logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Pope’s Exorcist 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پاپ جن گیر با کیفیت عالی

دانلود فیلم پاپ جن گیر دوبله فارسی The Pope’s Exorcist 2023
دانلود فیلم پاپ جن گیر دوبله فارسی The Pope’s Exorcist 2023

 

جن گیر پاپ (انگلیسی: The Pope’s Exorcist) یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جولیوس اوری و با بازی راسل کرو در نقش پدر گابریل آمورث است. در این فیلم دانیل زواتو، الکس اسوئه و فرانکو نرو نیز ایفای نقش می کنند. این بر اساس خاطرات آمورث، یک جن گیر داستانش را می گوید و یک جن گیر: داستان های بیشتر.

تولید در سال 2020 آغاز شد، زمانی که Screen Gems حقوق داستان Amorth را خریداری کرد. پس از جایگزینی کارگردان و بازنگری فیلمنامه، فیلمبرداری از آگوست تا اکتبر 2022 در ایرلند انجام شد. در 7 آوریل 2023 در هند منتشر شد و در 14 آوریل 2023 در ایالات متحده و کانادا منتشر شد.

پدر گابریل آمورث، جن گیر شخصی پاپ و مردی خاکی، شوخ طبع و عملی گاه، به دهکده ای کوچک در ایتالیا می رسد که گویا مردی در تسخیر روح است. او همراه با کشیش محلی وارد اتاقی می شود که مرد را بسته بودند. هنگام جن گیری مرد، روح را شیطان می خواند و آن را به درون خوکی می فرستد که برای جن گیری آورده شده بود. به محض ورود روح به خوک، آمورث با تفنگ ساچمه ای به آن شلیک می کند.

این حادثه او را با یک دادگاه کلیسا دچار مشکل می کند، زیرا او بدون اجازه مافوق عمل می کرد. یکی از اعضای دادگاه یک اسقف آفریقایی دوستانه، لومومبا، است، اما یکی از آنها یک کاردینال شرور آمریکایی، سالیوان است که نسبت به جن گیری و حتی تسخیر شیطانی بدبین است. آمورث پاسخ می‌دهد که شر وجود دارد، و او جن‌گیری انجام نداده است، بلکه یک تئاتر روان‌شناختی برای کمک به مرد آشفته ذهنی انجام داده است. آمورث با انزجار از دادگاه خارج می شود.

پس از این، پاپ او را به ملاقات پسر کوچک تسخیر شده ای به نام هنری در اسپانیا منصوب می کند. هنری، مادرش جولیا و خواهر نوجوان سرکشش، امی، از آمریکا به اسپانیا سفر می‌کنند تا یک صومعه قدیمی مرموز را تصاحب کنند که تنها وصیت پدر هنری به خانواده‌اش پس از مرگ او در یک تصادف رانندگی بود و هنری نیز در آن حضور داشت. هنری آسیب دیده از زمان تصادف صحبت نکرده است. کارگرانی که مشغول بازسازی صومعه بودند تا خانواده بتوانند آن را بفروشند، پس از یک آتش سوزی شوم آنجا را ترک می کنند. هنری شروع به رفتار عجیب و غریب می کند. آزمایشات مغزی هیچ چیز غیر طبیعی را نشان نمی دهد.

هنری که شیطانی تسخیر شده است، یک کشیش می خواهد. پدر محلی اسکیبل از راه می رسد، اما هنری از او سوء استفاده می کند و می گوید: “کشیش اشتباه است.” آمورث می رسد و اسکیبل را به عنوان دستیار استخدام می کند، اگرچه اسکیبل به عنوان یک جن گیر آموزش ندیده است. اسکیبل می گوید که نام آمورث را شنیده است، اما کتاب های او را نخوانده است. آمورث می‌گوید: «آنها کتاب‌های خوبی هستند». اسکیبل در ابتدا به عنوان یک جن گیر جوان مرتکب اشتباهاتی می شود، از جمله خفه کردن هنری هنگامی که هنری با او دشمنی می کند.

این دو تلاش‌های مختلفی برای جن‌گیری هنری انجام می‌دهند، اما موفق نشدند. شیطان هنری حتی گاهی اوقات امی را تسخیر می کند. آمورث متوجه می شود که جولیا از دوران کودکی معتقد مذهبی نبوده است، اما او را متقاعد می کند که دعا کند.

در رم، پاپ هنگام مطالعه اسناد پرونده اسپانیایی بیمار می شود و در بیمارستان بستری می شود. آمورث چاهی را در محوطه صومعه پیدا می‌کند که به مجموعه‌ای می‌رود که توسط کلیسا بسته شده است و به‌عنوان شیطانی خطرناک است. او متوجه می‌شود که یکی از بنیان‌گذاران تفتیش عقاید اسپانیا در حالی که جن‌گیر بوده، تسخیر شده است، که به او اجازه نفوذ در کلیسا و انجام کارهای شرور بسیاری از جمله تفتیش عقاید را داده است. آمورث همچنین متوجه می‌شود که کلیسا این موضوع را پنهان کرده است، و در نهایت نام دیو هنری، آسمودئوس را می‌یابد که به جن‌گیری کمک می‌کند.

آمورث و اسکیبل گناهان و آسیب‌های خود را برای یکدیگر آشکار می‌کنند، و گناهان یا آسیب‌های همدیگر را تبرئه می‌کنند: اینکه آمورث از زنده ماندن در جنگ جهانی دوم به عنوان یک پارتیزان ایتالیایی گناه دارد، و اینکه یک زن بیمار روانی از آمورث کمک خواست و هنگامی که او این کار را کرد، خودکشی کرد. به اندازه کافی به او کمک نکنید و اسکیبل با زنان جوان رابطه خارج از ازدواج داشتند. در حالی که این به آنها کمک می کند تا با هم پیوند بخورند، آنها هنوز نمی توانند هنری را جن گیری کنند، و دیدهای وحشتناکی از زنانی دارند که با آنها شکست خورده اند. جن‌گیری تنها زمانی موفق می‌شود که آمورث به خود پیشنهاد تسخیر شدن می‌دهد، که با بیان قبلی هنری که می‌خواهد آمورث را نابود کند، همخوانی دارد.

آمورث سعی می کند خود را حلق آویز کند، اما دیو اجازه نمی دهد و ترجیح می دهد که آمورث به کلیسا نفوذ کند و آن را ویران کند. با این حال، اسکیبل به آمورث کمک می کند تا دیو را دور بزند، و ظاهر شیطانی شبیه دو زنی است که آمورث و اسکیبل را ناراحت کردند. پاپ نیز مانند هانری بهبود می یابد.

این دو پیروز از رم بازدید می کنند و متوجه می شوند که اسقف شکاک آمریکایی در گوام مرخصی گرفته است و لومومبا جایگزین او شده است. آمورث و اسکیبل در آرشیو ویژه کلیسا از رویدادهای مرموز پذیرفته می شوند. لومومبا به آن‌ها می‌گوید که با کمک نقشه‌ای که آمورث در صومعه کشف کرده است، به صدها مکان شیطانی دیگر برای مبارزه با شیطان کمک خواهند کرد. آمورث با خوشحالی می گوید: “ما به جهنم می رویم!” در نهایت، کلماتی که روی صفحه نمایش داده می‌شوند، جزئیات زندگی‌نامه‌ای را در مورد حرفه‌ی جن‌گیر پاپ آمورث روایت می‌کنند، از جمله اینکه او کتاب‌های زیادی نوشته است و «کتاب‌ها خوب هستند».

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاپ جن گیر دوبله فارسی The Pope’s Exorcist 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!