logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Judy & Punch 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم Judy & Punch جودی و پانچ سال 2019

دانلود فیلم Judy & Punch 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Judy & Punch 2019 با دوبله فارسی

 

 

 

جودی و پانچ یک فیلم کمدیدرام سیاه و سفید آمریکایی-استرالیا 2019 است که به کارگردانی میررا فولک در اولین کارگردانی او ساخته شده است. این بازیگران میا واسیکوفسکا ، دیمون هریمان ، تام بودج ، بندیکت هاردی ، جیلیان جونز ، تری نوریس ، برندا پالمر و لوسی ولیک هستند.

جودی و پانچ

این نمایش برتر جهانی در 27 ژانویه 2019 در جشنواره فیلم ساندنس بود. در 21 نوامبر 2019 توسط مادمن سرگرمی در استرالیا منتشر شد و قرار است در 5 ژوئن 2020 توسط ساموئل گلدوین فیلمز در ایالات متحده منتشر شود.

جودی و پانچ توله سگ در شهر سیاسید انگلستان هستند که در کنار دختر بچه خود تلاش می کنند نمایش ماریتونت خود را به چشم مردم بازگرداند. جودی با عروسکی خود در جمع پیروز شد ، اما پانچ از مشروب خوردن رنج می برد که در نتیجه پانچ با کشته شدن نوزاد و جودی پس از استدلال در مورد فرزندشان ، در نزدیکی مرگ مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. جودی که با مرگ و درگذشت پنچ و جرم خود را رها كرده است ، انتقام انتقاد از همسر قبلی خود را گرفت.

جودی و پانچ

در اکتبر سال 2017 ، اعلام شد که میا واسیکوفسکا به بازیگران این فیلم پیوسته بود ، با میررا فولكس از فیلمنامه‌ای كه نوشت. در آوریل 2018 ، دیمون هریمان به بازیگران این فیلم پیوست.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ 27 ژانویه 2019 داشت. مدت کوتاهی پس از آن ، ساموئل گلدنوین فیلمز حق توزیع ایالات متحده را برای این فیلم به دست آورد. این در 21 نوامبر 2019 در استرالیا منتشر شد و قرار است در 5 ژوئن 2020 در ایالات متحده منتشر شود

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Judy & Punch 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!