logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Lady and the Tramp 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p WEB-DL  ,720p WEB-DL,1080p WEB-DL

دوبله فارسی فیلم Lady and the Tramp لیدی و ترمپ سال 2019

دانلود فیلم Lady and the Tramp 2019 با دوبله فارسی

خلاصه داستان:

این فیلم با اقتباس از انیمیشنی قدیمی با همین نام ساخته شده است و داستان زندگی دو سگ به نام های لیدی و ترمپ را نشان می دهد. جیم و دارلینگ صاحبان لیدی هستند و تصمیم دارند به مسافرت بروند اما برای اینکه لیدی تنها نماند، از عمه ی دارلینگ در خواست می کنند تا از او مراقبت کند. ولی بعد از آمادن عمه سارا، حادثه ای ناگوار رخ داده و باعث می شود لیدی از خانه فرار کند. او در خیابان های شهر سرگردان و تنها مانده است تا اینکه با سگی ولگرد به نام ترمپ آشنا شده و از او کمک می گیرد…

تریلر

لیدی و ترامپ یک فیلم عاشقانه موسیقی آمریکایی ۲۰۱۹ به کارگردانی چارلی بی و به نویسندگی اندرو بوجالسکی و کاری گرانلوند است و توسط والت دیزنی پیکچرز تهیه شده است. این فیلم اقتباسی از زندگی زنده از فیلم انیمیشن والت دیسنی در سال 1955 با همین نام است که براساس داستان مجله Cosmopople با عنوان “مبارک دن ، سگ بدگویی” ساخته Ward Greene ساخته شده است. در این فیلم صدای تسا تامپسون ، جاستین تروکس ، ژانل مونسی و سام الیوت با شخصیت های انسانی به نمایش گذاشته می شود که توسط توماس مان ، کیرسی کلمونز ، یوته نیکول براون ، اف. موری آبراهام ، آدریان مارتینز و کن جونگ به تصویر کشیده شده است. این اختصاص داده شده به کریس Reccardi ، هنرمند داستان ، که در ماه مه سال 2019 درگذشت.

این فیلم در تاریخ 12 نوامبر سال 2019 در دیزنی + منتشر شد و بدین ترتیب اولین بازسازی دیزنی برای دریافت نسخه تئاتری نیست بلکه در یک بستر سرویس جریان درخواستی قرار دارد. این بررسی منتقدین را با ستایش از عملکردهای خود و بازیگری صدا دریافت کرد ، اما انتقاد از جلوه های بصری ، فیلمنامه و قدم زدن.

برای کریسمس سال 1909 ، جیم عزیز به همسر خود ، دارلینگ ، یک توله سگ زن آمریکایی کاکر اسپانیل به عنوان هدیه می دهد. او را به سمت خود می برد و بانوی خود را جایی نامگذاری می کند که اساساً “مرکز دنیای آنها” شود. خانم بزرگ می شود و با سگ های همسایه اش دوست می شود. Bloodhound قدیمی به نام Trusty و یک Terrier اسکاتلندی به نام ژاکلین (Jock).

در همین حال ، یک Schnauzer-mutt بی خانمان ، که به نام ترامپ می رود ، روزهای خود را در سرگردانی در خیابان ها در جستجوی غذا می گذراند و باعث ایجاد مشکل برای گیرنده سگ الیوت می شود که صاحب یک ونتتا علیه او است. وی پس از آزادی دوستانش بول و پگ از کالسکه الیوت ، او را برای آن فرار می کند و در حیاط خلوت Dears به ​​پایان می رسد. لیدی که بعد از غفلت در بزرگسالی در کنار خودش است ، ترامپ را پیدا می کند و سعی می کند جایگاه خود را واگذار کند تا اینکه خاطرنشان کند که دارلینگ به وضوح صاحب یک کودک است. او به او هشدار می دهد که صاحبانش از او نادیده می گیرند و کودک جایگزین او می شود ، اما او از اعتقاد او امتناع می ورزد. اعتماد و جاک بی اعتمادی به ترامپ است زیرا او “سگ خیابانی” است و او را به آنجا می فرستد. ترامپ قبل از ترک خوشحال ، هشدار می دهد که “وقتی کودک در سگ حرکت می کند بیرون می رود”. جیم و دارلینگ یک دختر بچه به نام لولو دارند که به زودی زندگی خود را وقف آن می کنند. آنها حتی از گوش دادن به هشدارهای لیدی در مورد موش باطلی كه به خانه رنجیده است دست برداشته و شروع به بیرون كشیدن او می كنند. بانو شروع به نگرانی کرد که ترامپ درست بود.

یک روز ، دیارها لولو را بیرون می کشند و خاله سارا بی ادب دارلینگ را رها می کنند تا از لیدی مراقبت کند ، اگرچه او واقعاً امیدوار بود از لولو مراقبت کند. هنگامی که او برای تمرین آواز خواندن خود به طبقه بالا می رود ، گربه های مشکل ساز او (دو دیون رکسس به نام های دیوون و رکس) شروع به تخریب خانه با لیدی گرفتار در وسط می کنند. با فرض اینکه خانم علت همه اینهاست ، خاله سارا لیدی را به فروشگاه حیوانات خانگی می برد تا یک پوزه روی او بگذارد. لیدی فرار می کند ، اما در یک کوچه به دام می افتد و توسط یک سگ وحشیانه خیابانی به نام اسحاق تهدید می شود. خوشبختانه ، ترامپ با فریب اسحاق وارد می شود و او را نجات می دهد. او سپس به او کمک می کند تا پوزه را با یک مجسمه بیدر در یک پارک جدا کند و قبل از آنکه تصمیم بگیرد خانه خود را بگیرد با گرفتن “مسیر منظره” برای جلوگیری از الیوت ، از آنجا که لیدی یقه خود را پشت سر گذاشت. آنها نزدیک می شوند و لیدی پیشنهاد ترامپ را برای خوردن در “تونی” ، رستوران مورد علاقه اش می پذیرد.

پس از آن ، ترامپ نمای بانك را به شهر نشان می دهد و فاش می كند كه او نیز صاحبان آن بود اما آنها هنگامی كه بچه دار شدند او را رها كردند. آنها توسط الیوت پیدا می شوند و به ایستگاه قطار که ترامپ در آن خوابیده است تعقیب می شوند. گرچه ترامپ به لیدی می گوید که دوید ، اما او برای کمک به او برمی گردد و به جای آن گرفتار می شود. دل دل ترامپ تصمیم می گیرد هیچ کاری که بتواند انجام ندهد. لیدی با پگ ، بول و سایر سگهای پوندی ملاقات می کند که همه در مورد ترامپ و سوءاستفاده های وی صحبت می کنند. صبح روز بعد ، جیم و دارلینگ لیدی را انتخاب کردند ، خاله سارا و گربه هایش را برای بد بدرفتاری با خانم لگد زدند و در نهایت به خانم اجازه دادند تا با لولو پیوند برقرار کند.

مدتی بعد ، ترامپ متوجه می شود که پگ و بول هر دو به تصویب رسیده اند که باعث می شود وی از ترك بانوی دیگر پشیمان تر شود. او برای عذرخواهی به خانه خود می رود و اگرچه از این امر قدردانی می کند و هنوز او را دوست دارد ، اما دیگر نمی خواهد خانواده خود را ترک کند. آنها می گویند خداحافظی و ترامپ دقیقاً با شروع طوفان ترک می شود. با این حال ، موش صحرایی برمی گردد و به اتاق لولو می رود. لیدی دقیقاً به محض ورود الیوت برای مصاحبه با جیم و دارلینگ در یك اتاق بسته شده و در مورد ترامپ به آنها گفته است. او موفق می شود با ترامپ که به خانه دزدکی حرکت می کند تماس بگیرد و موش را در اتاق لولو بجنگد. در این روند ، ترامپ مجروح شده است اما موفق به کشته شدن موش می شود. اگرچه او به طور تصادفی در این مبارزه ، گهواره لولو را لگد زد. او گرفتار جیم ، دارلینگ و الیوت است که معتقدند به جای موش به لولو حمله می کند.

دقیقاً همانطور که الیوت ترامپ را به سمت خارج شدن از بدن می برد ، لیدی موش را کشف می کند و قبل از اقدام به تعقیب کالسکه با کمک Trusty و Jock ، آن را به جیم و دارلینگ نشان می دهد. سگها به سمت کالسکه می روند و اسبها را می ترسانند و باعث سقوط کالسکه می شوند. بانو ترامپ را به ظاهر مرده از تصادف می بیند و او را عزادار می کنند اما او در نهایت بیدار می شود و آنها به هم می پیوندند. دیرزها وارد می شوند و با درک اینکه ترامپ در واقع از لولو در برابر صدمه دیدن موش محافظت می کند ، تصمیم به تصویب وی گرفت و او را از الیوت نجات داد.

تا کریسمس بعدی ، ترامپ به طور کامل در خانه عزیز پذیرفته شده است و یقه خودش را در نظر گرفته است در حالی که صاحب جوک دو توله سگ به نام های داج و اولی را از پوند پذیرفته است ، که Trusty و Jock از آن به عنوان عمو و عمه استفاده می کنند. لیدی و ترامپ با خوشحالی روزهای تعطیل را با خانواده کاملشان می گذرانند ، که تا آخر عمر با هم پیوند خورده اند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Lady and the Tramp 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!