logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم Ludo 2020 با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم منچ دوبله فارسی

دانلود فیلم Ludo 2020 منچ دوبله فارسی
دانلود فیلم Ludo 2020 منچ دوبله فارسی

لودو (به انگلیسی: Ludo) یک فیلم جنایی کمدی تاریک با موضوع گلچین هند به کارگردانی آنوراگ باسو در سال 2020 است. این فیلم توسط Bhushan Kumar ، Divya Khosla Kumar ، Krishan Kumar ، Anurag Basu ، Tani Basu و Deepshika Bose تحت لوای سری T ، Anurag Basu Productions و Ishana Movies تولید می شود. در آن بازیگران گروه Abhishek Bachchan ، Aditya Roy Kapur ، Rajkummar Rao ، Sanya Malhotra ، Pearle Maaney ، Pankaj Tripathi ، Fatima Sana Shaikh ، Rohit Suresh Saraf ، Saurabh Sharma و Inayat Varma بازی می کنند. این فیلم در 12 نوامبر سال 2020 مصادف با دیوالی در نتفلیکس اکران شد.

لودو با دو نفر شروع به فکر زندگی و مرگ می کند و آنها تصمیم می گیرند لودو بازی کنند. این بازی که آنها انجام می دهند مربوط به زندگی Sattu Bhaiya ، Akash ، Alu و Bittu است.

Sattu Bhaiya یک گانگستر بدنام است که باید با بیتو ، که زمانی دست راست او بود ، امتیازات قدیمی را تسویه کند. Sattu Bhaiya به تاس Ludo تبدیل می شود و Bittu در Ludo سمت قرمز را تشکیل می دهد.

آکاش و شروتی ضلع زرد را تشکیل می دهند. آنها دریافتند که شخصی ویدیویی از رابطه جنسی آنها را ضبط کرده و آن را در اینترنت بارگذاری کرده است. سپس آنها مسابقه را برای یافتن مقصر آغاز می کنند و قبل از اینکه شوهر احتمالی شروتی متوجه شود فیلم را پایین می آورند.

سمت آبی توسط شیجا توماس و راهول آواستی تشکیل شده است. شیجا یک پرستار مالایالی است که فقط مالایالامی صحبت می کند و راهول یک جوان مبارز از یک شهر کوچک است که توسط رئیسش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. آنها گنج Sattu Bhaiya را پیدا می کنند و باند آنها را تعقیب می کند و سعی می کنند فرار کنند.

قسمت سبز توسط Alu و قلب شیرین او Pinky شکل گرفته است. شوهر پینکی در یک پرونده قتل مظنون می شود و او برای نجات او از آلو کمک می گیرد.

این چهار داستان درگیر مجموعه ای از حوادث می شوند و منجر به اوج گیرایی جذاب در هر چهار طرف می شوند. به نوعی همه آنها به “خانه” می رسند و برنده بازی هستند.

منتقدان فیلم تا حد زیادی امتیاز مثبت به فیلم دادند. آنوپاما چوپرا ، مدیرمسئول همدم فیلم ، نوشت: “هر نقصی که در یک فیلم آنوراگ باسو پیدا کنید ، عدم اختراع یکی از آنها نیست. کارگردان جهانهایی پر از هوی و هوس و شگفتی ایجاد می کند ، که به ضربان پریتام تبدیل می شود. منظره صدا. ” Shubhra Gupta از ایندیان اکسپرس نوشت: “هنوز هم در این زمان کرونا ، ویروسی که در فیلم افتخارآفرینی می کند ، می توانیم با برخی از بازی ها و سرگرمی ها ، حتی اگر بیت ها کم شود” ، باسو را برای استفاده از “مزخرف” ستایش کرد مداخلات موسیقی “برای روایت داستان. India Today این فیلم را به طور مثبت بررسی کرد و آن را “نارام گارم و خوشمزه” خواند که “در حالی که محکم در جعبه می مانید” از جعبه خارج است. در یک بررسی توسط هندوستان تایمز گفته شد: “علی رغم گامهای اشتباه ، آن را نسیم نگه می دارد و بازیگرانش به ادامه روند آن کمک می کنند.” این منتقد فیلم هندو دریافت که “ساختار لودو با دقت دقیق نوشته شده و ساختار آن تمیزتر است” ، که این فیلم را “بیشتر سرگرم کننده” می کند. در حالی که ، تانول تاکور از شبکه The Wire احساس کرد که لودو “رنج می برد” زیرا باسو “بیشتر به مکانیک این ملیله علاقه مند است ، به روش های مختلفی که داستان های متفاوت از یکدیگر تلاقی می کنند و به یکدیگر اطلاع می دهند ، در مقابل خود ملیله: معنای اصلی آن ، قدرت نمایشی ، پرتره های روانشناختی آن. ” منتقد مرتبط با Deccan Herald فیلم را به عنوان “یک ناامیدی بزرگ” دریافت کرد. در بررسی فیلم کوینت از فیلم گفته شده است که “فیلمنامه از ولخرجی جلوگیری می کند ، که به نفع آن است.” “اگرچه ممکن است تنظیمات به صورت افسانه ای به نظر برسد ، احساساتی که آنها در ما برانگیخته اند معتبر هستند. ممکن است مدتی طول بکشد تا به آن عادت کنیم ، اما وقتی فهمیدیم روح فیلم Ludo بسیار سرگرم کننده خواهد بود.”

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Ludo 2020 منچ دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!