرالیا توسط STX Entertainment منتشر شد. در تاریخ 8 آوریل 2020 ، حق توزیع آمریکایی برای این فیلم توسط آمازون استودیو خریداری شد ، که تصمیم گرفت این فیلم را به صورت دیجیتالی در تاریخ مشخص نشده به دلیل وجود همه گیر کورو ویروس 2019-20 که سینماها را در سراسر جهان تعطیل کرد ، منتشر کند.

جی جی یک سرباز سابق نیروهای ویژه ایالات متحده است که اخیراً به عنوان یک عامل سیا استخدام شده است. با این حال ، عدم ظرافت JJ باعث می شود که او اولین مأموریت اصلی خود را منفجر کند: انفجار یک تجارت غیرقانونی پلوتونیوم درجه سلاح بین مافیای روسی و حسن ، یک تروریست خاورمیانه.

با وجود این ، رئیس وی دیوید کیم به او و اپراتور فناوری Bobbi ، که قهرمان پرستش JJ است ، منصوب می کند تا مراقب خانواده همکار ویکتور مارکز ، یک فروشنده سلاح غیرقانونی فرانسوی باشید که برنامه های ساخت و ساز برای بمب هسته ای کوچک را به دست آورده است. که قصد دارد به حسن بفروشد. ویکتور این نقشه ها را نزد برادرش دیوید از دست داد که قبل از اینکه ویکتور به قتل برسد آنها را مخفی کرد. کیم مشکوک است که این نقشه ها ممکن است در اختیار همسر آمریکایی دیوید کیت و دختر 9 ساله آنها سوفی باشد که پس از مرگ دیوید از فرانسه به ویکر پارک ، شیکاگو منتقل شد.

جی جی و بابی به داخل ساختمان که کیت و سوفی در آن زندگی می کنند حرکت می کنند و نظارت خود را برپا می کنند. با این حال ، سوفی به زودی یکی از دوربین های مخفی خود را پیدا می کند ، سیگنال خود را به عقب می کشد و در پست عملیات گیر می کند. در مقابله با JJ و Bobbi ، او JJ را تهدید می کند که شرکت خود را حفظ کند در حالی که می کوشد در زندگی یک کودک آمریکایی قرار بگیرد و دوستان جدیدی پیدا کند. علیرغم ناخوشایند بودن اجتماعی جی جی ، این دو به آرامی شروع به پیوند می کنند و جی جی نیز با کیت و همسایگان همجنسگراش کارلوس و تاد آشنا می شود. سوفی جی جی او را در اصول تجارت جاسوسی آموزش داده و او و مادرش را به هم نزدیک می کند.

با این حال ، کیم سرانجام از درگیری شخصی جی جی با اهدافش فهمیده و او و بابی را از این مأموریت خارج می کند. جی جی تکلیف خود را به کیت فاش می کند که او را در انزجار رد می کند. در همین زمان ، ویکتور نظارت CIA را کشف و خنثی می کند و وکیل خود Koll را وادار می کند تا جایی که دیوید ممکن است برنامه ها را پنهان کرده باشد ، کشف کند. پس از ساختن مرگ خود ، او به شیکاگو سفر می کند ، با کیت ، جی جی و سوفی مقابله می کند و برنامه ها را بازیابی می کند. کارلوس و تاد با هم درگیر شدند و مداخله كردند و خود را به عنوان فروشندگان مستقل تسلیحاتی كه پس از برنامه ها نیز حضور دارند نشان دادند. تلاش بی دست و پا بابی برای کمک به نتایج در فرار ویکتور و نقشه های سوفی به عنوان گروگان خود.

جی جی و كیت ویكتور را به یك فرودگاه هوایی در ناپرویل دنبال می كنند ، جایی كه جی جی هواپیمای فرار ویكور را زمین می زند و با او یك مشتگیری شروع می كند. در تلاش برای فرار ، سوفی به طور تصادفی هواپیما را در حال حرکت ، و آن را در لبه صخره بر روی شمشیربندی سیم آویزان کرد. ویکتور سوفی را مجبور می کند که نقشه ها را تسلیم کند ، اما قبل از اینکه او و JJ شلیک کند ، کیت او را بر روی حصار قرار می دهد ، و JJ هواپیما را از صخره بیرون می کشد ، ویکتور و برنامه های بمب را به عذاب آنها می فرستد. جی جی پس از توانبخشی توسط کیم بخاطر موفقیت خود ، به طور دائمی به شیکاگو منصوب شد و با کیت و سوفی درگیر شد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم My Spy 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!