logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Baba Yaga: Terror of the Dark Forest 202 با لینک مستقیم

 

دانلود دوبله فارسی فیلم بابا یاگا: قتل در جنگل تاریک

دانلود فیلم Baba Yaga: Terror of the Dark Forest 2020
دانلود فیلم Baba Yaga: Terror of the Dark Forest 2020

 

بابا یاگا: ترور جنگل تاریک (به روسی: Яга. Кошмар тёмного леса، به رومانیایی: Yaga. Koshmar tyomnogo lesa) یک فیلم ترسناک و فوق العاده روسی در سال 2020 است که براساس داستان اسلاوی Baba Yaga ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی سوویتاسلاو پودگایفسکی در مورد یک پرستار بچه عجیب و غریب که به دنبال کوچکترین دختر خانواده ای است که به حومه شهر نقل مکان کرده اند ، در این فیلم اولگ چوگونوف ، گلفیرا گولوبوا ، آرتیوم ژیگولین ، سوتلانا اوستینووا ، ماریانا اسپیواک و الکسی روزین بازی می کنند.

این فیلم قرار است در تاریخ 27 فوریه سال 2020 در روسیه اکران شود ، توزیع کننده آن مشارکت مرکزی است.

محور اصلی این فیلم خانواده ای جوان است که به یک آپارتمان جدید در حومه شهر بزرگ نقل مکان می کنند. پرستار بچه ای که آنها برای مراقبت از دختر تازه متولد شده خود استخدام کردند به سرعت قابل اعتماد می شود.

با این حال ، پسر بزرگتر ، ایگور ، متوجه رفتار ترسناک زن می شود ، اما والدینش اعتقادی به او ندارند. دوربین های نظارتی که پدرش برای اطمینان خاطر نصب کرده است فقط تأیید می کند که همه چیز مرتب است. با این حال ، یک روز ، ایگور به خانه برمی گردد و هیچ اثری از پرستار بچه و خواهر کوچکش پیدا نمی کند. به نظر می رسد والدین او در یک خلسه عجیب به سر می برند و حتی به یاد ندارند که آنها تا به حال صاحب یک فرزند دختر شده اند. سپس Egor به همراه دوستانش جست و جو ترتیب می دهند ، در طی آن می فهمند که پرستار بچه ناپدید شده در واقع یک شیطان اسلاوی باستان است.

Baba Yaga: Terror of the Dark Forest به ایالات متحده و آمریکای لاتین خواهد رفت – Ledafilms کلیه حقوق ، از جمله اجاره تئاتر فیلم را در این مناطق بدست آورد. این فیلم همچنین در ویتنام ، سنگاپور (طرح بنفش) و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا (ثریا فایلم) ، ژاپن (IPA آسیا) و کشورهای بالتیک (گارسو) منتشر خواهد شد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Baba Yaga: Terror of the Dark Forest 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!