logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Nightmare Alley 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی کوچه کابوس 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021
دانلود فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021

 

کوچه کابوس یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی نئو نوآر آمریکایی محصول 2021 است به کارگردانی گیلرمو دل تورو بر اساس فیلمنامه ای از دل تورو و کیم مورگان، بر اساس رمانی به همین نام در سال 1946 توسط ویلیام لیندزی گرشام، که دومین فیلم است. اقتباس فیلم بلند از رمان گرشام، به دنبال نسخه 1947. در این فیلم که محصول مشترک Searchlight Pictures، TSG Entertainment و Double Dare You Productions است، بردلی کوپر در نقش یک کارگر کارناوال جذاب و جاه طلب با گذشته ای اسرارآمیز که ریسک های بزرگی را برای ارتقای حرفه خود می پذیرد، بازی می کند. کیت بلانشت، تونی کولت، ویلم دافو، ریچارد جنکینز، رونی مارا، ران پرلمن، مری استینبرگن و دیوید استراتهیرن نیز بازیگرانی هستند.

دل تورو کوچه کابوس را در سال 2017 معرفی کرد و در کنار جی مایلز دیل و کوپر تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت. دان لاستسن، همکار مکرر فیلم، فیلمبردار آن بود و ناتان جانسون جایگزین الکساندر دسپلات به عنوان آهنگساز آن شد. عکاسی اصلی در ژانویه 2020 در تورنتو، انتاریو آغاز شد، اما در مارس 2020 به دلیل همه‌گیری COVID-19 تعطیل شد. تولید در سپتامبر 2020 از سر گرفته شد و در دسامبر به پایان رسید.

کوچه کابوس در اول دسامبر 2021 در سالن آلیس تالی شهر نیویورک به نمایش درآمد و در 17 دسامبر 2021 توسط سرچ لایت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. علاوه بر این، یک نسخه سیاه و سفید با عنوان Nightmare Alley: Vision in Darkness and Light در شهرهای منتخب از 14 ژانویه 2022 اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد اما در باکس آفیس شکست خورد و در مجموع 30 دلار فروخت. میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 60 میلیون دلاری. این فیلم در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار چهار نامزدی از جمله بهترین فیلم دریافت کرد.

در سال 1939، استانتون کارلایل پس از قرار دادن جسد در داخل خانه خود را آتش زد و به عنوان یک جسد مشغول به کار شد. هنگامی که گیک کارناوال بیمار می شود، مالک کلم استن را به خدمت می گیرد تا به او کمک کند تا مرد را خلاص کند و توضیح می دهد که او به دنبال الکلی ها است که اغلب مردانی با گذشته آشفته هستند و آنها را با وعده های شغلی موقت فریب می دهد و به آنها تریاک می دهد. الکل توری او از وابستگی آنها برای ایجاد یک گیک برای کارناوال خود استفاده می کند.

استن با بازیگر روشن بین “مادام زینا” و همسر الکلی اش پیت کار می کند. زینا و پیت از خواندن سرد و زبان رمزی استفاده می کنند که پیت شروع به آموزش آن به استن می کند. او و زینا به استن هشدار می‌دهند که از این مهارت‌ها برای ادامه هدایت حامیان در زمانی که صحبت از مردگان می‌شود استفاده نکند. در همین حال، استن مجذوب همکار مولی می شود و با ایده ای برای اجرای دو نفره به دور از کارناوال به او نزدیک می شود. یک شب، استن بطری اشتباهی به پیت می‌دهد و پیرمرد در اثر مصرف الکل چوب می‌میرد. استن و مولی کارناوال را ترک می کنند.

دو سال بعد، استن با موفقیت خود را به عنوان یک عمل روانی برای نخبگان ثروتمند بوفالو، با مالی به عنوان دستیار او، با استفاده از تکنیک های زینا و پیت، دوباره اختراع کرد. در طول اجرا، عمل آنها توسط روانشناس دکتر لیلیت ریتر قطع می شود، که تلاش می کند این عمل را فاش کند، اما استن بهترین گزینه را برای ریتر می کند. بعداً قاضی کیمبال ثروتمند به او نزدیک می شود که ریتر را برای آزمایش استن استخدام کرد. اکنون که از توانایی های استن متقاعد شده است، به او پیشنهاد می دهد که به او و همسرش اجازه دهد تا با پسر مرده خود ارتباط برقرار کنند. علیرغم مخالفت های مولی، استن موافق است.

ریتر استن را به دفترش دعوت می کند. او با دانستن اینکه او یک مرد کلاهبردار است، شیفته مهارت او شده است. او از طریق جلسات ضبط شده با مشتریانش، اطلاعاتی درباره اعضای نخبگان اجتماعی بوفالو جمع آوری کرده است. او و استن رابطه‌ای را آغاز می‌کنند و برای دستکاری کیمبال توطئه می‌کنند و ریتر اطلاعات خصوصی را در اختیار استن قرار می‌دهد. او جلسات درمانی را با استن آغاز می کند، که گناه خود را در مورد مرگ پیت و نفرتش از پدر الکلی اش را که قبل از پیوستن به کارناوال در خانه آنها کشته بود، آشکار می کند.

کیمبال استن را به ازرا گریندل معرفی می کند، معشوقش، دوری، بر اثر سقط جنین اجباری درگذشت. با وجود هشدارهای ریتر مبنی بر خطرناک بودن گریندل، استن شروع به کلاهبرداری از گریندل می کند و شروع به نوشیدن می کند. ریتر اطلاعاتی درباره گریندل به استن می دهد. مولی ناراحت می شود و با اطلاع از رابطه با ریتر، استن را ترک می کند. او به او التماس می‌کند که بماند، اما او قبول نمی‌کند و فقط برای آخرین بار موافقت می‌کند که به او کمک کند. او در نقش دوری برای عمل استن ظاهر می شود: دوری را از دور برای گریندل احضار می کند. با این حال، استن کنترل گریندل را از دست می دهد، که به دلیل گناهش برای دوری، خود را به عنوان یک آزار دهنده خشونت آمیز زنان نشان می دهد، سپس مولی را قبل از اینکه بتواند خارج شود، در آغوش می گیرد. سرسپردگی گریندل، اندرسون، پخش رادیویی را می شنود که اعلام می کند قاضی کیمبال و همسرش در یک قتل-خودکشی مرده پیدا شده اند – به دلیل قول استن مبنی بر اینکه آنها پس از مرگ به پسر مرده خود ملحق خواهند شد. اندرسون می رود تا گریندل را بررسی کند.

گریندل با درک ساختگی “دوری” عصبانی می شود و قول می دهد استن را نابود کند. استن او را تا حد مرگ کتک می زند، سپس اندرسون را در حین فرار آنها می کشد. استن ماشین آنها را سطل زباله می کند تا به نظر برسد که دزدیده شده است، زیرا در نهایت مالی او را رها می کند. استن نزد ریتر می رود و متوجه می شود که او از او کلاهبرداری کرده است. ریتر با نیروهای امنیتی تماس می گیرد و تهدید می کند که از ضبط های جلسات آنها به عنوان مدرکی مبنی بر اختلال روانی استفاده می کند اگر سعی کند او را درگیر کند. ریتر به گوش استن شلیک می کند، سپس او سعی می کند ریتر را خفه کند، اما افسران امنیتی از راه می رسند و او فرار می کند.

استن در قطار پنهان می شود و بی خانمان و الکلی می شود. او سعی می کند در یک کارناوال به عنوان یک ذهن گرا شغل پیدا کند. مالک در عوض به او یک نوشیدنی و یک شغل “موقت” به عنوان گیک جدید پیشنهاد می کند. استن با درک سرنوشت خود، گریه می کند و می خندد و او پاسخ می دهد: “آقا… من برای آن به دنیا آمده ام.”

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کوچه کابوس Nightmare Alley 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!