logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Freaky 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم عجیب و غریب سال 2020

دانلود فیلم 2020 Freaky با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2020 Freaky با دوبله فارسی

Freaky یک فیلم کمدی اسلشر کمدی در سال 2020 به کارگردانی کریستوفر لندون ، از فیلمنامه ای به قلم مایکل کندی و لندون است و وینس وان ، کاترین نیوتن ، کتی فینران ، سلست اوکانر و آلن راک در آن بازی می کنند. یک چرخش در Freaky Friday ، محور اصلی فیلم یک دختر نوجوان است که ناخواسته بدن را با یک قاتل زنجیره ای مرد میانسال عوض می کند. جیسون بلوم تحت عنوان Blumhouse Productions به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند.

Freaky فریکی در 8 اکتبر 2020 در Beyond Fest به نمایش در آمد و با نمایش تئاتر در 13 نوامبر 2020 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با انتقادات مثبت منتقدان ، که عملکردهای واگن و نیوتن و همچنین ترکیبی از ترسناک و کمدی را تحسین کردند ، مثبت بود.

چهار نوجوان توسط یک قاتل زنجیره ای معروف به Blissfield Butcher ، که سپس خنجر باستانی معروف به La Dola را می دزد ، به طرز بیرحمانه ای به قتل می رسند.

روز بعد ، دانش آموز دبیرستانی مورد آزار و اذیت ، میلی کسلر ، در بازی فوتبال بازگشت به خانه Blissfield Valley High School حضور می یابد ، جایی که او به عنوان طلسم مدرسه عمل می کند. در حالی که میلی منتظر سوار شدن به خانه ای در نزدیکی مدرسه خالی است ، قصاب به او حمله می کند. او با لا دولا از ناحیه شانه میلی چاقو می زند و باعث می شود یک زخم یکسانی روی شانه او ظاهر شود. خواهر بزرگتر میلی ، شارلین ، یک افسر پلیس ، می رسد و قصاب را می ترساند. پلیس La Dola را به عنوان مدرک جمع آوری کرده و اقدام به تعقیب قصاب می کند.

صبح روز بعد ، قصاب و میلی متوجه می شوند که بدنشان عوض شده است و هر دو راهی دبیرستان Blissfield Valley می شوند. در مدرسه ، قصاب که اکنون در نقش میلی ظاهر می شود ، رئیس رنج آور بزرگ ملی را با حبس وی در یک مخزن سرما درمانی در رختکن دختر می کشد. او متوجه می شود که ظاهر بی گناه او مصونیت از سوicion ظن به او اعطا می کند و آقای برناردی ، یکی دیگر از شکنجه گران Millie ، با اره میزی معلم Woodwood را قتل می دهد. میلی که اکنون در بدن قصاب است ، بهترین دوستانش نیلا و جاش را پیدا می کند و با اجرای روال رقص طلسم مدرسه و پاسخ دادن به یک سری سوالات شخصی ، هویت خود را به آنها ثابت می کند. Nyla و Josh درمورد La Dola تحقیق کردند و کشف کردند که Millie باید نیمه شب با خنجر قصاب را بکوبد وگرنه کلید بدن دائمی خواهد بود.

عصر همان روز ، قصاب بوکر خردکننده Millie را به یک زمین مینی گلف هیولا فریب می دهد تا او را بکشد ، اما Millie ، Nyla و Josh به موقع برای نجات او وارد می شوند. میلی هم قصاب و هم بوکر را بیهوش می کند و او و دوستانش این دو را به خانه جاش می آورند. میلی و نیلا پس از بستن قصاب به صندلی ، سعی می کنند اوضاع را برای بوکر توضیح دهند که هنوز قانع نشده است تا اینکه میلی شعر عاشقانه ای را که هفته ها قبل به طور ناشناس برای او نوشت ، خواند. جاش در حالی که میلی ، نیلا و بوکر برای گرفتن لاولا به ایستگاه پلیس می روند ، مراقب قصاب است. نیلا شارلین ، آخرین افسر ایستگاه را فریب می دهد تا آنجا را ترک کند تا بتواند خنجر را بدزدد. بوکر که در بیرون از ماشین منتظر است ، فاش می کند که او همیشه میلی را دوست داشته است و میلی فاش می کند که او چگونه از قدرت و اعتماد به نفس تازه پیدا شده ای که در بدن قصاب احساس می کند لذت می برد.

قصاب سرانجام از خانه جاش فرار می کند و شارلین نیولا را که دزد La La Dola است می گیرد. هنوز در اتومبیل است ، میلی می بیند که قصاب وارد کلانتری می شود و به دنبال او می دود ، اما شارلین ، بی خبر از اوضاع ، سعی می کند او را بازداشت کند. در حالی که قصاب با ماشین پلیس فرار می کند ، میلی بر شارلین غلبه می کند و وی را در سلول زندان حبس می کند. در رقص Blissfield Valley High Homecoming ، قصاب پس از تلاش سه نفر از بازیکنان فوتبال برای تجاوز به او ، فکر می کند که او ملی است ، چهار بازیکن فوتبال را می کشد و دیگری با زور جاش را می بوسد. با نزدیک شدن به نیمه شب ، میلی قصاب را پیدا می کند و هر دو نیلا و جاش او را نگه می دارند در حالی که بوکر پلیس را دفع می کند. میلی با La Dola قصاب را خنجر می زند و آنها درست همانطور که پلیس قصاب را سرنگون می کند به بدن خودشان برمی گردند.

قصاب پس از ساختن مرگ خود در آمبولانس ، میلی را در خانه دنبال می کند و به او حمله می کند ، ضعف جسمی و اضطراب او را به سخره می گیرد. ملی ، شارلین و مادرشان برای غلبه بر قصاب تلاش می کنند ، اما سرانجام میلی با ضرب زدن یک پایه میز شکسته او را می کشد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 2020 Freaky با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!