logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Lost Transmissions 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم مخابره گمشده 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی Lost Transmissions 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Lost Transmissions 2019 با لینک مستقیم

نام فارسی : مخابره گمشده

 [codein_imdb]

براساس وب سایت تجدیدنظر روتین گوجه فرنگی ، 75 درصد از منتقدین براساس 16 بررسی ، با میانگین امتیاز 7/10 ، به فیلم بررسی مثبت داده اند. Metacritic ، که از میانگین وزنی استفاده می کند ، براساس 6 منتقد ، امتیاز 51 از 100 را به فیلم اختصاص داده است ، و این نشانگر “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

جان دیفر از فیلم The Hollywood Reporter پس از نمایش Tribeca ، با بیان اینكه “انتقال های گمشده نگاهی دلسوزانه و مناسب از بیماری روانی یك نوازنده را نشان می دهد ، نظر مثبتی را ارائه داد.

جوی مگیدسون از هالیوود نیوز همچنین با بیان اینكه “سیمون پگ و جونو معبد هرگز بهتر نبوده اند ، عضله بازیگری جدیدی انجام داده اند و باعث شده شما مجددا ارزیابی كنید كه هر كدام قادر به ارزیابی مجدد است.

” با بیان “انتقال گمشده ، واقعاً هویت خود را در لحظه های نرم تر بین دو راهبرد ما پیدا می کند ، همانطور که ضربان قلب به سطح می رسد و آنها مبارزات خود (و یکدیگر) را تصدیق می کنند.” “ممکن است انتقال های گمشده را فقط برای سیمون پگ مشاهده کنید که احساس عمیق تری از اسکیزوفرنی دارد”.

در مقابل ، الکس پاپایائانوو از Popaxiom با بیان این جمله “انتقادهای گمشده به صورت یک نورافکن روشن که برای افشای واقعیت های خشن ضروری است ، صورت می گیرد. می خندد ، که ناراحت کننده است بدون قصد یا غیره. این اولین فیلم فیلمی است درباره سلامت روان و موسیقی ، و در حالی که موضوعی مهم است ، لزوماً به تمام علائمی که باید وارد نمی شود. مهارتهای بازیگری جدی وی. “

یک بررسی منفی با بیان اینکه “نقشه انتقال از دست رفته اجراها را محدود می کند ، غالباً بین تئو دستکاری سیستم و هانا بیش از حد سرسخت برای کنار گذاشتن ظاهر می شود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Lost Transmissions 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!