logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Miss Fisher & the Crypt of Tears 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Miss Fisher & the Crypt of Tears 2020 با دوبله فارسی

 

دانلود فیلم Miss Fisher & the Crypt of Tears 2020

 [codein_imdb]

 

رسانه سرگرمی استرالیا Inside Film این خلاصه را خلاصه می کند: پس از رهایی یک دختر بادیوای جوان از زندان ناعادلانه خود در اورشلیم ، Phryne Fisher شروع به پرده از رمز و راز چند دهه ای در مورد زمردهای بی ارزش ، لعنت های باستانی و حقیقت پشت ناپدید شدن مشکوک قبیله فراموش شده شیرین می کند. اشراف انگلیس که زندگی آنها در اثر وقایع جنگ جهانی اول در فلسطین تحت تأثیر قرار گرفت ، گرفتار رمز و راز شدند

یک فیلم مستقل اکشنماجراجویی مستقل ، خانم فیشر و Crypt of Tears داستان را از انتهای سری سوم انتخاب می کند. این تولید در اکتبر سال 2018 آغاز شد و اسی دیویس ، ناتان پیج و سایر اعضای مجموعه تلویزیونی اصلی را به همراه ستاره های جدید میهمان روپرت پنری جونز ، دانیل لاپاین و ژاکلین مک کنزی بازی خواهند کرد. بودجه این فیلم 8 میلیون دلار بودجه و به کارگردانی تونی تیلز ساخته شده است. این تولید در اواخر نوامبر سال 2018 به پایان رسید.

از سال 2016 ، گمانه زنی هایی در مورد احتمال ساخت این سریال تلویزیونی به یک فیلم بلند مطرح شده بود. در ماه مه سال 2016 ، ایسی دیویس به بازی در نقش خانم فیشر در یک فیلم اذعان کرد. وی گفت: “[ما] فقط در حال ایده های چگونگی ساختن آن بزرگتر ، بهتر و افسانه تر از برنامه تلویزیونی هستیم.” بعداً در همان سال ، فاش شد كه برنامه هایی برای تولید سه گانه فیلم های Phryne Fisher در دست اجراست.

در آوریل 2017 ، عکسی در حساب رسمی اینستاگرام Miss Fisher Murder Mysteries منتشر شد که نشان می دهد ایسی دیویس و ناتان پیج دارای نسخه های قبلی از فیلمنامه با عنوان Miss Fisher و Crypt of Tears هستند. در تاریخ 14 سپتامبر 2017 ، یک کمپین شلوغی برای حمایت از این فیلم در Kickstarter آغاز شد. در 15 دسامبر سال 2017 ، یک کمپین تبلیغاتی شلوغ دیگر در این زمینه از طریق IndieGoGo آغاز شد تا هواداران بتوانند از ادامه تلاش پشتیبانی کنند. کمپین اصلی در کمتر از 48 ساعت به 250،000 دلار رسید.

پس از موفقیت برنامه فیشور برای خانم فیشر و Crypt of Tears ، اسی دیویس در مورد درخواست فریون برای هواداران تأمل کرد: “به نظر من عناصر زیادی وجود دارد که چرا طرفداران عاشق” خانم فیشر “هستند ، اما من مطمئن هستم که استقلال Phryne با خوشحالی است.

چیز بسیار جذاب در مورد بودن در کنار یک فرد خوشحال وجود دارد. ” وی افزود: “این بین جک و فیرین رخنه می کند ، هیچ چیز جذاب دیگری وجود ندارد که بخواهید به آن تکیه دهید تا تماشای مردم عاشق یکدیگر شوند.” وی در مصاحبه ای با The Mercury Davis توضیح داد: “این نوع ذهن من را بهم می زند که این فنباز بزرگ در سراسر جهان چقدر است. من از بسیاری از آمریکایی ها و آمریکایی های جنوبی نامه می گیرم ، از همه جا. نامه های کاغذی! برای بسیاری از افراد ، این نامه بوده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Miss Fisher & the Crypt of Tears 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!