logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم آدمکش Killerman 2019 با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی


کیفیت HD 1080p , HD 720p

دانلود فیلم Killerman 2019 آدمکش

[codein_imdb]

درباره فیلم:

آدمکش، فیلمی اکشن، جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی مالک بادر است. بازیگرانی چون لیام همسورث، اموری کوئن، دایان گررو، زلاتکو بوریچ، سورج شارما، نیکولا شرلی، مایک موه و جان سناتیمپو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم آدمکش، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت.

داستان فیلم:
فیلم Killerman ، درباره دانیل است فردی که در یک بازداشتگاه دچار تحولی معنوی می شود. اگرچه سابقه کیفری وی مانع از ورودش به کلیسا می شود ، اما او قصد ندارد از رویای خود دست بکشد و تصمیم می گیرد که …

تیزر

فیلم “آدمکش”، آخرین فیلم فوق‌العاده مملو از خشونت، مالک بادر آهسته و بیش از حد احساساتی آغاز می‌شود؛ سپس به تدریج انرژی و محتوا را جمع‌آوری می‌کند. این نتیجه ممکن است بیش از حد طولانی و پیش پا افتاده‌ای باشد؛ با این حال به لطف طراحی هوشمندانه و دیالوگ های زیبا –  همچنین حمایت قوی از بازیکنان – این تصویر سیاه بیش از حد انتظار رضایت بخش بود.

اسماک در اصل میو دیاموند (لیام همسورث از او محافظت می کند)، است، او یک جواهر فروش بلند پرواز در منهتن است که به  و به دنبال پولشویی نیز می باشد. وقتی اسکانک  (با بازی اموری کوهن) دوست و شریک او، پیشنهاد استفاده از یک مقدار چند میلیون‌دلاری برای یک معامله سریع مواد مخدر را می دهد، مو محتاط است: این پول متعلق به عموی اسکانک نستور (با نقش آفرینی زلاتکو باریک) یک تبهکار ظالم است که قصد دارد از آن برای خرید سیاستمداران استفاده کند.

وقتی این معامله به طور اجتناب‌ناپذیری به شکل وحشتناکی شکل می‌گیرد، یک تعقیب و گریز ماشینی مویی، میو به طور کامل فراموش می گیرد و اسکانک در چنگال یک مشت پلیس فاسد گیر می افتد. وقتی میو برای به یاد آوردن اتفاقات قبل از تصادف و تلاش برای اجتناب از تبدیل شدن به شام یک سگ، تقلا می‌کند، سرنوشت این زوج رو به وخامت می رود. اما فیلم “آدمکش”  -کمی جلوتر در فیلم متوجه خواهید شد که همه چیز به عجیب و غریبی عنوانی که در ابتدا ظاهر شد، نیست – توجیه خلاقانه برای پاک کردن حافظه مو با یک چرخش سرد که تعداد کمی از آن‌ها خواهند دید را پیشنهاد می‌کند.

به طور جدی فیلم “آدمکش” با منظره فیلمبرداری شده توسط کن سنگ با استفاده از یک فیلم سوپر – ۱۶ میلیمتری  زننده و مبهم به نظر می‌رسد، و بافت آن به میزان کمی هیجان انگیز است. این فیلم در صورتی می توانست یک داستان عاشقانه شود، که در آن شکم های متورم و رابطه جنسی با پوزیشن های یک زانوی خم شده بر روی یک دیوار نشانه هایی از عاشقانگی باشند؛ اما هنگامی که در سراسر فیلم حرف از شکنجه و سر بریدن است، چه کسی زمانی برای عشق دارد؟ 

منبع : نیویورک تایمز

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Killerman 2019 آدمکش دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!