logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Daughter of the Wolf 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p WEB-DL  ,720p WEB-DL,1080p WEB-DL

دوبله فارسی فیلم Daughter of the Wolf  دختر گرگ سال 2019

[codein_imdb]

خلاصه داستان : یک کهنه سرباز بازنشسته به نام کلیر همیلتون که اکنون با پسرش چارلی زندگی آرامی دارند، هنگامی که به طور ناگهانی پسرش ربوده می‌شود به دنبال افرادی می‌رود که او را ربوده‌اند و همچنین قصد دارد انتقام سختی از آنها بگیرد و…

~~~~~~~~

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

کلر همیلتون یک جانباز نظامی است که پسرش چارلی ربوده شده است. او یک کیف پول به عنوان باج برای چارلی به ارمغان می آورد اما در صرافی او دو برابر است و منجر به ضرب و شتم می شود. کلر دو نفر از آدم ربایان را شلیک می کند اما یکی از این افراد به نام لارسن فرار می کند. کلر در حالی که او را تعقیب می کند به دریاچه یخ زده می افتد اما لارسن او را بیرون می کشد زیرا او قصد نداشت کسی را بکشد و از برنامه هایی برای دو برابر کردن او خبر نداشت. کلر در حین بهبودی با یک گرگ سیاه برخورد صلح آمیز دارد ، سپس با لارسن صید می شود و او را با اسلحه مجبور می کند تا او را به سمت رهبر آدم ربایان ، پدر ، پدر ببرد ، مردی که به دلیل بستن آسیاب و ترک پول از پدر مرحومش عصبانی است.

به او مدیون همانطور که در نزدیکی مخفیگاه در جنگل برفی آنها شلیک می شود ، اما این تفنگ توسط سه گرگ مورد حمله و کشته شدن قرار می گیرد. کلر مخفیگاه را پیدا می کند اما آدم ربایان به یک لبه در آن طرف کوه منتقل شده اند تا در انتظار دستگیری باشند تا پسر را بفروشند و لارسن آشکار می کند که پدر پدرش را به قتل رسانده و هنگام پسر شدن لارسن و مادرش را ربوده است. . در کلبه کلر تلاش می کند تا پول و لارسن را برای چارلی مبادله کند. پدر یک اسلحه پنهان را بیرون می آورد و به سمت چارلی شلیک می کند اما لارسن جلوی گلوله پرش می کند و در پشت شلیک می شود.

کلر پدر و آدم ربایان دیگر را شلیک می کند ، سپس سوار بر اتومبیل برفی می شود که توسط آدم ربایی هابز ربوده نشده است که چاقوی فلزی آن را متوقف کرده است که کلر به سمت او شلیک کرد. کلر با اتومبیل برفی خود را تصادف می کند و با هابز درگیری با چاقو می رود اما به لبه آبشار رانده می شود و چارلی دوباره اسیر می شود. Clair از رودخانه صعود می کند و توسط سه گرگ به جنگل هدایت می شود. او به لنج باز می گردد ، آدم ربای مجروح را با کلاه کشیده می کند و با پدر روبرو می شود که در داخل شکنجه لارسن با یک پوکر آتش قرمز گرم است و در حالی که اعتراف می کند مادر لارسن را پس از ترک او قتل کرده است.

چارلی با هابز بازگشت و کلر چاقو را به گلوی او می اندازد. لارسن به پدر حمله می کند اما پدر او را شلیک می کند و هنگامی که کلر به پدر می رود ، اسلحه را به سمت چارلی می چرخاند و وی را از پنجره بیرون می آورد. کلر قبل از اینکه از دنیا برود ، از لارسن تشکر می کند ، سپس او را با اتومبیل برفی صعود می کند و نگاهش را با گرگ سیاه تبادل می کند ، قبل از فرار با چارلی نزدیک می شود. پدر از روی برف بلند می شود همانطور که یک بسته از گرگ ها بر روی او فرود می آید و او را از هم جدا می کند. سه ماه بعد ، در فصل بهار ، کلر و چارلی وقتی با دیدن گرگ سیاه دوباره می بینند و لبخند می زنند در مسیری در کوه قدم می زنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Daughter of the Wolf 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!