logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Jawaani Jaaneman 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Jawaani Jaaneman 2020 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Jawaani Jaaneman 2020
دانلود فیلم Jawaani Jaaneman 2020

 

 

 

Jawaani Jaaneman فیلمی کمدی درام به سبک هندی در سال 2020 به کارگردانی نیتین کاکار است و به تهیه کنندگی Jackky Bhagnani ، Deepshikha Deshmukh ، جی شاواکرمانی و بازیگر نقش اصلی سیف علی خان در زیر پرچم های سرگرمی Pooja ، فیلم های شوالیه سیاه و فیلم های Lights شمالی ساخته شده است. در کنار تابو ، سیف علی خان به عنوان یک پدر 40 ساله و اولین بازیگر آلایا مبلوا به عنوان دختر خود بازی می کند. این فیلم حول جاز ، یک کارگزار املاک و حیوانات مهمانی در لندن می چرخد ، که مجبور است با دختری که هرگز نمی دانسته است که او نیز باردار است ، روبرو شود.

عکاسی اصلی فیلم از 14 ژوئن تا 24 آگوست 2019 در لندن ، انگلیس صورت گرفت. این تئاتر به طور تئاتر در تاریخ 31 ژانویه سال 2020 در هند منتشر شد تا نقدهای مختصر به مثبت داشته باشد. [1] این سرمایه 45 پوندی در کل جهان را به دست آورد تا به عنوان یکی از فیلم های موفق تر بودجه کوچک در خان ظاهر شود.

Jaswinder “Jazz” Singh (سیف علی خان) یک زن جوان بی دغدغه 40 ساله است که در لندن به عنوان یک کارگزار املاک در طول روز با برادرش دیمپی (کومود میشرا) و مهمانی ها شب ها در نواری در مالکیت دوستش راکی ​​کار می کند. (چونکی پندی) ، معمولاً هر دختر را قبول می کند که برای یک غرفه یک شب به خانه خود برود. جاز به همراه برادرش دیمپی مجبور به مذاکره در مورد معامله چند میلیون پوندی در رابطه با یک ملک در هونسلو هستند ، اما صاحبخانه سالخورده اش مالکا (کامله گیل) از مشارکت با خانه خود امتناع می ورزد و تلاش های مکرر وی برای متقاعد کردن وی برای دادن برای ساخت و ساز جدید موفقیت آمیز نیست.

یک شب ، وقتی دختری نوشیدنی خود را روی او می نوشد ، جاز به طور معمول در حال مهمانی است. او عذرخواهی می کند و او ادامه می دهد. شب بعد در بار ، او را به عنوان تیا (آلایا مبلمان والا) ، آمستردامری 21 ساله که به خاطر انجام کارهای شخصی به لندن آمده است ، به او نشان می دهد. او موافقت می کند که او را به خانه خود ببرید. در آنجا ، تیا به او می گوید که در جستجوی پدر دقایقی گمشده خود است ، و جاز یکی از سه گزینه ممکن است که براساس عکسی از مادر تیا با او ساخته شده است. وقتی به او می گوید ممکن است دختر او باشد ، او عصبانی است ، اما به او توصیه می کند برای تایید نتایج ، آزمایش DNA انجام دهد. وقتی نتایج به دست می آیند ، معلوم می شود که نه تنها دختر تیا جاز نیست بلکه او نیز باردار است.

یک جاز شوکه شده در ابتدا از پذیرش حقیقت امتناع می ورزد. وقتی تیا پیشنهاد می کند که در کنار او بمانید و کودک خود را در خانه خود تحویل دهید ، وی امتناع می ورزد و می گوید مسئولیت اداره خانواده را نمی تواند به عهده بگیرد. او در کنار خانه خود حرکت می کند. او برای مشاوره با دوست آرایشگر خود راه (کبرا سایت) که سن اوست ، مشورت می کند. او به او تبریک می گوید و به او توصیه می کند که نه تنها یک پدر بلکه یک پدربزرگ قریب الوقوع با او مقابله کند. راههای پارتی بی پروا او با هزینه شخصی ادامه می یابد ، همانطور که یک بار او از یک میز بار می افتد ، مست می شود و پایش را می شکند. احساسات او نسبت به رویا رشد می کند ، اما وقتی او سعی می کند با او در خانه رابطه جنسی برقرار کند ، او را متوقف می کند و از او می خواهد که از راه های شیطانی خود دست بکشد ، و در عوض دوست خوبی باشد و چیز دیگری نیست.

در همین حال ، تیا به طور مرتب در خانه خود به جاز می رود ، و بی سر و صدا تصمیم می گیرد که خودش را به خانواده اش رهنمون کند. یک شب برادر جیمی دیمپی و والدین آنها به خانه او می روند. علی رغم هشدار جاز در برابر آن ، تیا همه را در آغوش می گیرد و وقتی سونوگرام خود را در پروژکتور جاز به آنها نشان می دهد ، آنها را ناآگاه می کند و او را وادار می کند تا اوضاع را توضیح دهد. وقتی آنها را ترک می کنند ، یک تیا فرسوده به جاز می گوید که او در جستجوی پدر بوده است اما در عوض خانواده پیدا کرده است. تیا همچنین صاحبخانه مالکی خود را متقاعد می کند که با معامله املاک و بخشی از خانه اش موافقت کند ، که او به شرط آنکه درخت بید ، که او از کودکی با او رشد کرده است ، می پذیرد ، مورد لمس قرار نگیرد.

این دو خوشبختانه در دوران بارداری او زندگی می کنند ، تا اینکه روزی که مادر هیپی تیا آنانیا (تابو) و دوست پسر تیا روهان روهان از آمستردام بی اطلاع مانده اند بیرون می آیند. شیپورهای آنیا و روهان ، سوخت و ساز مواد مخدر ، بسیار دلپذیر هستند که جاز بتواند آن را کنترل کند ، و او می ترسد که این موضوع ممکن است در زایمان تیا تأثیر بگذارد. یک روز جاز و دیمپی در حال جشن گرفتن نخستین ویژگی جدید نخست خود در هونسلو هستند ، وقتی Tia وارد می شود و در مدل خاصیت متوجه می شود که درخت بید گم شده است. صدمه می زند ، او می رود وقتی جاز با او مقابله می کند ، و تلاش می کند تا او را متقاعد کند که میلیون ها نفر که از این مال به دست می آیند بیش از جبران درخت گمشده است ، او با اشک ریختن به او می گوید که به جای پدر ، یک کارگزار املاک پیدا کرده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Jawaani Jaaneman 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!