logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Cruel Peter 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پیتر بی رحم 2019 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Cruel Peter 2019 با لینک مستقیم

[codein_imdb]

داستان : فیلم پیتر بی رحم پیتر ، پسر 13 ساله از یک خانواده ثروتمند انگلیسی به دلیل ظلم و ستم خود نسبت به کودکان ، حیوانات و خدمتکاران بدنام است. یک شب او را کمین می کند و در تابوت در قبرستان گوتیک شهر بیدار می شود و به دلیل تلافی جویانه وی توسط پسری خدمتکار از املاک مادرش به خاک سپرده می شود. هنگامی که یک زلزله قدرتمند مسینا را به زمین می اندازد ، پیتر به دام می افتد و محل زندگی وی فراموش می شود. تا یک قرن بعد یک باستان شناس انگلیسی و دخترش وارد شهر می شوند…

تریلر

در سال 1908 ، مسینا یک بندر بین المللی پر رونق است که شهر را با بیگانگان پر می کند. در میان آنها ، خانواده صاحبان کشتی انگلیسی ، هافمن ، که پدرش در شرایط اسرارآمیز مرتکب خودکشی می شود ، نوجوان پیتر را ترک می کند تا بزرگ شود و فاسد و بی رحمانه شود. مادرش بدترین انگیزه های خود را تائید کرد ، تا اینکه قربانیان پیتر در آستانه زلزله ای که شهر را ویران کرد ، تصمیم گرفتند به سوءاستفاده های وی واکنش نشان دهند. یک قرن بعد ، یک بریتانیایی دیگر ، باستان شناس نورمن نش ، برای مرمت قبرستان انگلیسی به مسینا نقل مکان کرد و دخترش لیز را با خود به همراه آورد. برای نورمن این آغاز تازه ای است پس از مرگ همسرش ، اما دختر بر از دست دادن مادر خود غلبه نکرده است و شب ها تلاش می کند تا روح خود را برانگیزد. با این وجود ، در نزدیکی گورستان ، تنها روح بدون آرامش ، کودک مفقودالاثر است که دوست داشت با یک تیغ بازی کند.

وحشت محلی اما با یک ظرافت دلپذیر از آلودگی فرهنگی ، در سنت ادبیات گوتیک که حساسیت انگلیس و فرهنگ عامه ایتالیایی را مخلوط کرده است.

بی رحمانه پیتر “داستان ارواح سیسیلی” به معنای کامل این اصطلاح ، بسیار متفاوت از پر زرق و برق و استعاره یکی از Grassadonia و Piazza در فیلم خود با همین عنوان است.
آنها همچنین یک زن و شوهر کارگردان ایتالیایی ، اسکانیو مالگارینی و کریستین بیسگلیا ، در جستجوی تاریخچه این جزیره به دنبال یافتن روشی با ارزش از فضای روایت هستند: یک ماسینا خارق العاده ، که فاجعه زمین لرزه بسیار جدی 1908 مانع از نزدیک شدن کامل ما به قرن بیستم شد. .

او یک روح واقعی معلق در این فیلم است که بیرون از خانه از کارگردان بیرون کشیده شده و هرگز به آن نزدیک نشده است ، اما با چشم اندازهایی از یک فاصله عادلانه ، با جاه طلبی های تصویری ، مانند یک هیولا که وحشتناک تر است زیرا در سایه یک غروب محدود است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Cruel Peter 2019 پیتر بی رحم با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!