logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hosts 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم میزبانان سال 2020

دانلود فیلم Hosts 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Hosts 2020 با دوبله فارسی

در حالی که به دلیل همه گیری COVID-19 تحت قرنطینه قرار داشتید ، گروهی از دوستان تصمیم گرفتند تماسهای زوم هفتگی را برای برقراری ارتباط برقرار کنند. برای تماس این هفته ، هیلی رسانه ای را به نام سیلان استخدام کرده است تا آنها را در یک وضعیت رهبری کند. یکی از دوستان ، تدی ، عمدا گپ را ترک می کند ، زیرا دوست دختر او جینی مدام قطع می کند. در حین برگزاری مراسم تحریم ، یکی از اعضا ، جما ، ادعا کرد که با دوستی که خودکشی کرده است ، جک تماس گرفته است ، اما بعداً اعتراف کرده است که همه اینها پس از قطع تماس سیلان جعلی بوده است. افراد باقیمانده شروع به تجربه پدیده های عجیب و وحشتناک می کنند. شیشه اما می شکند ، صندلی هیلی توسط یک نیروی غیبی کشیده می شود و کارولین یک جسد آویزان را در اتاق زیر شیروانی خود می بیند.

هیلی از سیلان تماسی دریافت می کند و همه اتفاقات را به او اطلاع می دهد. سیلان معتقد است که شوخی جما می تواند روحیه اهریمنی را فرا بخواند که چهره “جک” را به خود گرفته و شروع به دادن دستورالعمل هایی برای بستن سانسور می کند. روح با ایجاد پدیده های بیشتر این مسئله را قطع می کند و تماس سیلان یک بار دیگر قطع می شود. روحیه کارولین را می کشد ، و صورت او را مرتباً به میز کارش می زند ، و سپس رادینا و دوست پسرش آلن را با ریختن هر دو از ارتفاع زیاد. هیلی و جما بحث می کنند ، و تقصیر را بین یکدیگر منتقل می کنند ، فقط برای اینکه هیلی از صفحه خارج شود. جماع ترسیده بلافاصله خانه خود را ترک می کند تا شخصاً هیلی را بررسی کند. تدی سپس به تماس برمی گردد ، فقط برای اینکه روح به او حمله کند (اکنون به شکل دیو شبیه جنازه ای زومبی شده است) و با شکستن گردن ، جینی را بکشد. تدی سپس بیهوش شده و زنده زنده سوزانده می شود. بعد ، بعد از انداختن او از بالکن روی میز حیاط خانه اش ، کشته می شود.

جما خود را به خانه هیلی می رساند اما در حالی که پدیده های خارق العاده دیگر در اطراف او رخ می دهد ، مورد حمله روح قرار می گیرد. او موفق شد هیلی را که زیر میز خود پنهان شده است ، پیدا کند و این زوج با استفاده از فلاش دوربین Polaroid هیلی سعی در فرار از خانه دارند تا راه را روشن کنند ، فقط برای اینکه روح شیطانی با پایان یافتن زمان سنج زمان تماس زوم ، به آنها حمله کند.

فیلم Hosts با پیمایش در لیست شرکت کنندگان در بزرگنمایی هایلی ، نشان می دهد اعتبار تمام کسانی که روی آن کار کرده اند ، پایان می یابد.

اساس فیلم Hosts در یک ویدیوی کوتاه است که توسط Rob Savage در اوایل سال 2020 ایجاد شده است. در این کوتاه Savage در حالی که در یک چت ویدیویی گروهی با دیگران بود ، صداهای عجیب و غریب را در اتاق زیر شیروانی خود بررسی می کرد. این در ابتدا به عنوان یک شوخی در نظر گرفته شد ، زیرا دیگران نمی دانستند که یک نمای ترسناک در دوربین ظاهر می شود ، و Savage فیلم را به صورت آنلاین قرار داد ، جایی که ویروسی شد. Savage این قالب را به راحتی تماشا کرد و تصمیم گرفت آن را برای یک فیلم بلند اجرا کند. وی اظهار داشت كه موفقیت این كوتاه مدت او را قادر به ایجاد هاست كرد.

در حالی که محدودیت های قرنطینه به دلیل همه گیری COVID-19 وجود داشت ، میزبان فیلمبرداری شد و Savage مجبور شد بازیگران را از راه دور راهنمایی کند در حالی که آنها مجبور بودند دوربین ها ، نورپردازی ها و بدلکاری های خود را تنظیم کنند. جلوه های عملی نیز توسط بازیگران انجام شد و یک کارگاه آموزشی مجازی در مورد چگونگی تنظیم جلوه هایی از قبیل “حرکت درها ، پرواز کردن چیزها از قفسه ها” برگزار شد. Savage اظهار داشت که ساخت فیلم دوازده هفته طول کشید ، از زمان ساخت تا تحویل آن به Shudder.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Hosts 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!