logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم 21 Bridges 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay

 فیلم 21 Bridges سال 2019

دانلود فیلم 21 Bridges 2019

[codein_imdb]

خلاصه داستان : یک کارآگاه پلیس نیویورکی، پس از کشف یک توطئه گسترده، به نیروهای دیگر می‌پیوندد تا در سطح شهر دو قاتل را دستگیر کند. با فرا رسیدن شب، او به زودی در این که چه کسی را باید تعقیب کند و چه کسی در جستجوی اوست تردید می‌کند. هنگامی که این جستجو شدت می‌گیرد، مقامات تصمیم می‌گیرند با بستن تمام 21 پل منهتن مانع از فرار مظنونین شوند.

 فیلم 21 Bridges سال 2019

تیزر

آندره دیویس جوان در مراسم خاکسپاری پدرش ، که مأمور پلیس بود در جریان یکی از شیفت هایش به قتل رسید ، شرکت می کند. سالها بعد ، دیویس تبدیل به یک نیروی انتظامی موفق می شود که برای NYPD کار می کند. با برخورداری از میراث پدرش ، دیویس به خاطر شکار و کشتن “قاتلان پلیس” شهرت کسب کرده است ، اگرچه ادعا می کند که همه آنها در دفاع از خود بوده اند و از برچسب ناراحت کننده نیست.

یک شب ، دو جنایتکار کوچک زمان و جانباز سابق جنگ مایکل Trujillo و ری جکسون برای ربودن یک کارخانه شراب سازی و سرقت چندین کیلوگرم کوکائین که در آن نگهداری می شود ، کار می کنند. وقتی که متوجه می شوند کوکائین بیشتری از آنچه انتظار داشتند وجود داشته باشد اشتباه می رود و ماموران پلیس به طور اتفاقی به محل می رسند. آنها مجبور به تیراندازی می شوند که ری اسلحه ها را پایین می آورد. مایکل به دلیل کشته شدن افسران ، ری را به خطر انداخته است.

دیویس به پرونده اختصاص می یابد. Frankie Burns کارآگاه مواد مخدر به عنوان شریک دیویس منصوب شده است. دیویس و برنز با عوامل FBI Butchco و Dugan ، که تلاش می کنند این پرونده را به دست بگیرند ، درگیر می شوند. با تأیید ناخواسته معاون شهردار ، اف بی آی ، و رئیس ناحیه افسران ، کاپیتان مک کینا ، دیویس خواستار قفل منهتن شود ، گرچه به آنها فقط برای ساعت 5 صبح داده می شود تا مجرمان را بگیرند.

اکنون در حال فرار ، ری و مایکل ارتباط خود را با بوش وادار می كنند تا دستیار خود را ترغیب كند تا در ازای هویت تغییر یافته برای فرار آنها ، برش بیشتری بدهد. به آنها پول بیشتری داده می شود و تعمیرکار آنها ، ادی ، به آنها هویت جدید می دهد و به آنها می گوید که صبح روز بعد به میامی عزیمت کنند. دیویس و برنز موفق به شناسایی ری ، مایکل و بوش در تحقیق نتیجه شدند. بوش هنگام حضور در آنجا توسط بوچکو و دوگان مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. پس از گرفتن بوتچو که بر روی بدن بوش کف دست خود را کاشته و به طور خلاصه با او مشاجره کرده است ، وقتی یک نیروی پلیس به سرپرستی ستوان کلی به سرعت موفق به یافتن آپارتمان آدی شد ، مشکوک تر می شویم. آدی توسط پلیس زخمی شده است اما قبل از فرار مایکل و ری قادر به دادن دو فلش مموری به مایکل است.

دیویس و برنز می توانند مایکل و ری را کنار بیاورند. پس از کشته شدن غیرنظامی غیرنظامی ، ری توسط دیویس مجروح شد. مایکل سپس برنز را در محل اسلحه نگه می دارد و در مورد درایوها و چگونگی مشکوک بودن همه چیز قبل از فرار به دیویس می گوید. برنز دیویس را مقصر می داند که با وجود شهرت فرض شده دیویس برای قتل کسانی که پلیس را به قتل می رسانند ، می توانست فرار کند. مایکل موفق می شود در یک اتاق هتل مخفی شود ، جایی که محتویات درایو را قفل می کند و می داند که حوزه مک کینا در قاچاق مواد مخدر از کارخانه شراب سازی و کسب سود برای آن درگیر شده است. پس از تعقیب دیگری كه مایكل پول خود را رها می كند ، دیویس موفق می شود او را در یك قطار مترو به گوشه و كنار كشید و او را متقاعد كرد كه تسلیم شود و قول داد كه او را زنده نگه دارد. مایکل به طور ناگهانی توسط برنز ، که او نیز سوار قطار شده بود ، شلیک می شود و ادعا می کند که او فکر می کرد مایکل هنوز دیویس را با اسلحه نگه می دارد. دیویس او را به دلیل شلیک مایکل که به طور مخفیانه درایوهای را در کنار رمز عبور برای آنها به دیویس قبل از مرگ می کشد ، شکار می کند. از آنجا که پلیس این دو را به خاطر تلاشهایشان تبریک می گوید ، دیویس متوجه می شود که برنز قبل از حمله آپارتمان آدی با کلی تماس گرفته است.

صبح روز بعد ، مک کینا با یافتن محتویات موجود در درایو ، به خانه خود آمد تا دیویس را در حال اسلحه نگه دارد. مک کنا دلیل اینکه افسران در تلاش برای زنده ماندن با دستمزد ناچیز بودند ، که آنها را مجبور به رفتن به قاچاق مواد مخدر کرد ، اما این نتوانست دیویس را متقاعد کند که فرار کند. مک کنا ، یک بوچکو ، دوگان و کلی مخفی – که همه در لیست حقوق مک کینا بودند – پس از آن دیویس آتش گرفتند. دیویس همه آنها را می کشد ، از جمله مک کنا ، که از تسلیم امتناع می ورزد. برنز ، که داویس از او نتیجه گرفت نیز با مک کینا متحد بود ، از پشت ظاهر می شود و دیویس را به عنوان اسلحه نگه می دارد. دیویس او را متقاعد كرد كه پس از فاش كردن اطلاعاتی كه از طریق اینترنت به بیرون كشیده است ، تسلیم شود و اینكه او نمی خواهد دخترش بدون مادرش زندگی كند ، در صورت محكومیت حبس ابد برای قتل او.

پس از آن ، دیویس به طور موقت در یکی از پل های نیویورک در غروب آفتاب رانندگی می کند و درایوهای کنار وی در نگهدارنده جام است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 21 Bridges 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!