logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Marjaavaan 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم مرجاوان 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی

 

[codein_imdb]

راغو یک وفادار به اراذل و اوباش محلی ناریانا آنا است که مافیای آب را در بمبئی کنترل می کند. وابستگی پدر وی به راگو با ویشنو (پسر آنا) که مجتمع های آن بیش از قد کوتاه قد او بوجود می آید ، مطابقت ندارد ، زیرا او فقط سه فوت دارد. وقتی Raghu به Zoya می رود ، دختری بی صدا و دوست داشتنی Kashmiri که به کودکان موسیقی می آموزد ، ویشنو از فرصت استفاده می کند تا از آن استفاده کند تا محبوب ترین مورد علاقه پدرش را بی اعتبار کند.

دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی

ویشنو گیتوندوند (یکی از دشمنان پدرش) را ربوده و به بچه ای می گوید که زویا برای فیلمبرداری او را برای جشنواره موسیقی انتخاب کرده بود. زویا این را می بیند و فرار می کند اما ویشنو از قبل از حضور وی هشدار داده است. ویشنو به پدرش می گوید که یک شاهد عینی در قتل گیتوند وجود داشته است و آن شاهد زویا است ، بنابراین آنا دستور می دهد تا راغو را به قتل زویا برساند ، بدون این که بداند که راگو او را دوست دارد. راغو زویا را پیدا می کند و سعی می کند از ویشنو و پدرش فرار کند اما ویشنو آنها را صید می کند و به Raghu ، Zoya و همه بچه ها دستور می دهد که کشته شوند. پدر ویشنو به رغو می گوید كه اگر او فقط زویا را بكشد ، بچه ها در امان خواهند بود ، زیرا او شاهد عینی قتل گیتوندوند است. زویا به Raghu می گوید که او را بکشد تا او و بچه ها در امان بمانند. زویا اسلحه راغو را می دهد ، انگشت شست را روی خودش قرار می دهد ، تیرگر را می کشد و در آغوش می میرد.

پلیس یک راغو آسیب دیده را به جرم قتل زویا دستگیر می کند. در زندان ، راغو افسرده و شکسته می شود. زویا توسط بچه ها ، دوستان راغو و دوستانش به خاک سپرده می شود. ویشنو تلاش می کند تا راغو را در زندان به قتل برساند و بداند اگر او آزاد شده است ، انتقام خواهد گرفت. با این حال ، Raghu ضرب و شتم gish Vishnu استخدام شده است. ویشنو سپس پای دوست راگو را قطع کرد مازار زیرا مزار او را لگد کرد. هنگامی که پدر ویشنو به او می گوید Raghu به حبس ابد محکوم می شود ، ویشنو کمک می کند تا رشوه را با رشوه دادن به اثبات ، خارج کند و قصد دارد پس از آزادی ، راغو را بکشد

دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی

. با این حال ، وقتی Raghu برمی گردد ، ویشنو می بیند که Raghu پس از مرگ زویا یکسان نیست. پدرش به او می گوید كه راغو روز كشته شدن زویا درگذشت. ویشنو روشهای مختلفی را برای بازگرداندن راگو به روشهای قدیمی خود امتحان می کند اما شکست. پدر ویشنو او را گرفتار می کند و نسبت به این موضوع به او هشدار می دهد اما ویشنو با عصبانیت پدرش را می کشد و برای کشتن راغو به گورها می فرستد. با این حال ، راگو همه آنها را می کشد و آنها را دفن می کند. او از گور زویا دیدن می کند و قول انتقام گرفتن از ویشنو را می دهد. او در این مأموریت توسط دوستانش پیوسته است.

در روز دوسارا ، هنگامی که ویشنو برای سوزاندن بت راوانا می آید ، راغو وارد می شود و شروع به ضرب و شتم همه جنازه ها می کند. ویشنو پیکان را به قلب راغو سوراخ می کند اما راغو او را می سوزاند. در حالی که می میرد ، راغو روح زویا را می بیند و با آرامش می میرد ، محاصره شده توسط دوستان و خانواده. پلیس وارد می شود و بازرس به ACP می گوید Raghu درگذشت. ACP پاسخ می دهد که راگو به زندگی خود بازگشت ، که با زویا بود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی مرجاوان Marjaavaan 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!