logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم با کیفیت HD 1080p , HD 720p

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جومانجی 3 مرحله بعدی 2019 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019
دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019

نام اثر: جومانجی مرحله بعدی

[codein_imdb]

درباره فیلم:

جومانجی مرحله بعدی یک فیلم اکشن ، ماجراجویی و کمدی به کارگردانی جیک کاسدان است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. جومانجی مرحله بعدی سومین سری از فیلم های جومانجی بعد از فیلم جومانجی 1995 و جومانجی به جنگل خوش آمدید 2017 است . داستان فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید اینگونه تمام شد که چهار شخصیت اصلی فیلم بالاخره توانستند بازی ویدیویی جومانجی را نابود کنند تا دیگر کسی در دنیای جنگی آن گیر نیفتد. اما قطعا این نمی‌تواند پایانی بر جومانجی باشد.

داستان فیلم:
در فیلم Jumanji The Next Level ، اسپنسر بازی جومانجی را تعمیر می‌کند اما ناپدید شده و دوستانش هم دوباره به بازی منتقل می‌شوند. البته اینبار بازی ایراداتی پیدا کرده و شخصیت‌های جدید، در نقش برخی از شخصیت‌های قدیمی ظاهر می‌شوند.

در سال 2019 ، سه سال پس از ماجراجویی خود در جومانجی ، اسپنسر گیلپین ، آنتونی “یخچال” جانسون ، مارتا کپلی و بتیانی واکر زندگی های مختلفی را رهبری می کنند ، اما یک سال برای اتحاد مجدد در Brantford ، نیوهمشایر برنامه ریزی کنید. اسپنسر ، که از این جلسه به دلیل افسردگی بسیار مراقب است ، در فکر بازگشت به جومنجی است که در آنجا هدف داشته است و شب اول خود را صرف می کند تا از سیستم بازی های ویدئویی شکسته ای که بر روی آن قرار داشت ، صرف کند. روز بعد ، دوستانش به خانه او می روند ، با پدر بزرگ اسپنسر ، ادی که در حال بهبودی از جراحی لگن است ، ملاقات می کنند و دوست سابق و شریک تجاری “الی” میلو والکر ، که به دلایلی نامعلوم در حال بازدید است. با دانستن اینکه آنها هیچ ایده ای برای اسپنسر ندارند ، این گروه خانه را جستجو می کنند و بازی Jumanji را که تا حدودی در زیرزمین تعمیر شده است ، پیدا می کنند. با درک اسپنسر به بازی برگشت ، دوستانش تصمیم می گیرند او را دنبال کنند.

نقص بازی هنگام راه اندازی ، مکیدن فقط در یخچال و مارتا ، به همراه ادی و میلو ، وبیانسی را وادار به تماس با همکار خود Jumanji بازیکن الکس Vreeke برای کمک. در داخل بازی ، مارتا خود را به عنوان آواتار خود Ruby Roundhouse پیدا می کند ، اما یخچال پروفسور شلدون اوبرون ، آواتار بتانی می شود ، در حالی که ادی و میلو به ترتیب آواتار می شوند. دکتر Smolder Bravestone و Franklin “Mouse” Finbar. گروه پس از آموزش ادی و میلو در مورد قوانین بازی ، با شخصیت غیر بازیکن Nigel Billingsley ، راهنمای بازی روبرو می شوند که فاش می کند از آخرین استفاده خود ، Jumanji از خشکسالی گسترده رنج می برد. برای ترک بازی ، نیگل فاش می کند که این گروه باید “جواهر Falcon” – گردنبند جادویی دزدیده شده توسط جنگ سالار یورگن the Brutal – را کشف کنند که اگر قبل از نور خورشید آورده شود و “Jumanji” را بیان کند ، می تواند خشکسالی را پایان دهد.

برای ردیابی یورگن به بیابانی به نام Dunes (دونها) منتقل شد و پس از گریز از گله دنبال کردن شترمرغ ها ، این گروه با اسپنسر روبرو می شوند که به عنوان دزد ماهر مینگ فلوتفوت ، یک آواتار جدید فعالیت می کند ، که موافقت می کند پس از سرزنش خود برای مخمصه خود ، به آنها کمک کند. این گروه ضمن تلاش برای فرار از Dunes ، با چالش ها و مشکلات جدیدی همراه با جمع آوری یک مورد از بازی به نام Jumanji Berry و کشف استخر آب گرم درخشان که به آنها امکان تغییر آواتارها را می دهد. در این روند ، دعواهای ادی با میلو ، آشکار شد که دوستی آنها هنگامی تمام شد که یک شام غذا که متعلق به آنها بود ، پشت کمر ادی فروخته شد و او را مجبور به بازنشستگی کرد. بعد از اینكه این گروه این جفت را متقاعد كردند كه در فرار یك گروه از بندها بكوشند با هم كار كنند ، آنها به زودی با الكس مجدداً به عنوان آواتار وی جفرسون مک دوناو و بیتانی مشغول كار كردن یك آواتار جدید به نام سیكلون – اسبی سیاه كه فقط توسط فینبر قابل فهم است.


تریلر

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Jumanji The Next Level 2019 جومانجی مرحله بعدی دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!