logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Black Widow 2020 با زیرنویس فارسی

 

دانلود فیلم Black Widow 2020
دانلود فیلم Black Widow 2020

تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود.

 

[codein_imdb]

 

بلک ویدو یک فیلم ابرقهرمان آینده آمریکایی است که بر اساس شخصیت Marvel Comics با همین نام ساخته شده است. تهیه شده توسط Marvel Studios و توزیع شده توسط Walt Disney Studios Motion Pictures ، قرار است این فیلم 24مین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند و به نویسندگی اریک پیرسون از داستانی از ژاک شفر و ند بنسون ساخته شده است ، و ستارگان اسکارلت جوهانسون را به عنوان ناتاشا رومانوف / بلک بیوه در کنار فلورنس پاگ ، دیوید هاربر ، OT فاگنل ، ویلیام هورت ، ری وینستون و راشل بازی می کنند. ویس این فیلم پس از کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) ، رومانوف را در حال فرار می بیند و مجبور می شود با گذشته خود مقابله کند.

دانلود فیلم Black Widow 2020

ساخت فیلم Black Widow در آوریل 2004 توسط Lionsgate آغاز شد و دیوید هایتر به نویسندگی و کارگردانی پیوست. این پروژه به جلو پیش نرفت و حقوق فیلم برای شخصیت به ژوئن 2006 به Marvel Studios برگردانده شد. یوهانسون برای چند فیلم MCU که با Iron Man 2 (2010) شروع شده بودند در این نقش بازی کرد. مارول و یوهانسون قبل از استخدام شفر و شورتلند در سال 2018 چندین بار به یک فیلم انفرادی ابراز علاقه کردند. بنزون ​​در اوایل سال 2019 پیوست و پیرسون بعداً اضافه شد. فیلمبرداری از ماه مه تا اکتبر در نروژ ، بوداپست ، مراکش ، استودیو Pinewood در انگلستان و در آتلانتا و ماکون جورجیا انجام شد.

Black Widow برای انتشار در ایالات متحده در تاریخ 6 نوامبر 2020 برنامه ریزی شده است. انتشار آن از تاریخ اصلی ماه مه 2020 به دلیل بیماری همه گیر کورو ویروس 2019 تاخیر افتاد.

دانلود فیلم Black Widow 2020

در فوریه 2004 ، لیونزگیت حقوق فیلم برای بیوه سیاه را به دست آورد و در ماه آوریل دیوید هایتر را به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم معرفی کرد ، با تهیه کنندگی Mari Studios ‘Avi Arad. تا ژوئن 2006 ، Lionsgate این پروژه را رها کرده بود و حقوق به Marvel Studios برگردانده شد. هایتر و مارول سعی کردند تا یک سرمایه دار دیگر را برای توسعه این پروژه بدست آورند ، اما هیتر “هرگز احساس راحتی نمی کرد که جایی پیدا کرده ایم که مایل به گرفتن فیلم باشد و شخصیت را جدی بگیرد.” این هیتر را “دل شکسته” گذاشت ، اما او امیدوار بود که این فیلم “روزی” ساخته شود.

در ژانویه 2009 ، مارول برای بازی در فیلم Black Widow در Iron Man 2 با امیلی بلانت وارد مذاکرات اولیه شد ، اگرچه به دلیل تعهد قبلی که به ستاره در سفرهای Gulliver داشت ، نتوانست این نقش را بازی کند. در مارس 2009 ، اسکارلت یوهانسون برای بازی در نقش ناتاشا رومانوف / بیوه بلک ، وارد قرارداد شد و معامله وی شامل گزینه هایی برای فیلم های متعدد شد. در سپتامبر 2010 ، ضمن تبلیغ پخش رسانه های خانگی Iron Man 2 ، کوین فیگ ، رئیس استودیوی Marvel اظهار داشت که بحث و گفتگو با یوهانسون قبلاً در مورد یک فیلم مستقل Black Widow اتفاق افتاده است ، اما تمرکز مارول بر روی فیلم The Avengers 2012 بوده است. جوهانسون در آن فیلم در نقش شخصیت ها ظاهر شد ، همچنین Captain America: The Winter Soldier، Avengers 2015: Avengers 2015: Age of Ultron، Captain America 2016: War War، Avengers 2018: Infinity War و Avengers 2019: Endgame. پس از انتشار Age of Ultron ، یوهانسون فاش کرد که تعداد فیلم های مربوط به قرارداد وی از زمانی که برای اولین بار امضا کرده بود مطابق با “تقاضای شخصیت” تنظیم شده است ، زیرا مارول پیش بینی نکرده “واکنش بزرگ” مخاطب نسبت به شخصیت و عملکرد او

در فوریه سال 2014 ، فیگ اظهار داشت كه پس از بررسی گذشته گذشته همسر سیاه ، در Age of Ultron ، او دوست دارد كه این فیلم را بیشتر در یك فیلم انفرادی كه قبلاً کارهای توسعه ای برای آن انجام شده بود ، مورد بررسی قرار دهد. ، که به نویسندگی Marvel’s Guardians of the Galaxy (2014) پرداخت. ماه آوریل بعد ، یوهانسون ابراز علاقه کرد به بازی در یک فیلم فیلم Black Widow ، و اظهار داشت که این امر با تقاضای مخاطبان هدایت می شود. در ماه ژوئیه ، هاتر ابراز علاقه کرد که این پروژه را برای مارول احیا کند و ماه بعد ، کارگردان نیل مارشال اظهار داشت که “دوست دارد فیلمی بیوه سیاه را بگذارد” ، اظهار داشت که احساس می کند شخصیت “واقعاً جالب [با توجه به] او نیست”. هر ابرقدرتی داشته باشد ، او فقط مهارت های خارق العاده ای دارد ، و دنیایی که از آنجا ناشی می شود ، با توجه به این قاتل سابق KGB ، به نظر من واقعاً جذاب است. ” در آوریل 2015 ، یوهانسون بیشتر در مورد احتمال یک فیلم انفرادی Black Widow صحبت کرد ، و این پتانسیل را برای کشف “لایه های” مختلف تصویر شده از او در فیلم های مختلف تاکنون داشته است ، اما همچنین با بیان اینکه “در حال حاضر من فکر می کنم این شخصیت استفاده می شود. خوب در این بخش از جهان “. فیج ضمن تبلیغ Captain America: Civil War ، در آوریل آینده ، فیژ خاطرنشان كرد كه با توجه به برنامه اعلام شده فیلم ، هر فیلم بالقوه Black Widow از چهار یا پنج سال دورتر خواهد بود. وی افزود كه مارول “خلاقانه و عاطفی” متعهد به ساخت یك سیاه بود. فیلم بیوه سرانجام.

در ژوئیه سال 2016 ، Joss Whedon ، کارگردان The Avengers and Avengers: Age of Ultron ، اظهار داشت که او برای کارگردانی یک فیلم Black Widow آماده است ، احساس کرد که می تواند “یک تریلر جاسوسی بسازد. واقعاً خوب و پارانوئید را انجام دهید ،” جان le Carré on crack ‘kind of. “در ماه اکتبر ، یوهانسون در مورد فیلم بالقوه بودن یک prequel بحث کرد و گفت ،” می توانید آن را به روسیه برگردانید. شما می توانید برنامه Widow را کشف کنید. انواع چیزهایی وجود دارد که می توانستید با آنها انجام دهید. آی تی.” او با احتیاط اظهار داشت که ممکن است خیلی طولانی نخواسته “لباس راحتی پوستی بپوشد”. در فوریه آینده ، یوهانسون گفت که او خود را وقف ساخت هر فیلم بالقوه بیوه سیاه “شگفت انگیز می کند. این باید بهترین نسخه ای باشد که احتمالاً این فیلم وجود دارد. در غیر این صورت ، من هرگز این کار را نمی کردم … [این]] که مستقل و سبک خودش و داستان خودش باشد. ” با توجه به کار توسعه ای که قبلاً انجام شده است و حمایت عمومی از یک فیلم Black Widow ، مارول در نهایت تصمیم گرفت که “بهترین زمان برای پیشبرد پروژه با پروژه” در آغاز “آخرین مرحله” MCU در سال 2020 باشد.

در اکتبر سال 2017 ، فیگ قبل از شروع مارول با نویسندگان این پروژه از جمله ژاک شفر ، با یوهانسون برای گفتگو درمورد نحوه فیلم سینمایی انفرادی بالقوه ملاقات کرد. شفر در ماه دسامبر دوباره با فیگ ملاقات کرد ، و برای نوشتن فیلمنامه برای این فیلم قبل از پایان سال 2017 استخدام شده بود. شفر و یوهانسون قرار بود در ابتدای فوریه 2018 برای گفتگو در مورد جهت کار این فیلم صحبت کنند. به طور بالقوه این پروژه را به عهده می گیرد ، بخشی از فشار اولویت استودیوهای اصلی فیلم برای استخدام کارگردانان زن برای حق رای دادن. در پایان ماه آوریل ، این استودیو با یک “جستجوی کاملاً دقیق” از جمله دنیز گامز با بیش از 65 کارگردان برای این پروژه ملاقات کرده بود.

 

به محض انتشار فیلم لینک دانلود قرار خواهد گرفت.

 

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Black Widow 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!