logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
79%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Vikram Vedha 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ویکرام ودا با کیفیت عالی

دانلود فیلم ویکرام ودا دوبله فارسی Vikram Vedha 2022
دانلود فیلم ویکرام ودا دوبله فارسی Vikram Vedha 2022

 

 

Vikram Vedha یک فیلم اکشن مهیج نئو نوآر هندی زبان هندی محصول 2022 به نویسندگی و کارگردانی پوشکار-گایاتری و تولید مشترک YNOT Studios، Friday Filmworks، Reliance Entertainment، T-Series Films و Jio Studios است. بازسازی فیلم تامیل ۲۰۱۷ این دو نفر با همین نام، از داستان عامیانه هندی بایتال پاچیسی الهام گرفته شده است و سیف علی خان و هریتیک روشن به عنوان ضدقهرمانان اصلی بازی می کنند. در حالی که رادیکا آپته، روهیت صراف و یوگیتا بیهانی نقش های فرعی را بازی می کنند. در این فیلم، یک افسر پلیس قصد دارد یک گانگستر مخوف را ردیابی و بکشد.

تولید در اکتبر 2021 آغاز شد و در ژوئن 2022 به پایان رسید. این فیلم در 30 سپتامبر 2022 در سراسر جهان اکران شد و نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد و کارگردانی، فیلمبرداری، فیلمنامه، پس‌زمینه و اجراها (به ویژه اجراها) مورد تحسین قرار گرفت. خان و روشن)، اما از نظر تجاری ضعیف عمل کردند.

SSP Vikram یک افسر پلیس صادق است که حس سیاه و سفید خوبی و بدی دارد. ودا بتال یک گانگستر مخوف اهل کانپور است که تفاوت های ظریف بین این دو را درک می کند. بهترین دوست ویکرام، اس اس پی عباس، یک واحد برخورد در STF را رهبری می کند که برای از بین بردن ودا تشکیل شده است. در یک رویارویی، جوخه تعدادی از سرسپردگان ودا را می کشد، و یک جنایتکار غیرمسلح را که توسط ویکرام کشته شده است، برای جلوگیری از تحقیقات بیشتر، قاب می گیرند. همانطور که واحد در حال برنامه ریزی برای برخورد دیگری است، ودا بتال وارد ایستگاه پلیس می شود و داوطلبانه تسلیم می شود. هنگامی که ویکرام از ودا بازجویی می کند، پیشنهاد می کند داستانی را برای او تعریف کند. اولین عمل مربوط به تبدیل شدن ودا به یک گانگستر مخوف است که به برادر کوچکترش شاتاک که یک نابغه ریاضی است هشدار می دهد که از جنایت دوری کند، اما شاتک توسط یک گانگستر رقیب به نام بابلو مجبور به حمل مواد مخدر می شود. هنگامی که شاتک و دوستش چاندا توسط پلیس دستگیر می شوند، شاتک اعتراف می کند و بابلو دستگیر می شود.

به دستور رئیسش شیو پراساد، بابلو به شاتاک حمله می کند و یک زخم دائمی روی دستش باقی می گذارد. ودا از ویکرام می پرسد که آیا باید بابلو یا شیو پراساد را بکشد. ویکرام پاسخ می دهد که شیو پراساد مقصر واقعی بوده است، که ودا به آن اشاره می کند که شیو پراساد را کشته است. وکیل ودا، که معلوم شد پریا همسر ویکرام است، مداخله می کند و او را وثیقه می گذارد. ویکرام متوجه می شود که جنایتکار غیرمسلح که توسط آنها به دلیل اجتناب از تحقیق در قاب گرفته شده است، در واقع شاتاک بوده است، بر اساس علامتی که در دست دارد. ویکرام که نگران این است که ودا ممکن است عباس را بکشد، برای نجات عباس می شتابد، اما او و چاندا را می بیند که به ضرب گلوله کشته شده اند. IG آن را به عنوان یک برخورد ناموفق رد می کند. پریا حاضر نیست محل اختفای ودا را برای ویکرام فاش کند. ویکرام که از این موضوع خشمگین شده است به خانه های ودا حمله می کند و موفق می شود او را دستگیر کند. ودا از ویکرام می خواهد که به داستان دیگری گوش دهد.

عمل دوم مربوط به شاتاک است که اکنون بزرگ شده است و پیشنهاد می کند که درآمد ودا را با سرمایه گذاری در سهام بشویید. رئیس Vedha، Parshuram Pandey، 1 کرور روپیه (130000 دلار آمریکا) در این سرمایه گذاری سرمایه گذاری می کند. با این حال، ظاهرا چاندا ربوده شده و پول گم شده است. چاندا برمی گردد و فاش می کند که پول را برای شروع یک زندگی جدید دزدیده است، اما به دلیل عشق به شاتاک برگشته است. ودا پول را به پاندی برمی گرداند و او به او دستور می دهد چاندا را بکشد. ودا از ویکرام می پرسد که آیا باید به پاندی احترام بگذارد و دستور را اجرا کند یا از او سرپیچی کند و از شاتاک و چاندا حمایت کند و در نتیجه جنگ باندی را برانگیزد. ویکرام پاسخ می دهد که او باید از شاتاک حمایت کند که ودا با آن موافق است. پی بردن به بی گناهی شاتک باعث می شود که ویکرام لحظه ای لغزش کند و در این هنگام ودا به او حمله کرده و او را تحت سلطه خود درآورد و به او می گوید که در مورد مرگ شاتاک و عباس تحقیق کند.

ویکرام تحقیقات خود را با خبرچین عباس آغاز می کند که آنها را به مخفیگاه شاتک هدایت می کند، اما متوجه می شود که خبرچین کشته شده است. او و واحدش تلاش می کنند تا قاتل را پیدا کنند. ویکرام لحظه ای طول می کشد تا به یاد بیاورد که رهبر گروه بمبئی را از داستان ودا می یابد. او او را دستگیر می کند و فقط برای اینکه رهبر باند تقریباً ویکرام را بکشد قبل از اینکه توسط یکی از اعضای واحد خود دیپک مورد اصابت گلوله قرار گیرد و کشته شود، با او می جنگد. ویکرام اتاقش را جستجو می کند، اما سیگار سیگاری پیدا می کند که در آن سیگار به جای تنباکو با ماری جوانا پر شده است. ویکرام استنباط می کند که بابلو پشت این برخورد است و به ودا در رستورانش اطلاع می دهد که بابلو را به یک کارخانه متروکه می آورد. ویکرام از راه می رسد و ودا را ملاقات می کند که سومین و آخرین عمل را به ویکرام می گوید. ودا شاتاک و چاندا را به بمبئی فرستاده بود. او متوجه شد که فقط افرادش به جز افراد پاندی توسط پلیس هدف قرار می گیرند و از بین می روند.

در اعترافات بابلو، ودا می گوید که عباس توسط بابلو رشوه گرفته بود تا مردانش را بکشد، جایی که او از ویکرام می پرسد که آیا عباس درست می گوید، زیرا او برای پرداخت هزینه های پزشکی پسرش فاسد شده است. ودا بابلو را می کشد و ویکرام از اینکه بفهمد چه کسی عباس را کشته است ناامید می شود. IG و واحد می رسند، که ویکرام را به خاطر اجازه دادن دوباره به ودا سرزنش می کند. ویکرام کم کم متوجه می شود که کل واحد نیز توسط بابلو رشوه داده شده است. آی‌جی فاش می‌کند که بابلو به آن‌ها پول می‌داد تا ودا را بکشند و هدف ربودن چاندا برای فریب دادن شاتاک از بمبئی بود که ودا را از مخفیگاه بیرون می‌آورد. با این حال، یک عباس گناهکار برای نجات چاندا رفته بود، اما یگان هر دوی آنها را کشته بود. همانطور که واحد برای کشتن ویکرام آماده می شود، ودا دوباره ظاهر می شود و او را نجات می دهد. درگیری با اسلحه شروع می شود و ویکرام با کمک ودا همه همکارانش را از کار می اندازد، اما IG را می کشد. ویکرام از ودا می‌پرسد که آیا باید او را برای نجات جانش رها کند یا او را بکشد، زیرا او یک جنایتکار است که در آن درگیری بین ویکرام و ودا رخ می‌دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ویکرام ودا دوبله فارسی Vikram Vedha 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!