logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم English Dogs 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم سگ های انگلیسی در بانکوک سال 2020

دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی

فیلمی درباره قاچاقچیان مواد مخدر در تایلند ، هیچ چیز جدیدی درباره آن وجود ندارد؟ خوب ، سگهای انگلیسی در بانکوک حداقل یک پیچش جدید پیدا کرده اند ، داروهای مورد بحث به جای مواد مخدر ، استروئید هستند. که با توجه به علاقه من به سالن بدنسازی مورد علاقه من است.

بایرون (بایرون گیبسون ، فقط خدا می بخشد ، هدف سخت 2) یک سرباز پیاده اوباش موفق بود. تا اینکه او راه اندازی شد. البته توسط دوست دختر و بهترین دوستش (دیوید گدسبی). او که در بیمارستان بیدار شد تصمیم گرفت که وقت آن است که از داج یا در این مورد لندن خارج شود. او ارتباطات قدیمی در بانکوک دارد ، بنابراین به آنجا می رود. او به سرعت توسط قلابی که به خانه می آورد سرقت شد و متوجه شد که برای قتل در انگلستان دستگیر شده است.

دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی

رفیق هلندی وی (رون اسمورنبورگ ، تهدید سه گانه ، من کی هستم؟) در تجارت استروئید فعالیت می کند و می تواند از شخصی که می تواند به او اعتماد کند برای کمک به او در گسترش این تجارت استفاده کند. اما با موفقیت دشمنانی به وجود می آیند ، و بایرون قبلاً نیز دشمنانی قدرتمند ساخته است.

متاسفانه سگهای انگلیسی در بانکوک چیزی نزدیک به آنچه ادعا می شود نیستند. این در مورد بایرون و هلندی نیست که یک امپراتوری استروئید را بسازند. همه اینها خارج از صفحه اتفاق می افتد و به ما در مورد گفتن صوتی گفته می شود. وقتی هلندی موفق به ساخت آن شد ، در یکی از معدود دعواهای فیلم توسط یک نماینده تنها DEA ، بازرس پلیس سامچای (مارک استاس) کمین می کند. از آنجا بایرون باید به انگلیس برگردد تا پول را برای پرداخت رئیس رئیس اوباش ایرلندی کانورز (Eoin O’Brien، M.I.A. A Greater Evil، The Last Full Measure) که می تواند هلندی را از زندان خارج کند ، بدست آورد.

دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی

تافی ادواردز کارگردان (آغاز پایان) به همراه نویسندگان مشترک Damian Mavis و Damian Mavis فیلمی کوتاه از نظر اکشن را ارائه می دهند. اما طولانی در تصاویر موجود در بانکوک ، گفتگوها و تصادفات. چقدر بد است؟ بعد از دزدیدن ، بایرون بیرون می رود و تقریباً بلافاصله ، در شهری به بزرگی بانکوک ، قلابی را پیدا می کند که این کار را کرده است. او پسری را که با اوست ، کتک می زند ، که همانطور که به نظر می رسد برای کانورز کار می کند.

فقط 5 مبارزه در کل فیلم ، سگهای انگلیسی در بانکوک به عنوان یک فیلم اکشن شکست می خورند. این کمک نمی کند که برای یک مرد سخت ادعا شده بایرون یک مبارز چرند است. حتی با استفاده از یک جفت چاشنی ، الاغش را به او تحویل می دهد. متاسفانه ، به عنوان یک تریلر جنایی ، به همان اندازه بد است. همه چیز فقط اتفاق می افتد ، هیچ یک از برنامه ریزی ها و جزئیات وجود ندارد که یک هیجان را هیجان انگیز کند. نه اینکه هر کدام از اینها حتی اگر داشته باشند نیز به همین جالب بوده است.

وقتی همه کارها تمام شد ، سگهای انگلیسی در بانکوک با داشتن برخی صحنه های مبارزه که با عجله اضافه شده اند و سعی می کنند فیلم را نجات دهند ، مانند یک تریلر بد احساس می شود. به نظر می رسد فیلم جنایی انگلیس همان سقوط فیلم های ترسناک را متحمل شده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم English Dogs 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!