logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Karthikeya 2 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کارتیکیا 2 2022 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم کارتیکیا 2 دوبله فارسی Karthikeya 2 2022
دانلود فیلم کارتیکیا 2 دوبله فارسی Karthikeya 2 2022

Karthikeya 2 که با نام Karthikeya 2: Daivam Manushya Rupena نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن ماجراجویی معمایی به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Chandoo Mondeti است. این فیلم دنباله ای بر فیلم Karthikeya محصول 2014 است و نیکیل سیذارتا، آنوپاما پارامسواران و آنوپام خر در آن بازی می کنند. این توسط Abhishek Agarwal Arts و People Media Factory تولید شده است. خلاصه داستان دکتر Karthikeya را دنبال می کند که در جستجوی یافتن خلخال گم شده لرد کریشنا است.

این فیلم به طور رسمی در مارس 2020 اکران شد. عکاسی اصلی در فوریه 2021 آغاز شد و در مارس 2022 با تاخیر به دلیل همه‌گیری کووید-19 به پایان رسید. فیلمبرداری در هند، عمدتاً در گجرات و هیماچال پرادش، علاوه بر اسپانیا، پرتغال و یونان در اروپا انجام شد. موسیقی فیلم توسط Kaala Bhairava با فیلمبرداری و تدوین توسط Karthik Ghattamneni ساخته شده است. [a] Karthikeya 2 که با بودجه ای بین 15 تا 30 کرور ساخته شد، در 13 اوت 2022 منتشر شد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و به عنوان یک موفقیت تجاری ظاهر شد. پس از اکران در ZEE5، این فیلم با جمع آوری بیش از 100 کرور دقیقه تماشا در 48 ساعت اول، رکورد جدیدی را ایجاد کرد.

پس از وقایع فیلم قبلی، پروفسور رانگانات رائو، یک محقق باستان‌شناسی، از کتابخانه‌ای در یونان بازدید می‌کند و متوجه می‌شود که لرد کریشنا به اوداوا برای محافظت از خلخال‌اش که مجهز به راه‌حل‌هایی برای مشکلات انسان در کالی یوگام است، اعتماد کرده است.

Karthikeya یک دکتر اهل حیدرآباد است که به علم و منطق اعتقاد دارد. برای انجام عهد مادرش سال ها پیش، کارتیکیا به همراه مادر و عمویش ساداناندا که از فدائیان لرد کریشنا است عازم دواراکا می شود. یک شب، رائو مجروح با کارتیکیا ملاقات می کند تا چیزی را فاش کند، اما قبل از اینکه کارتیکیا بتواند او را درمان کند، ربوده می شود. روز بعد، مادرش ناپدید می شود و کارتیکیا توسط پلیس که او را به قتل متهم می کند، دستگیر می شود. پلیس ها از Karthikeya در مورد اطلاعاتی که ظاهرا رائو در ازای آزادی به او گفته است، می پرسند.

زنی کارتیکیا را از دست پلیس نجات می دهد و در آنجا خود را نوه رائو موگدا معرفی می کند. در همین حین، مردی مرموز به کارتیکیا حمله می کند تا او را بکشد اما با دیدن بت لرد کریشنا متوقف می شود. آنها از طریق یک حکیم می آموزند که انسان ابهیرا است، یکی از اعضای فرقه تبعیدی که لرد کریشنا را می پرستد. هدف آنها کشتن هر کسی است که به وسایل کریشنا نزدیک شود. بعداً، Karthikeya مادرش را پیدا می‌کند و به او اجازه می‌دهد در 11 روز باجان کریشنا شرکت کند تا بتواند راز را آشکار کند. آنها از دفتر رائو در بت دوارکا بازدید می کنند و نامه ای که توسط او نوشته شده بود را می خوانند. رائو دریافته است که اوداوا خلخال را در مکانی نامعلوم پنهان کرده است و سرنخ هایی برای یافتن آن باقی گذاشته است. برای قرن ها، بسیاری از مردان ماجراجو سعی در یافتن آن بیهوده داشتند.

پالاوا پادشاه سوریاوارمان به نزدیکترین نقطه رسید و سرنخ ماقبل آخر را به بطلمیوس مسافر یونانی گفت. بطلمیوس شیء را با سرنخی در کریشنا تاتاکام که Karthikeya بازیابی می کند پنهان کرد. مشخص شد که استاد دیگری به نام سانتانو، که او نیز به دنبال خلخال است، رائو را کشته و پلیس را در مورد Karthikeya مطلع کرده است. سانتانو برای کسانی که Karthikeya و Mugdha را پیدا کنند، جایزه اعلام می کند. با این حال، آنها شیء طاووسی شکل را رمزگشایی می کنند، سرنخ نهایی را در تپه گوواردهانا پیدا می کنند و کامیون سلیمان را استخدام می کنند تا آنها را به آن مکان قاچاق کنند. به محض ورود، آنها برای پاداش توسط روستاییان اسیر می شوند، اما آنها موفق به فرار می شوند. آنها با کمک جسم طاووسی شکل وارد تپه شده و تلسکوپ را از داخل بیرون می آورند.

صبح روز بعد، موگدا با تلسکوپ فرار می کند در حالی که Karthikeya و دیگران توسط مردان سانتانو دستگیر می شوند و آنها را رها می کنند تا در صحرا بمیرند. موگدا برمی گردد و آنها را نجات می دهد و همچنین تماس دکتر دانوانتری را پیدا می کند که ممکن است به آنها کمک کند. آنها به هیماچال پرادش سفر می کنند و از او دیدن می کنند. در طول سفر، Mugdha و Karthikeya نسبت به یکدیگر احساس می کنند. Dhanvanthri توضیح می دهد که رائو و سانتانو بخشی از یک جامعه مخفی بودند که معتقد است هند باستان فناوری بسیار پیشرفته تر از دنیای مدرن دارد. وقتی سانتانو به دلایل خودخواهانه پیشنهاد استفاده از خلخال کریشنا را داد، رائو به دنبال استفاده از آن برای منافع جمعی بود. سرنوشت به رائو اجازه می دهد تا کارتیکیا را برای پیشبرد ماموریت خود انتخاب کند. Dhanvanthri همچنین توضیح می دهد که کریشنا فقط یک خدا نبود، بلکه فردی بود که در این سیاره متولد و بزرگ شده بود که در زمینه های مختلف عالی بود.

در حین بازگشت توسط پلیس محاصره می شوند اما از طریق رودخانه ای یخ زده فرار می کنند. اما سوخت کامیون تمام می شود و غرق می شود. آنها یک بار دیگر مورد حمله ابهیرا قرار می گیرند، اما به دلیل کریشنا پاکشام مجبور به تمرین صلح به مدت 24 ساعت می شوند. Karthikeya صورت های فلکی را از طریق تلسکوپ رصد می کند و مکان نهایی را پیدا می کند. آنها از طریق یک آبشار به محل می رسند اما ابهیرا برای کشتن آنها حمله می کند. با این حال، Karthikeya به جسم طاووس شکل و تلسکوپ می پیوندد و فلوت را تشکیل می دهد و آن را روی بت کریشنا در آن غار قرار می دهد. بت می چرخد ​​و راهروی زیرزمینی پر از مار را باز می کند که به خلخال منتهی می شود. Karthikeya با موفقیت خلخال را بازیابی می کند، جایی که او به دلیل پیدا کردن خلخال به شهرت سراسری دست می یابد در حالی که سانتانو به طرز وحشیانه ای توسط Abheera کشته می شود.

متعاقباً، Karthikeya مأموریت جدیدی را آغاز می کند تا پیوند مرموز بین کریشنا و آب های عمیق اقیانوس اطلس را آشکار کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کارتیکیا 2 دوبله فارسی Karthikeya 2 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!