logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم False Colors 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم False Colors 2020 با دوبله فارسی ( بزودی )

دانلود فیلم False Colors 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم False Colors 2020 با لینک مستقیم

 

[codein_imdb]

 

در آینده میانه غرب آمریکا ، که در آن هشت سال باران نیاورد ، روت (گوگو مگاتا-راو) یک سرگردان بی خانمان است که مصادره هایش زمین لرزه های ماورایی را به وجود می آورد. در حالی که به خانه خانوادگی قدیمی خود سفر می کند ، وی با بیل (کریستوفر دنیام) ، مشتری غذاخوری که در واقع دانشمندی است که در تلاش است تا روت را برای مطالعه اسیر کند ، ملاقات می کند. بیل او را ترجیح می دهد که با او سوار شود و سپس سعی کند نمونه خون را از او بگیرد ، اما روت او را زخمی می کند و به سمت خانه خود می گریزد. بیل مجبور است وسایل نقلیه خود را رها کند تا به دنبال کمک پزشکی باشد ، جایی که توجه کلانتر محلی الیس (دیوید استراثیرن) را به خود جلب می کند.

با رسیدن به خانه ، روت با مادرش بو (لورن توشیست) که توانایی جدا کردن telekinetically اشیاء را دارد ، آنها را مجدداً جمع می کند و چشمکهای پر جنب و جوش معروف به “رنگ ها” را به هم می پیوندد. بو مراقب دختر روتا لیلا (سانییا سیدنی) بود که همان قدرت های بو را دارد و هیچ خاطره ای از مادرش ندارد. بعد از اینکه رات به طور تصادفی یک زمین لرزه دیگر را به زمین زد ، لیلا با او آشنا می شود و آنها توضیح می دهند که قدرت روت در کودکی رو به وخامت گذاشته است ، مخرب می شود و باعث می شود که او خانواده خود را رها کند.

لیلا و بو سعی دارند تا روت را برای ارتباط مجدد با قدرتهای قدیمی خود آموزش دهند ، در حالی که دانشمند و کلانتر پیروی از روت را بررسی می کنند. هنگامی که الیس تشخیص می دهد که روت در خانه است ، او مخفیانه به بو ، دوست و معشوق دیرینه خود علامت می دهد تا او را در مورد دانشمندی که در جستجوی دخترشان است هشدار دهد. صبح روز بعد بیل شروع به رفتن به خانه زنان می کند و روت برای فرار از او سوار کامیون خانواده می شود و بو و لیلا را پشت سر می گذارد. هنگامی که او مایل بعد از آن برای بنزین خارج شد ، تشنج های او برمی گردد. روت خاطرات تقریباً غرق شدن در آن دختر خردسال خود را در طی یک قسمت گذشته ، و سپس نجات جان خود ، بهبود عاطفی و ایجاد باران دوباره در آسمان تجربه می کند.

روت به خانه برمی گردد ، جایی که الیس به او اطلاع می دهد که بیل و همدستانش لیلا را ربودند. روت برای نجات او می رود ، به دنبال آن الیس و بو. در دفتر کلانتری که لیلا در آن نگهداری می شود ، روت طوفانی ایجاد می کند و بیل و نگهبانانش را وحشت می زند. بو خودش را در ازای لیلا که با مادرش مجدداً متصل می شود ، به دانشمندان ارائه می دهد. این دو در کامیون فرار می کنند ، و یادداشتی از بو پیدا می کنند که به آنها می گوید عازم رم شوید تا زن دیگری با قدرتهایی پیدا کند که قبلاً از آن می دانست.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم False Colors 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!