logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود رایگان فیلم Birds of Prey 2020 با کیفیت عالی Full Hd

دانلود فیلم Birds of Prey 2020 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم پرندگان شکاری 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Birds of Prey 2020

[codein_imdb]

فیلمی ابرقهرمان آمریکایی 2020 است که بر پایه تیم DC Comics Birds of Prey ساخته شده است. این هشتمین فیلم در DC Extended Universe و پیگیری Suicide Squad (2016) است. این کارگردانی توسط کتی یان و نویسندگی آن توسط کریستینا هودسون انجام شده است و در آن مارگوت رابی ، مری الیزابت وینستد ، جورنی اسمولت بل ، روزی پرز ، کریس مسینا ، الا جی باسکو ، علی وونگ و ایوان مک گرگور بازی می کنند. این فیلم از هارلی کوین پیروی می کند که او با هلنا برتینلی ، دینا لنس و رنه مونتویا به نیروهایش می پیوندد تا کاساندرا قابیل را از پروردگار جنایت بلک ماسک گوتام سیتی نجات دهد.

رابی ، که به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کرد ، ایده ی Birds of Prey to Warner Bros. را در سال 2015 به نمایش گذاشت. این فیلم در ماه مه سال 2016 اعلام شد ، در حالی که هادسون برای نوشتن فیلمنامه در ماه نوامبر استخدام شد و پس از آن یان وارد کارگردانی در ماه آوریل شد. 2018. اکثر بازیگران و خدمه تا دسامبر سال 2018 تأیید شدند. عکاسی اصلی از ژانویه تا آوریل سال 2019 در مرکز شهر لس آنجلس ، بخش هایی از منطقه هنری ، لس آنجلس ، و صداپیشه در استودیوهای برادران وارنر در Burbank ، کالیفرنیا به طول انجامید. فیلمبرداری اضافی در سپتامبر 2019 اتفاق افتاد.

Birds of Prey نخستین فیلم DCEU و دومین تولید DC Films است که توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا رتبه R را کسب کرده است. این فیلم در 25 ماه ژانویه 2020 در مکزیکو سیتی به نمایش جهانی درآمد و در 7 فوریه سال 2020 در تئاتر IMAX ، Dolby Cinema و 4DX در ایالات متحده به نمایش درآمده است. فیلم سال 2020. این فیلم به دلیل سبک بصری ، جهت یان و عملکردهای رابی و مک گرگور ، منتقدان را مورد تحسین قرار داد ، اما انتقاد برای فیلمنامه.

مدتی پس از شکست Enchantress ، [جو] جوکر با هارلی کوئین شکسته شد و او را در خیابان های شهر گاتهام بیرون انداخت. وی توسط دكتر ، صاحب سالخورده یك رستوران تایوانی پذیرفته شده است و با قطع موها ، اتخاذ كفتار خال خال (كه او را بعد از بروس وین نامیده است) و گرفتن دربی غلتیده از روابط خود بهبود می یابد.

یک شب ، هارلی در یک کلوپ شبانه که متعلق به گانگستر رومن سیونیس است ، مست می شود و راننده رومان را فلج می کند که پس از توهین به او. او سپس با دینا لنس خواننده دزدگیر ملاقات می کند ، که بعداً هارلی را مست از یک آدم ربایی نجات داد. در آن شب ، هارلی کارخانه آس شیمیایی را منفجر کرد و در آن سالها پیش از این به عنوان راهی برای اعلام عمومی از تجزیه آنها ، خود را به جوکر متعهد کرد. رومن با دیدن صحنه و جدال از اتاق خواب خود ، تحت تأثیر مهارت های دینا قرار گرفته و او را به عنوان راننده جدید خود منصوب می کند. در همین حال ، کارآگاه GCPD رنه مونتویا یک سری از قتل های اوباش را که توسط یک هوشیار کراس بال انجام شده است ، بررسی می کند. مونتویا با پیدا کردن گردنبند هارلی در صحنه انفجار آس شیمیایی ، خاطرنشان می کند که هارلی بدون حمایت جوکر در خطر است. او درباره اینکه یک رومن برای آنها یک خبرچین است ، به دینا نزدیک می شود ، اما دینا این پیشنهاد را رد می کند.

رومن دینا و دست راست سادیستی ویکتور ویکتور ززاس را برای بازیابی الماس جاسازی شده با شماره حساب به ثروت خانواده جنایت برتینلی ، که سالها پیش قتل عام شده بودند ، می فرستد. کاساندرا جوان ، کاساندرا “کاس” قابیل الماس را از زازز سرقت می کند ، اما پس از دستگیری ، آن را می بلعید. هارلی با فرار از مونتویا و چند نفر دیگر که در گذشته با آنها اشتباه کرده بود ، اسیر مردان رومی است. ززاس به روم خبر داد که کاساندرا الماس دارد و دینا در مورد اوضاع به مونتویا هشدار می دهد. هنگامی که رومی هارلی را شکنجه می کند و آماده می شود که وی را به قتل برساند ، پیشنهاد می کند که الماس را برای او بازیابی کند. رومن موافق است ، اما همچنین کاس را برای تکان دادن این رقابت جایزه می دهد. هارلی با انواع دور پرتاب نارنجک غیر کشنده با الهام از آتش بازی ، وارد GCPD شد و هارلی کاساندرا را آزاد کرد و این جفت ارز به انبار شواهد فرار کرد. آنها توسط تعدادی از اراذل و اوباش کمین می شوند ، اما می توانند همه آنها را بکشند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Birds of Prey 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!