logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود رایگان فیلم جدید Eight A South African Horror Story 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم هشت داستان ترسناک آفریقای جنوبی 2019 با سرعت بالا و کیفیت عالی + زیرنویس فارسی

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

دانلود فیلم Eight A South African Horror Story 2019

دانلود رایگان فیلم خارجی هشت داستان ترسناک آفریقای جنوبی با کیفیت WEB-DL

[codein_imdb]

خلاصه داستان :

هشت داستان ترسناک آفریقای جنوبی ، فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی هارلد هالسچر می‌باشد. داستان این فیلم درباره‌ی پیرمردی است که بعد از حوادثی که برایش رخ می‌دهد و داد و ستد کردن روح فرزندش ، اکنون در تلاش است تا کفاره‌ی گناهانش را بپردازد ، اما

داستان فیلم جدید ترسناک در آفریقای جنوبی است. این عنوان فقط “8” است ، اما جستجو در IMDb یا هر جای دیگر آنلاین غیرممکن است ، بنابراین ما می خواهیم با این عنوان کاملاً توضیحی به آن مراجعه کنیم.

این طرح به شکلی کاملاً آشنا است ، اما در عین حال 8: یک داستان ترسناک آفریقای جنوبی کاملاً خاص خودش است.

فیلم آفریقای جنوبی در جشنواره فیلم Fantasia 2019 در مونترال کانادا در حال نمایش است. بیشتر در بخش 8: ماجرای ترسناک آفریقای جنوبی در زیر بخوانید.

در قلب 8: یک داستان ترسناک آفریقای جنوبی ، ما یک مرد سیاه پوست داریم که خود را در یک وضعیت سخت و وحشتناک می بیند. برای نجات جان دختر خود ، او باید به جمع آوری روح بپردازد. در اصل ، او خیلی دیر متوجه شد که وقتی با فریاد کمک می خواست با چیزی که بسیار شرور است ، معامله می کند.

این بخش از داستان با یک فلاش بک ساده بیان شده است و واقعاً خوب عمل می کند. در واقع ، کل طرح 8: A Horror Story در آفریقای جنوبی هم ساده و هم کارآمد است. هیچ چیزی اضافه نمی شود که ضروری نباشد و خیلی مناسب داستان باشد.

طرح واقعی در سال 1977 در روستای آفریقای جنوبی اتفاق می افتد ، بنابراین اگرچه در میان آپارتاید قرار دارد ، به این مورد اشاره نمی شود. البته ما هنوز با یک خانواده سفید پوست و یک مرد سیاه پوست کار می کنیم که برای این خانواده کار می کند. با این حال ، به نظر می رسد این خانواده نسبت به ساکنان سیاه پوست محلی در یک روستای مجاور بسیار احترام می گذارد.

به طور کلی ، مسابقه واقعاً مورد توجه قرار نمی گیرد. در عوض ، تمرکز روی نفرینی است که به هیچ وجه به نژاد یا پیش زمینه اهمیت نمی دهد.

تیزر

دانلود رایگان فیلم خارجی هشت داستان ترسناک آفریقای جنوبی با کیفیت WEB-DL

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Eight A South African Horror Story 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!