logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Just Noise 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم جنجال محض سال 2021

دانلود فیلم Just Noise 2021 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Just Noise 2021 با دوبله فارسی

داستان واقعی جنجال محض انعطاف‌پذیری و افتخار که برای نزدیک به 100 سال سرپوش گذاشته شده است، به شدت توسط شورای هنر مالت حمایت می‌شود، توسط Electronic Entertainment مستقر در لس آنجلس توزیع شد.

بر اساس وقایع واقعی، ” جنجال محض ” روایتی پنهان از چگونگی جنگیدن شهروندان مالتی برای استقلال خود در برابر انگلیس در سال 1919 ارائه می دهد. بلافاصله پس از پایان جنگ جهانی اول، مردم مالتی از همه افراد مختلف برای استقلال کشورشان درخواست کردند. اقشار جامعه، متحد شدند تا قیام علیه بریتانیا را رهبری کنند. ارتش برای سرکوب شورش ها اعزام شد. زمانی که تظاهرکنندگان غیرمسلح به طرز وحشیانه ای توسط ارتش بریتانیا کشته شدند، خون جاری شد. این انقلاب به دلیل سرپوش گذاشتن توسط دولت انگلیس در سالهای بعد، مستند و شناخته شده نیست. تعداد زیاد تلفات باعث شرمساری ارتش انگلیس شد. بیش از 115 شهروند مالتی که اکثراً نوجوان بودند، متهم به خشونت شدند و به حبس ابد محکوم شدند. « جنجال محض » پیروزی مورد انتظار مالت برای به اشتراک گذاشتن نحوه برخورد یک جزیره کوچک در دریای مدیترانه با امپراتوری بریتانیا با جهان است.

«Blood On The Crown» به تهیه کنندگی و نویسندگی ژان پیر ماگرو («راپسودی بلغاری»)، تهیه‌کنندگی Pedja Miletic، Aaron Briffa و کارگردانی Davide Ferrario («After Midnight»، «ما همه سقوط می‌کنیم») است. Mario A. Azzopardi، Roland Joffe، Konstantin Ishkhanov، Albert Marshall، Shayne Putzlocher به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. موسیقی توسط الکسی شور ساخته شده است.

تهیه کننده، آرون بریفا، گفت: “ما بسیار مفتخریم که بگوییم چگونه یک کشور جزیره ای کوچک برای مقابله با قدرتمندترین امپراتوری جهان برخاسته است. این داستان داوود در برابر جالوت تا به حال بیشتر دفن شده است.

وقتی از ژان پیر ماگرو از فیلمنامه نویس پرسیده شد که منبع منبع مالت از کجا آمده است، او خاطرنشان کرد: «دفتر استعمار بریتانیا سعی کرد ردپای آنها را بپوشاند و هر گونه شواهد عکاسی را از بین ببرد، من معتقدم تنها 3 یا 4 عکس باقی مانده است. با این حال، دو گزارش وجود داشت که به عنوان منبع منبع و کتاب‌های مختلفی توسط مورخان مالتی در طول سال‌ها نوشته شده بود.

در اظهار نظر بیشتر، تهیه کننده Pedja Miletic خاطرنشان کرد که او “بسیار خوشحال است که این پروژه توسط بسیاری از بازیگران بزرگی که در کمک به واقعی شدن فیلم بسیار ارزشمند بودند، مورد استقبال قرار گرفت.” او اضافه کرد که کارگردان، Davide Ferrario، روایت را با چنین زیبایی طراحی کرده است. Miletic همچنین خاطرنشان کرد که “موسیقی الکسی شور در ارائه حالت عالی عالی بود.”

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Just Noise 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!