logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Call 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم تماس سال 2020

دانلود فیلم 2020 Call با دوبله فارسی
دانلود فیلم 2020 Call با دوبله فارسی

The Call (کره ای: 콜 ؛ RR: Kol) ، همچنین با نام Call شناخته می شود ، فیلمی مهیج کره جنوبی به کارگردانی لی چونگ هیون در سال 2020 و با بازی پارک شین هی و جئون جونگ سئو است. براساس فیلم The Caller در سال 2011 در انگلیس و پورتوریكو ، این تماس حول Seo-yeon (Park Shin-hye) و یانگ سوك (Jeon Jong-seo) می چرخد ، دو زن از زمان های مختلف كه از طریق یك تماس تلفنی به هم متصل می شوند سرنوشت ها این تاریخ در تاریخ 27 نوامبر سال 2020 در نتفلیکس منتشر شد. تاریخ اکران فیلم تحت تأثیر همه گیر COVID-19 قرار گرفت.

در سال 2019 ، کیم Seo-yeon 28 ساله تلفن همراه خود را هنگام سفر برای ملاقات مادر بیمار و بیگانه خود در یک منطقه روستایی از دست می دهد. او که به خانه کودکی خود رسیده است ، یک تلفن بی سیم ده ساله پیدا می کند و از طریق آن از طرف یک زن ناراحت که می گوید توسط مادرش شکنجه می شود تماس می گیرد. سئو یون پس از تحقیق در مورد خانه ، متوجه شد که زن تلفنی ، اوه یانگ سوک ، در همان خانه زندگی می کند اما در سال 1999. این دو می توانند از طریق تلفن در طول زمان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات زندگی خود را رد و بدل کنند. . یانگ سوک یتیم است و با مادر خوانده اش که یک شمن است زندگی می کند ، در حالی که سئو یون پدر خود را در آتشی از دست داد که مادرش ، یون آه را مقصر می داند.

یانگ سوک ، با توجه به اطلاعات سئو یون ، دزدکی از خانه بیرون می رود تا از آتش سوزی پدر پدر یون جلوگیری کند. او موفق است و واقعیت سئو یئون تغییر می کند: والدین او هر دو زنده و سالم هستند و خانه آنها مجلل است. با این وجود یانگ سوک توسط مادرش مجازات می شود و از اینكه زندگی Seo-yon بهتر شده در حالی كه زندگی او همان است ، كینه می زند.

سئو یون در اینترنت جستجو می کند و می فهمد که یانگ سوک توسط مادرش هنگام جن گیری کشته شد. در طول تماس تلفنی بعدی ، Seo-yeon به یانگ سوک هشدار می دهد ، که خود را نجات می دهد و در عوض مادرش را می کشد. یانگ سوک که اکنون آزاد شده است ، به یک قاتل زنجیره ای تبدیل می شود. سئو-یون می فهمد چه اتفاقی افتاده است که قربانیان یانگ سوک در امروز ناپدید می شوند. Seo-yeon در طی یک تماس تلفنی با یانگ سوک روبرو می شود ، اما ناخواسته به او فهماند که دستگیر خواهد شد.

در سال 1999 ، یونگ سوک توسط یک Seo-yeon 8 ساله و پدرش ملاقات می شود ، که برای بستن خرید آن به خانه آمده اند. یانگ سوک پدر سئو یون را می کشد و سئو یون جوان را به اسارت می برد. در سال 2019 ، واقعیت Seo-yeon دوباره تغییر می کند: پدر او مرده و خانه در وضعیت حتی بدتری است. یونگ سوک به Seo-yeon زنگ می زند و به او می گوید تا ببیند چگونه دستگیر می شود. در ابتدا سئو یون اطلاعات نادرست یانگ سوک را تغذیه می کند ، اما وقتی یانگ سوک تهدید به کشتن یون آه می کند ، سئو یون برای گرفتن دفترچه یادداشت مورد استفاده در سال 1999 وارد کلانتری پلیس می شود. شما همین هستید ، زیرا سئو یون باعث آتش سوزی پدرش شد ، و در مورد مسئولیت یون دروغ گفت.

سئو یون اطلاعات صحیح را به یانگ سوک می دهد و واقعیت او دوباره تغییر می کند: خانه در حال حاضر متعلق به یانگ سوک پیر است که بدون توقف به عنوان یک قاتل زنجیره ای همچنان ادامه دارد. محتوای دفترچه نیز تغییر می کند ، با یادداشت اینکه یون با افسر پلیس به خانه آمد و با تلفن بی سیم تماس گرفت. سئو یون در خانه منتظر تماس می ماند و از آن برای هشدار به یون-ای استفاده می کند.

در سال 1999 ، یانگ سوک افسر پلیس را می کشد و یون آ را تعقیب می کند. در سال 2019 ، یانگ سوک بزرگتر خودش را نشان می دهد و به همین ترتیب Seo-yeon را تعقیب می کند. یون دوباره از تلفن استفاده می کند و سئو یون او را برمی دارد و او را به جنگ تشویق می کند. یون ظاهراً خود را برای کشتن یانگ سوک فدا می کند و 2019 با از بین رفتن خانه و از بین رفتن یانگ سوک پیر ، تغییر می کند. See-yeon از خانه خارج می شود و از نظر احساسی با یون-آ ، که زنده و سالم است ، هرچند با زخم ها ، پیوند می خورد.

در صحنه ای از اعتبارات متوسط ​​، یونگ سوک بزرگتر از تلفن برای تماس با همتای جوانتر خود و هشدار دادن او در مورد یون و افسر پلیس ، به وی اجازه می دهد تاریخچه خود را تغییر دهد و یون-یو را از کنار سئو یون پاک کند. در پایان ، صحنه به اتاق شکنجه بریده می شود ، جایی که فردی را که با پارچه سفید پوشانده شده بود ، روی صندلی بسته و فریاد می زند تا کمک کند. پارچه برداشته می شود و یک Seo-yeon ترسیده نشان می دهد ، که به احتمال زیاد توسط Young-sook با مرگ خود روبرو خواهد شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 2020 Call با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!