logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Penguin 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم پنگوئن 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020
دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020

پنگوئن یک فیلم هیجان انگیز و مرموز هند در سال 2020 است که به نویسندگی و کارگردانی Eashvar Karthic در اولین کارگردانی خود و تهیه کنندگی Kaarthekeyen Santhanam ، Sudhan Sundaram و Jayaram به ترتیب زیر نظر Stone Bench Films ، با پشتیبانی Karthik Subbaraj و Passion Studios تهیه شده است. در این فیلم Keerthy Suresh نقش زنی باردار را بازی می کند که در اثر کابوس های مختلف درباره آدم ربایی حل نشده اولین فرزندش آسیب دیده و بعداً ماموریت خود را برای حل رمز و راز ناپدید شدن وی آغاز می کند.

این پروژه در آگوست 2019 اعلام شد. Eashvar Karthic فیلمنامه را ظرف 18 روز نوشت و فیلمبرداری طی 36 روز بین سپتامبر و نوامبر 2019 در Kodaikanal به پایان رسید. این فیلم دارای فیلمبرداری توسط Kharthik Palani است و تدوین آن توسط Anil Krish انجام شده است. این فیلم دارای موسیقی است که توسط Santhosh Narayanan به ثمر رسیده است.

دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020
دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020

پنگوئن که به طور همزمان در تامیل و تلوگو فیلمبرداری شده بود ، پس از عدم موفقیت در یک نمایش تئاتر به دلیل قفل شدن COVID-19 در هند ، از طریق Amazon Prime Video در 19 ژوئن 2020 به طور مستقیم منتشر شد. این فیلم با انتقادات متفاوت از منتقدان ، ستایش از بازی Keerthy Suresh و فیلمبرداری در حالی که نوشتن انتقاداتی را دریافت کرد.

ریتم ، زن جوانی که در اوتی اقامت دارد ، خوشبختانه با همسرش گوتام ازدواج کرده و هشت ماه باردار است. علی رغم اینکه زندگی شادی را پشت سر می گذارد ، او از کابوس های مکرر بچه ای که توسط مردی با ماسک چارلی چاپلین آسیب دیده آسیب دیده است. مجموعه ای از بازگشت های فوری گذشته غم انگیز او را آشکار می کند – شش سال پیش ، ریتم زودتر با شخص دیگری به نام راگو ازدواج کرد که پسرش آجی را به دنیا آورد. ریتم از ته دل عاشق آجی بود و تحمل دوری از او را نداشت. با این حال ، یک روز بعد از مدرسه ، همبازی آجی به او اطلاع داد که آجی توسط شخصی ناشناس با ماسک چاپلین ربوده شد. او که ویران شده بود ، به پلیس اطلاع می دهد که برای یافتن وی جستجوی گسترده ای را آغاز می کند ، اما بی فایده است. آنها لباس های او را که در خون و یک دسته گل حاوی روده های انسان آغشته شده بود با کلمات “در آرامش استراحت کنید” پیدا کردند. ریتم که قادر به یافتن آجی نبود ، به افسردگی می افتد و رفتار توهین آمیز راغو در برابر او زن و شوهر را مجبور به طلاق می کند. گوتهام شاهد وضعیت ریتم است ، همدردی می کند و بعداً با او ازدواج می کند ، که این فیلم فیلم را به زمان حال برمی گرداند.

دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020
دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020

ریتم اغلب به دریاچه ای که آخرین بار Ajay در آنجا دیده می شود سفر می کند و خاطرات خوش خود را با او به یاد می آورد. در چنین روزی ، وی شاهد تعقیب یک فرد زخمی توسط فردی نقابدار است. مرد به او می گوید برای جلوگیری از کشته شدن فرار کند. او همچنین به او می گوید که او شخص نقاب دار را با یک کودک گمشده دیده است. او فرار می کند ، اما نه قبل از تماشای قاتل قاتل مرد. قاتل متوجه او می شود اما ظاهراً به او اجازه می دهد فرار کند. ریتمی عصبانی به پلیس نزدیک می شود و از آنها می خواهد دریاچه را جستجو کنند. با اطمینان از اینكه كودك گمشده آجی است – وی با بازرس پلیس (كه دوست او نیز هست) تماس می گیرد و مصیبت خود را روایت می كند. بازرس ادعاهای او را برطرف می کند و توضیح می دهد که یک کودک دیگر – دختری به نام آنجانا نیز اخیراً مفقود شده است. با دلسردی رانندگی به دریاچه می رود ، اما ناگهان بچه ای که از جنگل اطراف بیرون می آید کمین می کند. با بازرسی از او ، ریتم با کشف اینکه بچه کسی نیست جز آجی شوکه شده است.

آزمایش های DNA تایید می کند که پسر واقعاً آجی است و این باعث خوشحالی ریتم می شود. راگویی شوکه شده از راه می رسد و از اوضاع فرسوده آجی رنج می برد. دوست ریتم ، دکتر ماتی اطلاع می دهد که آجی او احتمالاً توسط آدم ربایش شکنجه شده است. بدن او به شدت کبود شده است ، او از صحبت با کسی امتناع می ورزد و تقریباً هیچ الگوی رفتاری ندارد. ریتم با رضایت راگو ، آجی را به زندگی با او و گوتام می برد. ریتم سعی در برقراری ارتباط با آجی دارد اما نتیجه ای ندارد. یک شب ، او آژا را با خواندن “Twinkle Twinkle” می شنود و همچنین متوجه نقاشی های او می شود – که نشان می دهد آدم ربا هنوز ممکن است او را دنبال کند. یک روز ، وقتی ریتم برای ملاقات با راگو در یک رستوران بود ، ریتم متوجه آدم ربای می شود اما نمی تواند عقب بماند. او اجی را برای مدت کوتاهی از دست می دهد ، اما راغو موفق می شود او را پیدا کند.

دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020
دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020

در یک شب دیگر ، آدم ربا مستقیماً وارد خانه ریتم می شود و با زبان اشاره با Ajay ارتباط برقرار می کند. ریتم با آدم ربا کشتی می گیرد اما آدم ربا موفق می شود بر او چیره شود و فرار می کند. امنیت در اطراف خانه ریتم برقرار است و حرکات او به طور مداوم کنترل می شود. اگرچه دکتر دیوید می داند که آدم ربای با آجی از طریق زبان اشاره صحبت می کند ، اما به نظر می رسد چیزی متفاوت از حالت عادی به عنوان راهی برای مخفی نگه داشتن مکالمه آن باشد. بنابراین دیوید یک متخصص آوازی را برای مشاوره پیشنهاد می کند. در راه درمانگر ماشین خراب می شود که منجر به برخی از یافته های غیر منتظره برای Rhythm می شود. سیروس ، سگ حیوان خانگی ریتم ، او را به خانه ای می برد که اتفاقاً متعلق به دیوید است. ریتم که به دیوید مشکوک است ، موفق می شود او را به بیرون بفرستد و در خانه اش جستجو می کند تا فقط دری پنهان پیدا کند که او را به لانه دیوید می برد و در آنجا Anjana را پیدا می کند. با کمک کوروش ، ریتم موفق به نجات آنجانا و آجی می شود و دیوید را دستگیر می کند ، که بچه ها را به خاطر اعضای بدن آنها می کشد. با این حال ، او به طرز نامناسبی به او می گوید که او Ajay را ربوده نکرده است ، زیرا اگر Ajay توسط او ربوده می شد مدتها مرده بود.

بعدا مشخص شد که باهوانا ، دوست دوران کودکی ریتم ، آجی را از روی حسادت ربوده و در محفظه زیرزمینی حبس کرده است. او پس از تزریق سم به ریتم و آجی خود را می کشد ، بدون اینکه محل آجی را بگوید. ریتم با کمک کوروش آجی را نجات می دهد. ریتم به دلیل سم در بیمارستان بستری می شود اما هم او و هم کودک نجات پیدا می کنند. آجی به حالت عادی برمی گردد و همه چیز خوب تمام می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پنگوئن دوبله فارسی Penguin 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!