logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kranti 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کرانتی با کیفیت عالی

دانلود فیلم کرانتی دوبله فارسی Kranti 2023
دانلود فیلم کرانتی دوبله فارسی Kranti 2023


کرانتی (ترجمه: انقلاب) یک فیلم درام اکشن هندی به زبان کانادایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی وی. هاریکریشنا است. این فیلم که توسط B. Suresha و Shylaja Nag تهیه شده است، تحت استودیوی Media House است و دارشان و راچیتا رام در نقش های اصلی در کنار راویچندران بازی می کنند. موسیقی فیلم توسط V. Harikrishna ساخته شده است.

کرانتی در 26 ژانویه 2023 همزمان با تعطیلات روز جمهوری هند در سینما اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوت تا منفی را از سوی منتقدان دریافت کرد

هنگامی که نیروهای فاسد سعی می کنند هزاران مدرسه دولتی را در یک ایالت هند تصرف کنند، کرانتی رایانا باید انقلابی را برای محافظت از منافع دانش آموزان به وجود آورد.

کرانتی رایانا، یک نجیب زاده تجاری NRI توسط استادش سریکانتایا برای شرکت در جشن صدمین مدرسه دولتی فراخوانده می شود. او در دوران کودکی خود درس خواند، جایی که از اروپا به خانه برمی گردد، اما مدرسه در حین برگزاری مراسم به زمین می خورد. بعداً، کرانتی متوجه می‌شود که سالاتاری، یک تاجر زیرک، می‌خواهد 12000 مدرسه دولتی را با صدور دستور دولتی با کمک وزیر آموزش و پرورش فاسد وامان رائو و ناراساپا، یک گانگستر، خصوصی کند، که در واقع منجر به مرگ دانش‌آموزان و از دست دادن شغل معلمان شد. به دلیل این حوادث، کرانتی انقلابی را علیه سالاتری، وامان رائو ناراساپا، به راه می اندازد، جایی که او پسر ناراساپا، نانجاپا را کتک می زند، و مدارس خصوصی را به زور می بندد تا توجه وزیر ارشد را جلب کند، که بعداً با کرانتی جلسه ای برگزار می کند. در این نشست، کرانتی سخنانی چشمگیر در مورد لزوم آموزش رایگان مدارس دولتی به منظور برداشتن بار والدین بیان می کند. رئیس الوزرا متقاعد شده و دستور بازسازی مدارس دولتی و عدم خصوصی سازی آنها را صادر می کند. بعداً وامان رائو از سمت خود استعفا داد و سالاتری دستگیر شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کرانتی دوبله فارسی Kranti 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!