logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Class of ’83 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کلاس هشتاد و سه 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کلاس هشتاد و سه دوبله فارسی Class of ’83 2020
دانلود فیلم کلاس هشتاد و سه دوبله فارسی Class of ’83 2020

کلاس هیجان انگیز پلیس و گانگسترهای تولید شده توسط Red Chillies Entertainment با یک بچه بابی دئول ، Class of ’83 یک کیف مخلوط است. این فیلم بین دو حد افراط می کند – بدبینی مورد مطالعه مردان فصلی با لباس متحدالشکل و عدم انسجام متقلبانه کادت هایی که سعی می کنند در آن جا شوند.

افتخار سالخوردگان به فیلم نتفلیکس قدرت می بخشد اما ناهماهنگی تازه کارها در خیابانهای متوسط و ساحل بمبئی در اواسط دهه 1980 درام را کمرنگ می کند. جمعیت واقعی آنجاست. پنج تازه کار در انتهای عمیق به داخل پرتاب می شوند. نه شخصیت ها و نه بازیگران چهره تازه ای که آنها را بازی می کنند راهی برای برون رفت پیدا نمی کنند. دستگاه های کاملاً فرسوده ای که در اختیار مدیر Atul Sabharwal (Aurangzeb) است هیچ کمکی نمی کنند.

این فیلم بر اساس کتاب “کلاس 83: مجازات کنندگان پلیس بمبئی” ساخته S. حسین زیدی ساخته شده است ، این فیلم در مورد یک افسر محروم است که با مجازات ارسال شده به یک آکادمی آموزش پلیس ، پنج نفر عقب افتاده در اولین گروه آکادمی را برای یک جنگ همه جانبه در جهان زیرین بمبئی.

مانند فیلم های بیشمار بالیوود گذشته – از Satya و Vaastav گرفته تا روزی روزگاری در بمبئی و مخملی بمبئی – کلاس سال 83 مخلوطی از تاریخ جهان زیرین بمبئی است ، مروری بر جنبش جنایتکار-سیاستمدار-سازنده ، به فروپاشی و عواقب کارخانه های پنبه زنی شهر و پایین آمدن در برخوردهای جعلی نگاه کنید.

فیلمنامه پرتحرک شوتینگ در ابیجیت دشپندا ، نویسنده مشترک وادالا ، فاقد زرق و برق است که می تواند نوعی درام محکم پلیسی را به وجود آورد که در آن پلیس های سخت در مقابل افراد بدی هستند که ارزش هولا دارند. در کلاس 83 ، گانگسترها خیلی راحت غلت می خورند.

داستان از وقایع واقعی الهام گرفته شده است. بمبئی ، یک کلانشهر در جریان ، روی “انبوهی از باروت” نشسته است ، یک چوب کبریت که منفجر نمی شود. اما درمان اوقات ناپایدار به طرز عجیبی بی عیب است. این فیلم بیشتر از تنش ، حساسیت بیشتر از عمل است.

این تنظیمات بسیار ناشناخته است ، اما بابی دئول با تقلب نامطلوب خود از یک پلیس محکم و صالح که از رئیس سیاسی فاسدش بدجوری عمل می کند (آنوپ سونی ، کاملاً مطمئن اما بدون کار زیاد) باعث شگفتی می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کلاس هشتاد و سه دوبله فارسی Class of ’83 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!